AVS Video Editor 8.0.4.305


A larghezza di u memoria interna di telefoni è tablet agisce cresce, ma u mercatu hà sempre i dispositivi di fascia bassa cun u rigali di 16 GB o menu. Cusì, a quistione di l'installazione di applicazioni nantu à una carta di memoria hè sempre pertinente.

Soluzioni à u prublema

Ci hè trè modi di installà un software in una scheda di memoria: spostà applicazioni già installate, unificà magazzini interni è esterni, è cambia a locazione di installazione di difettu. Considerà in ordine.

Metudu 1: Sposta applicazioni installate

A causa di e funzionalità di Android è di i cunchiuni di certi produttori, muvendu i prugrammi installati da a memoria interna à a memoria esterna hè u modu più faciule per ghjunghje u nostru scopu attuale. E varianti di a procedura, alcune funzioni addizionali è tante altre sfumature dipende da a versione di l'OS è da l'installata shell, chì hè descritta in dettaglio in u manuale adatto, disponibile in u ligame sottu.

Per di più: cumu si sposta l'applicazione in a carta di memoria in Android

Metudu 2: Combinate a memoria interna è a carta SD

In Android 6.0 o altru, i principii di interazzioni trà u sistema è a cartula di memoria sò cambiati, cumu di ciò avemu scumittatu parechje funzioni pratiche, ma invece di esse, i sviluppatori anu aghjuntu una funzione Immagazzioni adattabile - Questu hè a cunfusione di a memoria interna di u dispositivo è di l'archiviazione esterna. A pratica hè assai semplice.

  1. Prepara una carta SD: copia tutti i dati importanti da quessa, perchè a prucrazione implica a formattazione di a memoria.
  2. Inserite a carta di memoria in u telefonu. A barra di statu hà da vene una notificazione nantu à a cunnessione di un novu dispositivo di memoria - cliccate nantu à sta. "Personalizza".
  3. In a finestra di configurazione, selezziunate a casella "Usate cum'è riserva interna" è cliccate "Prossimu".

  4. Aspettate finu à a fine di a procedura di integrazione, dopu allora chì tutte e applicazioni saranu installate in a carta SD.
  5. Attentu! Dopu, ùn pudete micca basta à rimuovere a carta di memoria è cunnessa à altri telefoni o computer!

Per i dispositivi chì esistenu Android 5.1 Lollipop è in seguitu, ci sò dinò metodi per cambià di memoria à a carta. Avemu da veru sì in rigalu in dettu, cusì vi cunsiglii di leghje a guida chì seguita.

Leggi ancu: Istruzioni per cambià a memoria di un smartphone in una scheda di memoria

Metudu 3: Cambia a locazione di installazione di difettu

Ci hè ancu un mètudu abbastanza ingeniosu di rimpiazzà u postu per installà applicazioni nantu à a carta SD, chì hè di usà u Ponte di debug di Android.

Scaricare Android Debug Bridge

  1. Dopu avè scaricatu, installate ADB in a radice di l'unità C in modo chì l'indirizzu finale pare C: Adb.
  2. Assicuratevi chì a debugging USB sia abilitata nantu à u telefuninu - s'ellu hè disattivatu, aduprà a guida chì seguita per attivarla.

    Per di più: cumu abilite a debug USB

  3. Connettu u telefonu à u computer cù un cavu, aspettate chì i driver sò installati.
  4. Run "Linea di cumandamentu": apri "Start"scrive in ricerca cmd, cliccate nantu à u prugramma truvatu PKM è selezziunate "Run as administrator".
  5. In a finestra "Linea di cumannu" scrivitecd c:. Questu hè u cumandamentu da andà à u cartulare cù u lugaghju eseguibile di Ponte di debug Android, perchè se si hè installatu accidentalmente in un cartulare diversu da C: Adbdopu à l'operatore cd Duvete scrive u caminu d'installazione currettu. Dopu avè inseritu u cuntrariu cliccate "Enter".
  6. Dopu, inserisci u comandodispositivi adbchì confermanu ancu cun pressione "Enter", in cunsultu di u quali l'infurmazione deve presenti:

    Ciò significa chì u Pontu di Debug di Android hà ricunnisciutu u dispositivo è pò accettà cumanduli da esse.
  7. Scrive quì sottu:

    adb shell pm set-install-install-location 2

    Cunfirmà a vostra entrata, premendu a tasca. "Enter".

    Stu cum trò cambia a locazione predefinita per l'installazione di prugrammi, in u nostru casu, per una carta di memoria, chì hè designata da u numeru "2". U numeru "0" hè di solitu denotatu da una memoria interna, dunque in casu di prublemi pudete facilmente restituisce a vecchia posizione: basta inserite u comandoadb shell pm set-install-location 0.

  8. Scunganu u dispositiu da u computer è ripartite. Avà tutte e applicazioni saranu installate in a carta SD per difettu.

Stu metudu, tuttavia, ùn hè micca una panacea - in certi firmwares a possibilità di cambià a locu di stallazione per difettu pò esse bloccata.

Conclusione

Comu pudete vede, stallà applicazioni nantu à una carta SD ùn hè micca un travagliu faciule, è hè in i complicazioni per e limitazioni di l'ultime versioni di Android.