Opera ùn vedi Flash Player. Cosa fà

Un sistema operativu pienu operativu hè 100% caricatu solu, senza necessità di interventu di l'utente. Tuttavia, in casu di certi prublemi à l'iniziu di u lì in u lanciu di u PC, un messaghju si vede nantu à un fondo nero, chì hà bisognu di premete a tasti F1 per cuntinuà. Se una tale notificazione vene ogni volta o ùn permetta micca à u computer di fà parte, bisogna capisce ciò chì ha causatu stu fenomenu è cume si risolve u prublema.

U computer chjama di preme F1 à l'iniziu

U requisitu di pressà F1 à l'inizializazione di u sistema hè a causa di situazioni diverse. In questu articulu vederemu u più frequente è vi diceremu cume li risolva smettendu a richiesta di battitura.

Sottu è puntu à sente chì u sistema operativu in stu casu ùn hà nunda da fà cun u prublema in questu, postu chì hè furmatu subitu dopu à a mossa, senza ghjunghje à u lancimentu di u sistema operativo.

Reason 1: BIOS settings settings failed

Impostazioni di BIOS spessu scendenu dopu à un taglio forti di u computer da l'alimentu o dopu u tempu da u tempu sceccu di u PC. Malgradu u fattu chì, in generale, e situazioni sò simili, a so apparenza hè scatenata da vari fattori.

Entramu in u BIOS

U modu più faciule hè di riservà l'impostazioni di u BIOS. U bisognu di stu fattu pò esse indicatu da una allerta concomitante cum'è: "Cumprate a configurazione per ricuperà l'impostazione di u BIOS".

  1. Rinviate u PC è subitu quandu si mostra u logo di a scheda madre, cliccate nant'à a chjave F2, Del o quellu chì sì responsabile di entrà in BIOS.

    Vede ancu: Cumu entrà in u BIOS in u computer

  2. Una volta in a regolazione, ùn cambiate micca nunda, cliccate subitu nantu à a tasta F10responsabile di l'uscimentu cù a preservazione di l'impostazioni. In risposta à a cunfirmazione di e vostre azioni, selezziunate "OK".
  3. Un altru ripartimentu hà inizio, à chì a necessità di pressione F1 deve sparire.

Ripristinà l'impostazioni di u BIOS

Una spartera inaspettata di luce o qualsiasi fallimentu internu à u livellu BIOS pò causà l'apparenza di un requisitu "Preme F1 per Rinnovà", "Preme F1 per Run Runup" o simili. Apparirà ogni volta chì accende u vostru computer finu quandu l'utente regina u BIOS. Rendite facili faciule ancu per un utilizatore principiante. Verificate u nostru articulu nantu à diversi metodi di risolvimentu u prublema.

Per di più: cumu resettà i parametri di u BIOS

Facendu HDD avviabile manualmente

Quandu cunnessite più dischi rigidi, ci hè una possibilità chì u PC ùn puderete micca capisce chì dispositiu da avè da fà. Eghjunghje ciò hè faciule, è ci hè un articulu separatu nantu à u nostru situ chì vi aiuterà a definisce u discu duru desideratu cum'è a maghjina di primu maiò.

Leggi più: Cumu fà un discu duru avviabile

Disabilite u floppy in BIOS

In i computer antichi, l'errore hè A: Errore di Driver apparisce spessu per a listessa ragione - l'attrezzatura cerca una unità di floppy, prubabilmente in a unità di sistema. Dunque, per mezu di u BIOS hè necessariu disattivà tutte e impostazioni chì in qualche modu ponu esse associate à una unità di dischetto.

À propositu, u cunsigliu di u precedente pò dì qualchì volta aiutà - cambià a priorità di l'iniziu. Se u lettore floppy hè installatu prima in u BIOS, u PC tenta di staccà da ellu è, se ùn hà micca prufessu, pruvà à avvisà cù un missaghju. Tramite u discu duru o SSD cù u sistema operativu, in primu postu, vi sbarazzanu di u requisitu di presse F1. S'ellu ùn hè micca aiutu, avete comunque bisognu à edite u BIOS.

  1. Ripartite u PC è à l'iniziu di u cliccà di l'iniziu F2, Del o un altru primu responsabile per l'entrata di u BIOS. Un pocu più altu ci hè un ligame cù istruzioni dettagliate nantu à cumu i utilizatori di differenti schede madri ponu logà quì.
  2. In u tabulinu AMI BIOS "Principale" truvà l'impostazione "Legacy Diskette A", cliccate nantu à ellu è selezziunate u valore "Disabled".
  3. In Premiu - và à a sezione "Caratteristiche Standard CMOS"truvate un elementu "Unità A" è selezziunate "Nè" (o "Disable").

    Inoltre, pudete abilità "Quick Boot".

    Per di più: Ciò chì hè "Quick Boot" ("Fast Boot") in BIOS

  4. Salvà e impostazioni scelte in F10Dopu u riprucchimentu automaticu, u PC hà da fà sughjettu normalmente.

Reason 2: Hardware Problems

Avemu ora a descrizione di violazioni in i componenti hardware di u PC. Ricunnisciete esattamente quale componente di u prublema si pò truvà nantu à e righe precedenti l'iscrizzione "Preme F1 ...".

CMOS Checksum Error / CMOS Checksum Bad

Stu messaghju significa chì una batteria hè stata lasciata in a scheda madre, conservendu u BIOS, l'impostazioni di l'ora è di a data. A supportu di questu, u tempu, u ghjornu, u mese è l'annu cadenu in costu à a fabbrica è notifiche "Data / Time CMOS Not Set" accanto à "Preme F1 ...". Per rimuovere u missaghju invadente, bisognu à fà a so rimpiazzamentu. Stu prucessu hè descrittu da u nostru autore in un manuale separatu.

Leggi ancu: Sostitu a batteria nantu à a scheda madre

Parechji utilizatori ricevenu u listessu missaghju malgradu u fattu chì a batteria stessa hè in perfettu ordine. Questu iscrizzione pò precede "I dischetti fluttughjanu (40)". Stu tippu di errore hè eliminatu da disabilitanu e cunfusioni di u BIOS in relazione cu Floppy. Cumu fà sta, luta sopra, in u sottotitulu "Disable Floppy in BIOS" di Metodu 1.

Errore di fan CPU

CPU - ventilatore raffreddà u processore. Se u computer ùn vedi micca u cooler quandu hè acceso, fighjate per accettà u operatività.

  • Esaminate a cunnessione. U filu pò esse lassatu in u connettore.
  • Pulite u ventu da a polvere. Hè nantu à u più seru chì tutte e polveri si stabiliscenu, è s'ellu hè strundatu cun un dispositivo, ùn puderete micca funzionà correttamente.

    Vede ancu: Pulizia adatta di un computer o un laptop da a polvere

  • Sostituite u maiò cun un travagliu. Hè pussibule chì hà solu fallitu, è avà u sistema ùn permette micca à u download di cuntene per evità u surriscaldamentu di u processore sinu senza rinfrescà.

    Vede ancu: Scelu un cooler per u processore

Errore di tastiera / Nessuna tastiera Presente / No tastiera rivelata

Da u tìtulu hè chjaru chì l'ordinatore ùn vede micca a tastiera, è chì suggerisce ironicamente nant'à u tempu di presse F1 per cuntinuà. Verificate a cunnessione, a pulizia di i cuntatti in a scheda madre o cumprate una nova tastiera.

Vede ancu: Cumu sceglie una tastiera per un computer

Eccu ancu applicà a opzione di rimuovere a batteria da a scheda madre per resettà u BIOS. Per sapè di più nantu à stu sopra, in u sottotitulu "Reset BIOS Settings" di Metodu 1.

Intel CPU uCode loading error

Un tale sbagliu si verifica quandu u BIOS ùn riesce micca à ricunnosce u processore installatu, chì i firmware di u BIOS ùn sò micca compatibili cù a CPU. Di solitu, questu messaghju contiene quiddi chì anu decisu di stallà u processore sottu a vecchia scheda madre.

I prudutti di quì sò evidenti:

  • Flash BIOS. Aggiornu a so versione scaricatu a versione attuale nantu à u situ di supportu tecnicu di u fabbricante. Di solitu, l'aghjurnamentu per questo firmware hè spessu liberatu per migliorà a compatibilità di u BIOS è di diversi processori. Aduprà i nostri articuli nantu à u situ, seguitu a prucedura in cunfurmità cù o cù analogia cun elli. In generale, si consiglia di fà quì solu à l'utenti chì sò cunfiduri in a so cunniscenza - anu fattu chì u firmware imprudentemente fattu pò trasformà a scheda madre in un non travagliu!

    Vede ancu:
    Avemu aghjurnà u BIOS in u computer nantu à l'esempiu di ASUS motherboard
    Avemu aghjurnà u BIOS in a scheda madre Gigabyte
    Avemu aghjurnà u BIOS in a scheda madre MSI

  • Cumprà una nova scheda madre. Ci hè sempre una piccula possibilità chì ùn ci sia micca aggiornamenti adatti per u BIOS di a vostra scheda di sistema. In una situazione simile, se l'errore impedisce à u PC di staccà o causa di u comportamentu instabile di u computer, a scelta migliore hè di cumprà un componente, tenendu in considerazione u mudellu di u processore. Règlie è raccomandazioni nantu à a scelta si truveranu in l'articuli nantu à i ligami sottu.

    Vede ancu:
    Seleziona a scheda madre per u processore
    A scelta di una scheda madre per un computer
    U rolu di a scheda madre in u computer

Altre cause d'errore

Un duplice più esempi pudete scontru:

  1. U discu duru cù l'errori. Se, in risu di l'errori, u settore di l'avviamento è u sistema ùn soffri micca, dopu appiciente F1, fate un HDD per verizà si ci sò errori.

    Ulteriori dettagli:
    Cumu verificà discu duru per i settori difettosi
    Risoluzione di i problemi d'errori è di settori difetti nantu à u discu duru

    Se, dopu premendu F1, u ​​sistema ùn riesciò à scaricà, l'utente hà bisognu di fà un download in diretta è adupralo per scansà è riprende u drive.

    Vede ancu: Istruzioni per a scrittura di un LiveCD nantu à una unità flash USB

  2. Alimentazione instabile. Salti in l'alimentu di l'alimentu pò micca solu portà à l'apparenza di un messagiu esigente à presse F1, ma ancu à guasti più seriosi. Verificate l'alimentatore à seguitu queste istruzioni:

    Per di più: cumu per verificà e prestazioni di a surghjitura in PC

  3. Inconveniente overclocking PC. Aumenta a velocità di u processore, pudete truvà un prublema per chì leghju sti righe. Di regula, i overclocker chì facenu overclocking via u BIOS u scontru. Fixed un impurtamentu di prestazione male ripresentendu u BIOS cù a rimozione di a batteria o a chiusura di contatti in a scheda madre. Per sapè di più nantu à sta situazione, in u Metudu 1 di sopra.

Avemu cunsideratu i più frequenti, ma micca tutti, i motivi perchè u vostru PC pica per necessità di preme F1 à l'iniziu. A lampadina di u BIOS hè cunsiderata unu di i metodi più radicali, ti cunsiglii di fà solu in i vostri azzioni cunri utenti.

Leggi ancu: Aggiornu u BIOS in u computer

Se u vostru prublema ùn hà statu risoltu, cuntattate i commenti, alleghjendu una foto di u prublema, se hè necessariu.