Identificare è configurà l'inoluzione di portu in VirtualBox


A maiò parte di l'utenti chì sò in cuntenutu strettu cù u computer anu fattu una paruta improvvisa di u sistema, accumpagnata da una schermata blu cù informazioni incomprensibili. Questu hè a cosiddetta "BSOD"è oghji avemu da parlà di ciò chì hè è cum'è di trattà u.

Fissà un prublema di schermu blu

U BSOD hè una abbreviazione chì significava letteralmente "schermu blu di a morte". Hè impussibule di dì più precisamente, postu chì, dopu l'apparizione di un tale schermu, i travaglii senza a ripartizione ùn hè micca impossibile. Inoltre, stu comportamentu di u sistema indica un malfunzionamentu piuttostu seriu in u software o l'hardware di u PC. I BSODs possono verificà sia durante l'avviamento di u computer sia durante u so operazione.

Videte dinò: Rimuà u schermu blu di a morte quandu avviamo Windows 7

Varianti di errori, prescritti à l'azzurru, assai numerosi, è ùn analizzeremo ciascuna separatamente. Basta sapè chì e so cause ne sò divene in software è hardware. I primi sò difetti in piloti o altri prugrammi chì sò strettamente legati à u sistema operativu, è u secondu sò prublemi cù RAM è dischi rigidi. Impostazioni errate di u BIOS, cume tensioni o frequenze sbagliate durante l'overclocking, ponu ancu cumparisce un BSOD.

A maiò parte di i casi particulari sò spieghjate in u situ. bsodstop.ru. Per travaglià cù sta risorsa, avete bisognu di capisce a struttura di dati furnita da u sistema.

U più impurtante hè u codice di esagenu hexadecimale chì si vene in a screenshot. Quest'informazione deve esse cercata nantu à u situ.

In stu casu, se u sistemu riavene automaticamente, è ùn ci hè micca a pussibilità di leghje l'infurmazioni, fà le azzioni seguenti:

  1. Cliccate nantu à u PCM in u desktop à u desktop è andate in a prupietà di u sistema.

  2. Andà à i parametri supplementari.

  3. In blocu "Scaricate è Ristabilisce" cliccate nantu à u bottinu "Opzioni".

  4. Deselezziunate a casella accantu à u ripetizione automatica è cliccate Ok.

Ora, quandu u BSOD apparisce, un riavviu pò esse fattu solu in mode manuale. Se ùn pudete micca accede à u sistema (si scopre un errore in u scarincunu) pudete piazzare i stessi parametri in u menu di boot. Per fà quessa, quandu si lancia u PC, devi pressà F8 o F1è dopu F8o Fn + f8. In u menù hè necessariu sceglie di disattivà a ripresa automatica durante un crash.

Qui di sà un sapemu chì generale ci hè cum'è per eliminà BSODov. Nantu à a maggior parte di i casi, saranu abbastanza per risolve i prublemi.

Reason 1: Driver and Programs

I conducenti sò a causa primaria di schermi blu. Questu puderà esse firmware di l'hardware o di i file incorporati in u sistema cun qualsiasi software. Se u BSOD accade subitu dopu a stallazione di u lugiziale, allora solu l'usciu hè di fà un "rimborsu" à u statu precedente di u sistema.

Leggi di più: Opzioni di riparazione di Windows

S'ellu ùn hè micca accessu à u sistema, allora hè necessariu aduprà l'installazione o u mezu di avvicinamentu cù a versione di l'OS scritta, chì hè attualmente installata nantu à u PC.

Per di più: cumu creà una unità flash USB di bootable cù Windows XP, Windows 7, Windows 8, Windows 10

  1. Per fà un boot da una unità flash, bisogna prima configurà i parametri rispettabili in u BIOS.

    Leggi ancu: Cumu definisce a scarpa da u drive flash USB

  2. À a seconda tappa di l'installazione, selezziunate "Ripristinà sistema".

  3. Dopu scansione, cliccate "Prossimu".

  4. Selezziunate l'elemento chì si chjama nantu à u screenshot.

  5. A finestra di l'utility standard si aprirà, dopu chì duvemu fà l'azione descritta in l'articolo accessibile à traversu u ligame sopra.

Monitorà accuratamente u comportamentu di u sistemu dopu avè installatu tutti i prugrammi è i driver è creà i punti di recuperu manualmente. Questu aiutera à identificà currettamente e cause di l'errori è ad eliminarli. A attualizazione tempestiva di u sistema operativu è di i stessi piloti ti pò salvà dinò da assai prublemi.

Ulteriori dettagli:
Cumu aggiornà u sistema operativu Windows XP, Windows 7, Windows 8, Windows 10
Cumu aduprà i driver in Windows
Software per l'installazione di i driver

Reason 2: Iron

I prublemi hardware soprintendenti BSOD sò i seguenti:

  • Mancu di spaziu libaru in u discu sistema o partizione

    Avete bisognu di verificà quantu conservazione hè dispunibule per a registrazione. Questu hè fattu cliccendu cù u tasrettu in u cliccatu nantu à u discu (partizione) currente currettivu è a transizione verso e proprietà.

    Se ùn ci hè micca spaziu, cusì micca più di 10%, avete bisognu di smarrà dati inutili, prugrammi inutilizzati è pulisce u sistema da spazzatura.

    Ulteriori dettagli:
    Cumu rimuovere u prugramma da u computer
    Pulisce u vostru computer da u ciambellu cù CCleaner

  • Novi dispositivi

    Se una schermata blu accade dopu di cunnessione di i cumpusenti novu à a scheda madre, puderebbe provà à aggiornà i so driver (vedi sopra). In casu di fallimentu, avete bisognu di abbandunà l'usu di u dispositiu per via di u so possibile malfunzionamentu o discrepanza di e caratteristiche.

  • Errori è settori difettosi nantu à u discu duru

    Per identificà stu prublema, vi tucate à verificà tutti i manichi per problemi è, se possibile, eliminali.

    Ulteriori dettagli:
    Cumu verificà discu duru per i settori difettosi
    Cumu verificà e prestazioni di u discu duru

  • RAM

    I listini difettosi "RAM" sò spessu a causa di fallimenti. Pudete identificà i moduli "cattivi" cù MemTest86 +.

    Leggi più: Cumu testà RAM cù MemTest86 +

  • Un surriscaldamentu

    U BSOD pò esse causatu ancu da un surriscaldamentu di componenti - un prucessore, una scheda video oi componenti di a scheda madre. Per eliminà stu prublema, hè necessariu determinà in maniera curretta a temperatura di u "ferro" è piglià passi per normalizarli.

    Leggi più: Misuremu a temperatura di u computer

Reason 4: BIOS

Le impostazioni di u firmware di a scheda madre incorretta (BIOS) pò dà à un errore criticu di u sistema è à una schermata blu. A decisione più corretta in sta situazione sarebbe ripresenta i parametri per quelli predefiniti.

Leggi più: Resettà i cunfusioni di u BIOS

Reason 3: Viruses and Antiviruses

Virus chì vene in u vostru computer ponu fermà qualchi file impurtanti, cumprenu i luggeri di sistema, è ancu interferisce cù u funziunamentu normale di i piloti. Identificate è eliminà i "parassiti" ponu usà scanners liberi.

Leggi più: Cumu pulì u vostru computer da virus

Se un attu di virus hà blocatu l'accessu à u sistema, allora u Kaspersky Rescue Disk, scrittu in un supportu amiabule, aiutera à fà a operazione. A scansione in questo casu hè effettuata senza avè a carica di u sistema operativu.

Ulteriori dettagli:
Cumu scrive Kaspersky Rescue Disk 10 in una unità flash USB

I prugrammi antivirus ponu dinò comportarsi in maniera inappropriata. Spetteranu spessu "sospettosi" file di sistema chì sò responsabili di u funziunamentu normale di i servizii, i driver è, per quessa, i componenti hardware. Pudete sbarazzà di u prublema disattivante o rimuovendo antivirus.

Ulteriori dettagli:
Disabilite Antivirus
Rimuete l'antivirus da u computer

Caratteristiche di a schermata blu in Windows 10

A causa di u fattu chì i sviluppatori di Microsoft stà pruvendu à limità l'interazione di l'utente cù e risorse di sistema, u cuntenutu di l'infurmazioni di BSOD in Windows 10 hè diminuitu significativamente. Ora si pò leggere solu u nome di l'errore, ma ùn hè u so codu è i nomi di i schedari assuciatu à questu. Tuttavia, un strumentu apparse nant'à u sistema per identificà è eliminà e cause di l'insine blu.

  1. Andemu in "Pannello di cuntrollu"da chjamà a stringa Run scelta rapida Win + R è scrivendu u comando

    cuntrollu

  2. Passa à a modalità di visualizzazione "Piccole icone " è andate à l'applet "Centro di Sicurezza è di Serviziu".

  3. Dopu, seguite u ligame "Risoluzione di i problemi".

  4. Aprite u blocu chì cuntene tutte e categorie.

  5. Sceglite un articulu Schermata blu.

  6. Se vulete risolve immediatamente u prublema, allora cliccate "Prossimu" e seguite l'inserti "Maestri".

  7. In u listessu casu, se avete bisognu di avè informazione nantu à l'errore, cliccate nantu à u ligame "Avanzate".

  8. In a prossima finestra, rimuovi u daw nant'à a carta "Applica riparazioni automaticamente" è andà à a ricerca.

Questu strumentu aiutera à ottene infurmazione dettagliata nantu à u BSOD è fà l'azione adatta.

Conclusione

Comu pudete vede, l'eliminazione di i BSOD pò esse un travagliu abbastanza complicatu è chì prende u tempu. Per evità l'apparizione di errori critichi, aggiornà i driver è u sistema in modo tempestiu, ùn usate micca risorse dubiosi per scaricà i prugrammi, ùn permetti micca à i componenti di scaldari, è leghje l'infurmazioni nantu à i siti specializati prima di l'overclock.