Quandu installate Windows 7, 8 o Windows 10 nantu à un laptop ùn vedenu u discu duru è richiede un driver

Se tu decidite di installà Windows 10, 8 o Windows 7 in un laptop o un computer, ma dopu avè ghjustu à u tappa di a selezzione di una partizione di discu per l'installazione di Windows, ùn vedite micca alcun discu duru nant'à u listinu, è u prugrammu di installazione vi chiede di installà un qualchì autu di driver, allora sta istruzzione per voi.

A guida inferiore descrive passo per passo da chì situazione sussiste in installazione di Windows, per chì ragioni, e cume di disci rigidi è SSD pudianu esse micca visualizzati in u prugramma d'installazione è cume per risolve a situazione.

Perchè u computer ùn vede u discu quandu avete installatu Windows

U prublemu hè tipicu per i portatili è l'ultrabooks cù una cache SSD, è per qualchì altra configurazione cù SATA / RAID o Intel RST. Per impostazione predefinita, ùn ci sò più i driver in u prugrammu di installatore à travaglià cù un tali sistema di stoccaggio. Dunque, per installà Windows 7, 10 o 8 in un laptop o ultrabook, avete bisognu di sti driver durante a fase di installazione.

Unni pudete scaricà u driver di u hard disk per installà Windows

Aggiornu 2017: cerca u driver chì avete bisognu da u situ ufficiale di u custruatore di u vostru laptop per u vostru mudellu. U driver hè di solitu i paroli SATA, RAID, Intel RST, qualchì volta - INF in nome è dimensioni scuntite, paragunatu à l'altri piloti.

In a maggior parte di i portatili moderni è l'ultrabooks chì questu prublema si faci, Intel® Rapid Storage Technology (Intel RST) hè usata, rispettivamente, è u driver deve esse cerca. I do un suggerimentu: s'è inserite una frase di ricerca in Google Driver di Tecnologia Intel® Rapid Storage (Intel® RST), allora vi truvate immediatamente è puderete scaricà ciò chì avete bisognu di u vostru sistema operativu (Per Windows 7, 8 è Windows 10, x64 è x86). Oppure usate u ligame per u situ Intel //downloadcenter.intel.com/product_filter.aspx?productid=2101&lang=rus per scaricà u driver.

Se avete un processore AMD è, di conseguenza, u chipset ùn hè micca da Intel poi pruvà a ricerca per chiave "SATA /Driver "RAID" "computer" di marca, laptop o scheda madre. "

Dopu avè scaricatu l'archiu cù u driver necessariu, scompattela è piazzatu nantu à l'unità flash USB cù a quale installassi Windows (a creazione di un drive flash USB di avvicinamento hè un'istruzione). Se installu da un discu, avete ancora bisognu di mette questi driver in una unità flash USB, chì devia esse cunnessa à u computer prima di esse acceso (altrimenti, pò esse micca determinatu quandu installassi Windows).

Dopu, in a finestra d'installazione di Windows 7, induve avete bisognu di selezziunu un discu duru per l'installazione è induve u discu ùn hè visualizatu, cliccate nantu à u ligame Download.

Specifichi u parcorsu à u driver SATA / RAID

Specifichi u parcorsu à u driver Intel SATA / RAID (Rapid Storage). Dopu avè installatu u driver, vedi tutte e partizioni è pudete installà Windows cum'è di solitu.

Nota: se ùn avete mai installatu Windows in un laptop o ultrabook, è installà u driver in un hard disk (SATA / RAID) vede chì ci sò 3 o più partizioni, ùn tocchi micca alcunu partizioni hdd eccettu u più principale (u più grande) - ùn cancellate micca o furmatu, cuntenenu dati di serviziu è una partizione di riprendimentu, chì permettenu à u portatile di tornà à l'impostazioni di a fabbrica se hè necessariu.