Compressu JPG image


Ogni utilizatore di i prodotti Apple hà un account ID di Apple registratu chì permette di conservà l'infurmazioni nantu à u vostru storia di acquisti, i metodi di pagamentu attaccati, i dispositivi cunnessi, ecc Sì ùn avete più intenzione di aduprà u vostru contu di Apple, pudete cancellarlo.

Eliminemu u cuntabile Apple ID

Eccu, guarderemu diversi modi per sguassà u vostru contu di Apple Eid, chì differiscenu per u scopu è a prestazione: u primu puderà cancellà in totu u account, u secondu vi aiuterà a cambià i dati di Apple ID, liberendu l'indirizzu per a nova registrazione, è u terzu elimine u account da u dispositiu Apple. .

Metudu 1: Pila una Removal ID di Apple

Ci vole à avvalendu chì, dopu eliminà u vostru contu di Apple Eid, perverete l'accessu à tutti i cuntenuti acquistati da stu account. Eliminà un account solu quandu hè necessariu, per esempiu, se avete bisognu di liberà un indirizzu email associatu per rende registrà u vostru contu (ancu se u secondu metodo hè bè per questo).

E impostazioni di IDE di Apple ùn prevede micca un prucessu automaticu di eliminazione di i profili, dunque l'unica manera per sbarrazzà in permanenza di u vostru contu è di cuntattà u supportu di Apple cù una richiesta simile.

  1. Per fà quessa, andate in a pagina di u Supportu Apple à stu link.
  2. In blocu "Specialisti di Apple" cliccate u pulsante "Avè aiutu".
  3. Selezzi a sezione di interesse - Apple ID.
  4. Chì a sezione chì avemu bisognu ùn hè micca listata, selezziunate "Altre sezioni nantu à Apple ID".
  5. Selezzi un item "U sughjettu ùn hè micca in a lista".
  6. Dopu avete bisognu di entrà a vostra domanda. Ùn pudete micca scrive una lettera quì, ùn hè micca limitata à 140 caratteri. Descrivite a vostra esigenza brevemente è chjaramente, cliccate nantu à u bottinu. "Continue".
  7. Di norma, u sistema offre di cuntattà l'assistenza clienti cun telefunumu. Sì avete avà quest'occasione in un momentu sorsu, selezziunate l'elemento pertinente è inserisci u vostru numaru di telefonu.
  8. Un Ufficiale di Supportu Apple ti chiamerà per spiegà a situazione.

Metudu 2: Modifichi l'infurmazione di Apple ID

Questu metudu ùn hè micca perfettamente a rimozione, ma a edizione di e vostre informazioni personali. In stu casu, vi propemu di cambià u vostru indirizzu e-mail, nome, cognome, modi di pagamentu à altre informazioni chì ùn sò micca relative à voi. Se avete bisognu di liberà un email, avete bisognu di edità l'indirizzu di e-mail.

  1. Segui questu link à a pagina di gestione di Apple Eidy. Avete bisognu di effettuà l'autorizzazione in u sistema.
  2. Tu farrà à a pagina di gestione di u vostru Apple Aidie. Prima di tutto, avete bisognu di cambià u vostru indirizzu email. Per questo in u blocu "Account" a destra cliccate nantu à u pulsante "Cambia".
  3. In a linea di editazione, pudete, se vole, cambià u vostru cognomen è u vostru nome. Per edità l'indirizzu email allegatu, cliccate nantu à u pulsante. "Modifica Apple ID".
  4. Vi sarà dumandatu di inserite un novu indirizzu email. Inserite e poi cliccate nantu à u pulsante. "Continue".
  5. In conclusione, avete bisognu di aprite a vostra nova cassetta postale induve u missaghju cù u còdice di cunfirmazione deve esse ghjunto. Questu codice deve esse inseritu in u campu pertinente in a pagina d'identità di Apple. Salvà i cambiamenti.
  6. In a stessa pagina, scendite versu u blocu. "Sicurezza", vicinu à chì selezziunanu ancu u pulsante "Cambia".
  7. Quì pudete cambià a vostra password attuale è e dumande di sicurezza à altre persone chì ùn sò micca relative à voi.
  8. Purtroppu, se avete avutu un metodo di pagamentu attaccatu, ùn puderete micca rifiutà di spiegallu - basta rimpiazzià cù una alternativa. In questu casu, cum'è una uscita, pudete specificà informazione arbitraria chì ùn serà micca cunsultata da u sistema ancu quandu un tentatu hè fattu per acquistà cuntenutu da u profilu. Per questo in u blocu "Pagamentu è Delivery" cambiate i dati à arbitrariu. Se ùn avete micca prima statu specificatu informazioni pagate, cum'è in u nostru casu, allora lasciate tuttu cum'è.
  9. È infine, pudete annullà i dispositivi legati da Apple Aidie. Per fà quessa, truvà u blocu "Dispositivi"induve i computer è i gadgets ligati sò visualizati. Cliccate nantu à unu di elli per visualizà un menu in più, è selezziunate u pulsu sottu. "Elimina".
  10. Assicurà a vostra intenzione di rimuovere u dispositivo.

Hà cambendu cumpletamenti l'infurmazioni di l'account Apple Eid, cunsiderate eliminatu, perchè u dirittu email vechju sarà liberu, vale à dì chì pudete registrà un novu profilu, se hè necessariu.

Vede ancu: Cumu creà un ID di Apple

Metudu 3: Rimuova l'ID Apple da un dispositivo

Se u vostru compitu hè più simplici, cioè, micca cancellà u prufessu, ma solu una liberazione di l'identificatore Apple da u dispositiu, per esempiu, se volete preparà u dispositivu in vendita o accede cù un altru ID d'Apple, u serviziu pò esse effettuatu in duie conti.

  1. Per fà ciò, aprite i parametri di a periferica, è dopu in cima, cliccate nantu à u vostru ID di Apple.
  2. Andà à a fine di u listinu è selezziunate "Logout".
  3. Tocca l'oggetto "Esce iCloud è Store".
  4. Per cuntinuà, se avete attivatu a funzione "Trova iPhone", vi hà bisognu di entrà u vostru password ID di a Apple per disattivà lu.
  5. U sistema vi dumandarà per confermà a logout. Vi tocca à capisce chì tutti i dati conservati in iCloud Drive saranu cancellati da u dispositivo. Sì accettà, cliccate nantu à u pulsante. "Logout" cuntinuà.

Attualmente, questi sò tutti i metudi di rimucinazione d'identità di Apple.