Cosa fate se u laptop agisce assai di rumore

Se avete di fronte à u fattu chì u cooler di u laptop aghjunghje à tutta a velocità à u travagliu è per quessa faci un rumu per chì diventa incòmunu à travaglià, in stu manuale tenteremu di fighjà cosa fà per riduce u livellu o cum'è prima, u portatile era à mala pena udibile.

Perchè u laptop hè rumuri

I motivi per i quali u laptop aghju cuminciatu à fà rumuri sò abbastanza evidenti:

  • Laptop scaldatu;
  • Sparghje e cuchere di a ventula impedendu a rotazione libera.

Ma, malgradu u fattu chì tuttu mi pari molto simprettu, ci sò alcune sfumature.

Per esempiu, se un portatile accuminà à rumuri solamente durante u ghjocu, quandu usassi un cunvertitore video o per altre applicazioni chì utilizanu attivamente un processore di laptop, questu hè assai normale è ùn duvite micca fà nessuna azzione, soprattuttu di limità a velocità di u ventilatore cù i prugrammi disponibili. questu pò dà à un fallimentu d'équipamentu. Spazzatura preventiva di volta in volta (ogni sei mesi), hè tuttu chì avete bisognu. Un'altra cosa: sì tene u vostru laptop in lap in u stomacu, è micca nantu à una superficie piatta o, peghju, metti nantu à un lettu o un moquette à u pavimentu - u rumu di u ventilatore dice solu chì u laptop hè u lotta per a vostra vita, hè assai hè calda.

Se u laptop hè rumorosu è inattivu (solu Windows, Skype è altri prugrammi chì ùn sò micca troppu pesanti nantu à u computer sò in scena), allora pudete dighjà pruvà à fà qualcosa.

Quali azzioni avete da fà se u laptop hè rumuri è caldo

I tre passi principali da fà se u ventilatore di u laptop hè un rumu in più:

  1. Pulizia pulita. Hè pussibule senza smuntà u laptop è ùn si voltà micca à i maestri - questu hè pussibule ancu per un utilizatore principiante. Cumu fà, pudete leggere in dettu in l'articolo Pulendu u vostru laptop in presenza di polvere - un modu per i non prufessivi.
  2. Refresh BIOS di u laptop, vede in u BIOS sì ci hè una opzione per cambià a velocità di rotazione di i fan (di solitu ùn, ma forse). A propositu di perchè vale a pena d'aggiornamentu di u BIOS cù un esempiu specificu, scrivu in più.
  3. Aduprate u prugramma per cambià a velocità di rotazione di u ventilatore di u portatile (cun ​​cautela).

Sponda nantu à e pale di un ventilatore di laptop

Quale hè u primu elementu, cioè a pulizia di u portatile da a polvere accumulata in ellu - cunsultate da u ligame daveru in duie articuli nantu à stu tema, aghju provatu à parlà cumu di pulìte u laptop in seghjente dettu.

Nantu à u secondu puntu. Per i portatili, publicanu spessu aggiornamenti BIOS chì risolenu certi errori. Dunque, u BIOS hè stabilitu chì a curricula di a velocità di rotazione di u ventu à distinte temperature à i sensori. Inoltre, a maiò parte di i portatili usanu u BIOS Insyde H20 è ùn hè micca senza certi prublemi in termini di cuntrollu di velocità di ventilatore, in particulare in e so versioni precedenti. A attualizazione pò risolve u prublema.

Un vituu esempio di quì sopra hè u mo laptop di u Toshiba U840W. Cù u principiu di l'estate, hà cuminciatu à fà rumuri, senza riguardu cumu si hè usatu. À quellu tempu avia 2 mesi. Restrizioni forzate à a frequenza di u processore è altri parametri ùn anu micca dettatu nulla. I prugrammi per cuntrullà a velocità di u ventilatore ùn anu micca dette nulla - anu solu "ùn vede micca" i cooler di Toshiba. A temperatura di u processore era di 47 gradi, chì hè abbastanza normale. Parechji fori, in gran parte parlanti in lingua inglese, sò stati lettati, chì parechji scuntronu un prublema simile. L'unica soluzione proposta hè u BIOS chì hè statu cambiatu per qualchì artigianu per certi mudelli di taccuetti (micca per u mo) chì hà risoltu u prublema. Questu staghju esistì una nova versione di u BIOS per u mo laptop, chì hà pussutu immediatamente risolve u prublema - invece di qualchi dicibeli di rumu, silenziu cumpletu per a maiò parte di e attività. A nova versione hà cambiatu a logica di i fans: prima, si giravanu à tutta a velocità finu à a temperatura hè andatu 45 gradi, è tenendu cunnisciutu chì (in u mo casu) ùn l'aghju micca solu, u laptop era sempre mai rumuri.

In generale, l'aggiornamentu di u BIOS hè un must-do. Pudete verificà a dispunibilità di e so novu versioni in a sezione di Supportu nantu à u situ ufficiale di u custruatore di u vostru laptop.

Programmi per cambià a velocità di rotazione di u ventilatore (più fresca)

U prugrammu più notu chì ti permette di cambià a velocità di rotazione di u ventilatore di un laptop è, cusì, u rumu hè SpeedFan libero, chì pò esse scaricatu da u situ di sviluppatore //www.almico.com/speedfan.php.

SpeedFan finestra principale

SpeedFan ottiene l'infurmazioni da parechji sensori di temperatura nantu à un laptop o un computer è permette à l'utente di adattà in modu flessibile a velocità di u cooler, dipende da sta infurmazione. Ajustendu, pudete riduce u rumu limitendu a velocità di rotazione à temperature di laptop senza critica. Se a temperatura aumenta à i valori periculosi, u prugramma s'accende u ventilatore à a velocità piena, indipendente di e vostre impostazioni, per evitare un'errore di l'urdinatore. Purtroppu, in qualche mudellu di urdinatori à adeguà a velocità è u livellu di u rumu cù questu ùn funzioneranu micca, in vista di e specificità di l'attrezzatura.

Speru chì l'infurmazioni presentate quì vi aiutanu à fà u laptop nant'à u rumuri. Ancora una volta, s'ellu face rumore durante i ghjochi o in altre attività difficili, questu hè normale, ci deve esse allu.