Se avete bisognu di cunnesse una unità flash USB à un iPhone o iPad per copià una foto, un video o qualchì altru dati annantu à ella o da quissa, hè pussibule, ancu micca cum'è per altri dispositivi: cunnessa cun un "adattatore" "Ùn aghjunghje micca, IOS ùn semu micca veda."
Questu manualu descrive in dettaglio cume a unità flash USB hè cunnessa à l'iPhone (iPad) è chì limitazioni esistenu quandu si lavora cù tali unità in iOS. Vedi ancu: Cumu trasferisce i filmati à iPhone è iPad, Cumu cunnesse una unità flash USB à un telefonu o tablet di Android.
Unità flash per iPhone (iPad)
Purtroppu, cunnessione di una unità flash USB regula à un iPhone via qualunque adattatore Lightning-USB ùn funziona micca, u dispositivu ùn basta micca vene. È ùn vulete micca cambià in USB-C à Apple (forse, allora u compitu sarebbe più faciule è menu costu).
Tuttavia, i pruduttori di unità di trasmissione prutezza dispunibule di unità flash chì anu a capacità di cunnessione à l'iPhone è computatore, trà quali sò quelli più popolari chì ponu esse acquistati ufficialmente da noi in u paese.
- SanDisk iXpand
- KINGSTON DataTraveler Bolt Duo
- Leef iBridge
Separatamente, pudete sceglie un lettore di carte per dispositivi Apple - Leef iAccess, chì ti permette di cunnessu qualunque scheda di memoria MicroSD via l'interfaccia di Lightning.
U prezzu di tali unità flash USB per l'iPhone hè più altu chè quelli standard, ma à l'instant ùn ci hè micca alternative (a menu casu chì pudete acquistà a stesse unità flash à un prezzu inferiore in magazzini cinesi noti, ma ùn aghju verificato cumu funziuneru).
Cunnesse l'archiviazione USB in iPhone
L'unità flash USB sopra cusciata sò dotate di dui connettori in una volta: unu hè un USB regule per cunnessu à un computer, l'altru hè Lightning, cù cui pudete cunnesse à u vostru iPhone o iPad.
Tuttavia, semplicemente cunnessu u discu, ùn vedite micca nunda nantu à u vostru dispositivo: u drive di ogni fabbricante richiede di stallà a so applicazione per travaglià cù un drive flash. Tutte queste applicazioni sò dispunibule gratuitamente in l'AppStore:
- iXpand Drive e iXpand Sync - per i drive flash di SanDisk (ci sò due tipi di unità di memoria flash da stu fabbricante, ciascuna impone u so prugramma)
- Bulloni di Kingston
- iBridge e MobileMemory - per Le drive flash di Leef
L'applicazioni sò assai simile in e so funzioni è fornenu a capacità di vede è copia di foto, video, musica è altri file.
Per esempiu, stallà l'applicazione iXpand Drive, chì dà li permessi necessarii è di cunnessione di l'unità flash USB SanDisk iXpand, pudete:
- Vede l'entità di u spaziu occupatu nantu à l'unità flash è in a memoria di u iPhone / iPad
- Copiate i file da u telefuninu in una unità flash USB o in direzzione contrapunta, creà i cartulari necessarii nantu à l'unità flash USB.
- Fate una foto direttamente à l'unità flash USB, bypassendu u memoria di l'iPhone.
- Creare copie di backup di contatti, calendarii è àutri dati nantu à USB, è, se necessariu, realizate una riparazione da un backup.
- Fighjate video, foto è altri file da un drive flash (micca tutti i formati sò supportati, ma i più cumuni, cum'è i mp4 normali in H.264, u travagliu).
Inoltre, in l'applicazione standard di File, pudete abilizà l'accessu à i file in u discu (ancu in realtà quest'elemento in Files aprirà solu l'unità in l'applicazione iXpand di a cumpagnia), è in u menu Share si pò copià u schedariu aperto in una unità flash USB.
Similmente funzioni implementate in l'applicazioni di altri produttori. Per Kingston Bolt ci hè una struzzioni ufficiali assai dettagliata in russe: //media.kingston.com/support/downloads/Bolt-User-Manual.pdf
In generale, se avete u drive necessariu, ùn avete micca avutu prublemi di cunnessione, ancu se travaglià cun una unità flash USB in iOS ùn hè micca cusì com'è nè un computer o dispositivi Android chì anu accede à u sistema.
È una maturità di più impurtante: l'unità flash USB usata cù l'iPhone deve avè u sistema di schedari FAT32 o ExFAT (s'ellu ci vole à conservà i file più di 4 GB), NTFS ùn funzionerà micca.