Ùn pudemu micca truvà u file di script C: Windows

Se si principia u computer, si vede una schermata nera cù un missaghju da u Windows Script Host cu un missaghju d'errore Ùn pudemu micca truvà u file di script C: Windows - Mi prughjettu à felicà a voi: u vostru antivirus o un altru prugramma da prutestà contr'à un software maluvinu hà scunviatu a minaccia da u vostru computer, ma micca tuttu hè finitu, è cusì vedi un errore in u schermu è u desktop ùn carica micca quandu vi accuminci u computer. U prublemu si pò fà in Windows 7, 8 è Windows 10 à u stissu.

Questu tutorial mostra in dettaglio cume risolve a situazione cù "u script ùn pò truvà u file run.vbs", è ancu cun una versione in più di u "C: Windows run.vbs String: N. Simbolu: M. Ùn pudete micca truvà u schedariu. Fonte: (null)", chì afferma chì u virus ùn hè micca completamente rimpiazzatu, ma hè ancu facilmente riparatu.

Ripristinà per avè u desktop à l'errore run.vbs

U primu passu, per fà u restu più faciule, hè di principià u desktop di Windows. Per fà ciò, premete i tasti Ctrl + Alt + Del in a tastiera, allora lanciate u Gestore di e attività, in u menu di cui selezziunu "File" - "Start new task".

In a nova finestra di attività, inserisci explorer.exe è preme Invescia o Ok. U desktop di Windows standard deve inizià.

U passu chì seguitu hè di assicurà chì quandu si accende u computer o u laptop, l'errore "ùn puderete micca truvà u schedariu di script C: Windows run.vbs" ùn compare micca, ma u desktop abituale si apre.

Per fà quessa, premete i tasti Win + R di a tastiera (a chiave Win hè una chjave cù u logu di Windows) è digià regedit, premete Enter. L'editor di u registru apri, à a sinistra di cui sò e chiavi (cartelle), è à a destra - e chiavi o valori di registru.

  1. Skip to section HKEY_LOCAL_MACHINE SOFTWARE Microsoft Windows NT CurrentVersion Winlogon
  2. A parte diritta, truvà u valore Shell, dopu cliccate è specificate cum'è valore explorer.exe
  3. Nota ancu u significatu di u valore. Userinits'ellu hè diversu da ciò chì hè in a screenshot, cambiate solu.

Per e versione 64-bit di Windows, fighjate dinò a sezioneSOFTWARE HKEY_LOCAL_MACHINE Wow6432Node Microsoft Windows NT CurrentVersion Winlogon e rectificà i valori per i parametri Userinit è Shell in listessu modu.

Da questu avemu restituitu u lancio di u desktop dopu à u computer chì hè attivatu, ma u prublema pò esse ancu micca solu.

A rimozione di run.vbs esegue sali da l 'editor di registro

In l'editoru di u Registro di sistema, mette in risaltu a partizione di radice ("Computer", superiore à sinistra). Dopu, selezziunate "Edit" - "Search" in u menù. E entrate run.vbs in a scatula di ricerca. Cliccate "Trova Prossime".

Quandu si trovanu i valori chì cuntenenu run.vbs, in a parte destra di l'editor di u Registro di sistema, cliccate nantu à u valore cù u menù dirittu di u mouse: "Delete" e cunfirmi a cancellazione. Dopu, cliccate nant'à u menù "Modifica" - "Cercà Next". È cusì, finu chì a ricerca in tuttu u registru hè cumpletata.

Hè fattu. Rinialzà u computer, è u prublema cù u schedariu di script C: Windows.Vbs deve esse risoltu. Se torna, allora ci hè una possibilità chì u virus hà sempre "vive" in u vostru Windows - hà bisognu di verificà cun un antivirus è, ancu, un mezu speciale per rimproverà malware. Un riesame pò esse ancu utile: u megliu antivirus gratuito.