Cosa fate se u GPS ùn funziona micca nantu à Android


A funzione di geolocalizazione in dispositivi Android hè unu di i più aduprati è richiesti, è di per quessa dopu spiacciannu quandu questa opzione si ferma di colpu. Dunque, in a nostra materia d'ogni ghjornu, vulemu parlà di i metudi di trattà stu prublema.

Perchè GPS smette di travaglià è cume si tratta.

Com'è tanti altri prublemi cù i moduli di cumunicazione, i prublemi cù i GPS ponu esse causati da raghjuli hardware è software. Cume mostra questu e pratiche ponu assai più comuni. Per ragioni di l'hardware includenu:

  • modulu di cattiva qualità;
  • metallo o solu un caspu spessu chì protegge u signale;
  • accolta cun piacè in un locu determinatu;
  • marità fabbrica.

Causate di software di prublemi di geolocalizazione:

  • cambiava a situazione cù GPS;
  • dati incorretti in u sistema gps.conf file;
  • software GPS obsolete.

Ora turnemu à i metodi di risoluzione di i problemi.

Metudu 1: GPS di Start Fredu

Una di e cause più frequenti di fallimenti in u FMS hè una transizione à un'altra zona di copertura cù trasmissione di dati spente. Per esempiu, andasti à un altru paese, ma ùn includenu micca u GPS. U modulu di navigazione ùn hà micca ricevutu aggiornamenti di dati in pruspice, allora hà bisognu di restituisce a cumunamentu cù i satelliti. Questu hè chjamatu u "start di u fretu". Hè fattu assai semplicemente.

  1. Uscià a stanza per spaziu relativamente libru. Se aduprate un casu, ti cunsigliu rimocchiunelu.
  2. Accende u GPS di u vostru dispositivo. Andà à "Impostazioni".

    In Android cù 5.1, selezziunate a scelta "Geodata" (altre opzioni - "GPS", "Locu" o "Geolocation"), chì hè situatu in u blocu di cunnessione di rete.

    In Android 6.0-7.1.2 - scorrite per a lista di impostazioni à u blocu "Informazione Personale" e tocca "Locations".

    In i dispositivi cun Android 8.0-8.1, andate à "Sicurezza è situazione", andate cusì è selezziunate una opzione "Locu".

  3. In u blocu di geodate, in l'angulu in u dirittu superiore, ci hè un cursore di attivazione. Move a destra.
  4. U dispositiu hà da attivà u GPS. Tuttu u vostru bisognu di fà in avanti hè di aspettà 15-20 minuti per chì u dispositiu per adattà à a posizione di i satelliti in questa zona.

Di regula, dopu u tempu specificatu, i satelliti saranu messi in travagliu, è a navigazione nantu à u vostru dispositivo funziona correttamente.

Metudu 2: Manipulazioni cù u file gps.conf (solu root)

A qualità è a stabilità di a ricezione GPS in u dispositiu Android pò esse migliorata modificendu u schedariu di sistema gps.conf. Questa manipolazione hè raccomandata per i dispositivi chì ùn sò micca spediti ufficialmente in u vostru paese (per esempiu, Pixel, dispositivi Motorola rilasciati prima di u 2016, così cum u telefunini cinese o giapponese per u mercatu interno)

Per edità u schedariu GPS di l'impostazioni stessi, bisognu duie cose: i diritti di root è un gestore di file cun accessu à i file di sistema. U modu più pratice per aduprà Root Explorer.

  1. Start Ruth Explorer è andate à u cartulare root di a memoria interna, hè radice. S'ellu ci vole, furnite l'accessu à l'applicazione per aduprà i diritti di root.
  2. Andate in a cartula sistemapoi in / ecc.
  3. Individuate u schedariu in u repertoriu gps.conf.

    Attentu! Nant'à qualchi dispositivi di i pruduttori cinesi, questu schedariu manca! Di fronte à stu prublema, ùn provate micca à creete lu, altrimenti pudete disturbà u GPS!

    Fate un clicu nantu à questu è tenite per evidenziare. Poi tolga tre punti in cima diritta per arricchisce u menù contestuale. In essa, selezziunu "Aprite in u editor di testu".

    Assicurà chì i cambiamenti di sistema di file.

  4. U schedariu sarà aperto per a mudificazione, pudete vede i parametri seguenti:
  5. ParameterNTP_SERVERDuvà esse cambiatu à i valori seguenti:
    • Per a Federazione Russa -ru.pool.ntp.org;
    • Per l'Ucraina -ua.pool.ntp.org;
    • Per Bielorussia -by.pool.ntp.org.

    Pudete ancu aduprà un servitore paneuropeoeurope.pool.ntp.org.

  6. Se in gps.conf nantu à u vostru dispositivo ùn ci hè alcun parametruINTERMEDIATE_POS, inserisci cun un valore0- Fà rallentà u ricevitore un pocu, ma renderà e so letture assai più accurate.
  7. Fate u listessu cù l'opzioneDEFAULT_AGPS_ENABLEquale valore à aghjunghjeVERDU. Questu permetterà di aduprà i dati di e rete cellulare per a situazione, chì hà ancu un effet beneficu nantu à a precisione è a qualità di a ricezione.

    L'utilizazione di a tecnulugia A-GPS hè ancu u rispunsevule di a creazioneDEFAULT_USER_PLANE = TRUEchì vene ancu aghjuntu à u schedariu.

  8. Dopu tutte e manipolazioni, uscite di modu editatu. Ricurdate di salvà e vostre modifiche.
  9. Rinvià u dispositiu è pruvà u GPS cù prugrami di spezialità specifichi o una applicazione di navigatore. A geolocalizazione deve funzià bè.

Stu metudu hè particolarmente adatta per dispositivi cun SoC fabbricati da MediaTek, ma hè ancu efficace nantu à i processori di altri produttori.

Conclusione

Sintendu, ponemu in mente chì i prublemi cù GPS sò sempre rari, è in gran parte nantu à i dispositivi di u segmentu di u bilanciu. Come mostra a pratica, unu di i dui metodi descritti sopra puderà sicuramente aiutà. S'ellu ùn hè micca accadutu, allora tu avè più avutu un malfunzionamentu hardware. Tali prublemi ùn ponu micca esse eliminati da solu, dunque a megliu soluzione hè contattà un centru di servizii per aiutà. Se u mumentu di a garanzia per u dispositiu ùn hè micca scadutu, deve u scambià o restituite u soldu.