Cumu abbandunà Windows 10

Avendu installatu un novu sistema nantu à u so PC è laptop, in qualchì manera mancà una cosa chì ci vole à dì: cume si optà per a messa in oppuru à Windows 10 se l'utente ùn vole micca aggiornà, tenendu chì, ancu senza riserve, i file di installazione sò scaricati, L'upperanza di u centru di l'aggiornamentu offre l'installazione di Windows 10.

In questo manuale, una descrizione passo-passo di cumu disattivà completamente l'upgrade à Windows 10 da 7-ki o 8.1 in modo da continuà à stallà l'aggiornamenti usuali di u sistema attuale, è u computer ùn ricorda più una nova versione. In listessu tempu, per qualchì tempu, ti diceraghju cumu, cumu bisognu, di restituiri tuttu à u so statu originali. Pò dinò informazione utile: Cumu rimuovere Windows 10 è tornà à Windows 7 o 8, Cumu disattivà l'aggiornamenti di Windows 10.

E tutte e azzioni sottu sò mostrate in Windows 7, ma avete un travagliu di u listessimu modu in Windows 8.1, ancu se l'ultima opzione ùn hè micca verificata da mè personalmente. Aggiornamentu: sò state aghjuntate altre azzioni per impedisce l'installazione di Windows 10 dopu à u prossimu aggiornamentu à l'iniziusu d'ottobre 2015 (è di maghju 2016).

Nova informazione (maghju-ghjugnu 2016): In i ghjorni passati, Microsoft hà cuminciatu à stallà l'aghjurnamentu in modu diversu: l'utente vede un messaghju chì l'aggiornamentu à Windows 10 hè prontu prontu è riporta chì u prucessu di l'aggiornu cumincerà in pochi minuti. E se prima pudessi solu chiudere a finestra, ora ùn funziona. Cusì, aghju un modu per impedisce l'aggiornamentu automatuu in stu sistema (ma allora, per finisce di disattivà l'aggiornu à 10, deve ancu seguità i passi descritti in u manuale).

A chjaite, in stu messagiu, cliccate nantu à "Avete bisognu di più tempu", è in a prossima finestra, cliccate "Annulla l'aggiornu pianificatu". È u vostru computer o laptop ùn ripetrà da un novu è cumincià à stallà un novu sistema.

Inoltre tene à mente chì sti finestre cun l'aggiornamentu di Microsoft spessu cambianu (cioè, anu micca guardà u modu chì aghju mostratu sopra), ma finu à quandu ghjunghjenu à caccià a possibilità di annullà l'aggiornu cumunu. Un altru esempiu di una finestra da a versione in lingua inglese di Windows (annullà l'installazione di l'aggiornu hè simile, solu l'elemento desideratu sembra un pocu diversu.

L'azione ulteriore illustrata mostra cumu a disattivà cumpletamente l'upgrade à Windows 10 da u sistema attuale è ùn ricevi micca micca aggiornamenti.

Installate u client di l'aggiornamentu di u centru di aggiornamentu 2015 da u situ di Microsoft

U primu passu, necessariu per tutti l'altri passi per bluccà l'aggiornamentu à Windows 10, hà fattu u serviziu senza praticà - scaricate è installate l'aghjurnamentu di l'attuale di Windows Update da u situ Web ufficiali di Microsoft (scorrite un pocu per e pagine chì seguite per vede i file da scaricà).

  • //support.microsoft.com/ru-ru/kb/3075851 - per Windows 7
  • //support.microsoft.com/ru-ru/kb/3065988 - per Windows 8.1

Dopu avè scaricatu è installatu i cumpunenti specificati, riavete u computer prima di passà à u passu chì seguite - rifiutà direttamente l'aggiornu.

Disattivà l'upgrade à Windows 10 in Editor di u Registru

Dopu u reiniziziu, avvia u editore di registru, per quale premete a chiave Win (a chiave cù u logo di Windows) + R è intrada regedit Fate un clic su Enter. A parte sinistra di l'editor di u registru apri una sezione (cartella) HKEY_LOCAL_MACHINE SOFTWARE Politiche Microsoft

S'ellu ci hè una sezione in sta sezione (ancu à a sinistra, micca à a destra) WindowsUpdatedopu u diratu. Sì ùn hè micca più probabile - cliccate à dirizzione diritta nantu à a sezione attuale - crea - una sezione, è dà un nome WindowsUpdate. Dopu à ciò, andate in a sezione appena creata.

Ora, in a parte diritta di l'editor di u Registro di sistema, cliccate à dirizzione cù u cliccatu nantu à un locu vuatu - Create - parametru DWORD 32 bit è dà un nome DisableOSUpgrade dopu fate un clic dopu nantu à u parametru recentemente creatu è mettenu a 1 (una).

Chiudite l'editor di u registru è ripartite u computer. Ora si faci oghjettu a pulizia di u computer da i file di installazione di Windows 10 è rimuova l'icona "Ottenisci Windows 10" da a barra di ditte se ùn l'avete micca fattu prima.

Ulteriori Informazioni (2016): Microsoft hà publicatu e so istruzioni in i blocchi di l'aggiornamentu à Windows 10. Per utenti regolari (versioni di casa è prufessiunale di Windows 7 è Windows 8.1), cambiate dui valori di u parametru di registru (cambendu u primu hè mostratu sopra, HKLM significa HKEY_LOCAL_MACHINE ), usa u DWORD à 32 bit ancu nantu à i sistemi à 64 bit, se ùn ci sò parametri cù tali nomi, crei manualmente:

  • Windows HKLM SOFTWARE Politiche Microsoft Windows WindowsUpdate, Valore DWORD: DisableOSUpgrade = 1
  • HKLM Software Microsoft Windows Windows CurrentVersion WindowsUpdate OSUpgrade, Valore DWORD: Riservazioni Permesse = 0
  • In più, vi aduiu per mettere HKLM SOFTWARE Politiche Microsoft Windows Gwx, Valore DWORD:DisableGwx = 1

Dopu a cambià e rettifiche specificate di u Registro di sistema, vi prupone di ripartizà u computer. Se a modificazione manuali di queste impostazioni di registru hè troppu cumplicata per voi, allora pudete aduprà u prugramu libaru Mai 10 per disattivà l'aggiornamenti è eliminà i file di installazione in modalità automatica.

U manuale di Microsoft hè dispunibile in //support.microsoft.com/ru-ru/kb/3080351

Cume si elimina u cartulare di Windows. ~ BT

U Centri Aggiorna scarica i file di installazione di Windows 10 in u cartulare $ Windows nascosto. ~ BT in a partizione di sistema di u discu, sti prublemi occupanu 4 Gigabyte è ùn ci hè nunda di bisognu di pudè truvà nantu à u computer.

Per rimuovere la cartella $ Windows. ~ BT, premete i tasti Win + R è tittate cleanmgr è premete OK o Enter. Dopu un pocu di ghjornu, l'utilità di pulizia di u discu cumincerà. In essa, cliccate "Sguardo i file di sistema" è aspettate.

In a prossima finestra, selezziunate a rubrica "Installazione temporanea di Windows" è cliccate OK. Dopu a fine di a pulizia, ancu riavvi u computer (l'utilie di pulizia hà ancu rimproveru ciò chì ùn hè micca pussutu rimuà da u sistema in esecuzione).

Come rimuovere l'icona Get Windows 10 (GWX.exe)

In generali, aghju scrittu dighjà nantu à cume si tratta di rimuovere l'icona Riservate Windows 10 da a barra di task, ma annunceraghju quì u prucedimentu quì per cummercià a foto, è nisuna fassi ancu di più in più dettu e includu qualchì infurmazione addiziunale chì puderà esse utili.

Prima di tutti, andate in Pannellu di cuntrollu - Windows Update è selezziunate "Aggiornamenti installati". Trova KB3035583 nant'à a lista, fate un clic destro nantu ad elli è selezziunate "Sguardi". Dopu una disinstallazione, ripartite u vostru computer è vene torna à u centru di l'aggiornamentu.

In u Centru di Aggiormentu, cliccate nantu à l'elemento di menu in a sinistra "Ricerca di l'aggiornamenti", aspettate, è cliccate nantu à l'elemento "Trovatu l'aggiornamenti impurtanti", in a lista chì ci hà da torna à vede KB3035583. Fate un clic nantu à u chè cù un bottinu destro di u mouse è selezziunate "Nascenu l'aggiornu".

Questu deve esse basatu per rimuovere l'icona per riceve u novu OS, è tutte quelle azzioni chì sò state eseguite prima chì - per abbandunà completamente l'installazione di Windows 10.

Se per qualchì ragione l'icona riappare, allora torna à fà tutti i passi descritti per rimuoverli, è subitu quessa creà una chjave in l'editor di registru HKEY_LOCAL_MACHINE SOFTWARE Politiche Microsoft Windows Gwx induve si crea un valore DWORD32 chjamatu DisableGwx è un valore di 1, - avà da aghjurnà veramente.

Aggiornu: Microsoft vole veramente chì otteniate Windows 10

Fino à u 7 à 9 à l'ottobre di u 2015, l'azione descritta in precedenza hà portatu à u fattu chì l'offerta di l'upgrade à Windows 10 ùn hè micca apparsa, i file d'installazione ùn sò micca stati scaricati, in generale, l'utile hè statu piazzatu.

Tuttavia, dopu u rilasciu di u prossimu aghjurnamentu "compatibilità" di Windows 7 è 8.1 durante stu periodu di tempu, tuttu u restituu à u so statu originali: l'utenti sò dinò invitati ad installà un novu OS.

Un caminu probatu esattu, in più di disattivà appena l'installazione di l'aggiornamenti o di u serviziu d'aggiornamentu di Windows (chì porrà à u fattu chì micca l'aggiornamenti sarà installatu à cumprèt. Tuttavia, l'aggiornamenti critichi di sicurezza pò esse scaricatu indipendente da u situ di Microsoft è installatu manualmente)

Da ciò chì possu offre (ma ùn anu pruvatu micca in pussimentu, daveru), cum'è descrittu per l'aggiornamentu di KB3035583, eliminà è nascite i seguenti aggiornamenti da quelli chì sò stati installati di recente:

  • KB2952664, KB2977759, KB3083710 - per Windows 7 (a seconda attualizazione di a lista ùn pò micca esse in u vostru computer, quessa ùn hè micca critica).
  • KB2976978, KB3083711 - per Windows 8.1

Speru chì queste azioni ti aiutanu (à l'incuntriu, s'ellu ùn hè micca difficiule - facci sapè in i commenti, se u travagliu o micca). Inoltre: u prugramma di Control Panel di GWX apparse ancu in Internet, cacciò quest'icona automaticamente, ma personalmente ùn l'aghju pussutu (se vo l'avete usatu, verificate chì prima di lancia u Virustotal.com).

Cumu tornà tuttu à u so statu originali

Se cambiate idea è decide di installà l'upgrade à Windows 10, i passaggi per questu saranu sì:

  1. In u centru di l'aggiornamentu, andate in a lista di l'aggiornamenti nascosti è riattivate KB3035583
  2. In l'editoru di u Registro di sistema, cambiate u valore di u parametru DisableOSUpgrade o eliminate puru stu parametru.

Dopu à quessa, installate tutte e aggiornamenti necessarie, ripartite u vostru computer, è dopu un pocu tempu vi sarà una volta offerta per uttene Windows 10.