Ricercate l'aggiornamenti di Windows 7 nantu à u computer

In u sistema operativu di Windows 7 ci hè un strumentu integratu per a ricerca automatica è l'installazione di l'aggiornamenti. Hà sceglie a so nomi ind'è i so computer, è poi li stalla à una pratica spicile. Per alcune ragioni, alcuni utilizatori duveranu truvà questi dati scaricati. Oghje ci spieghjaremu in dettaglio cumu fà questo cù duie metodi diversi.

Trova l'aggiornamenti in un computer cun Windows 7

Quandu truvate e innovazioni installate, sì sarà dispunibile micca solu per vederli, ma ancu per cancellarle, se necessariu. Quantu à u prucessu di ricerca stessa, ùn vole micca tantu tempu. Avemu da fassi una cunsiderazione di e due opzioni di seguitu.

Vedi ancu: Abilitazione di l'aggiornamenti automatici in Windows 7

Metudu 1: Prugrammi è Componenti

Windows 7 hà un menu in cui pudete vede u software installatu è i componenti addizionali. Ci hè ancu una categoria cù l'aggiornamenti. Andà per interagisce cù l'infurmazioni:

  1. Aprite u menu "Start" è andate à "Pannello di cuntrollu".
  2. Scorri giù è truvà a sezione. "Programmi è Componenti".
  3. A sinistra vi vedanu trè liguli cliccabili. Cliccate nantu à "Vede l'aggiornamenti installati".
  4. Una tavula apparirà, induve e località è correzioni mai installate saranu situate. Sò raggruppati per nome, versione è data. Pudete selezziunu qualsiasi di elli è sguassate.

Se avete decisu micca solu di familiarizzà si à i dati necessarii, ma per uninstallu, vi propemu di riavvià u computer dopu chì u prucessu hè finitu, e i file residui sparguinu.

Vede ancu: Uninstall aggiornamenti in Windows 7

In più, in "Pannello di cuntrollu" Ci hè un altru menu chì ti permette di visualizzare l'aggiornamenti. Pudete aprì u seguitu:

  1. Ritornu à a finestra principale "Pannello di cuntrollu"per vede una lista di tutte e categurie dispunibule.
  2. Sceglite una sezione "Windows Update".
  3. A sinistra ci sò dui ligami - "Vede u log di l'aggiornu" è "Ripristinà l'aggiornamenti nascosti". Queste dui parametri aiutanu à truvà infurmazioni dettagliate nantu à tutte e innovazioni.

A prima opzione per ricercà l'aggiornamenti nantu à un PC cun Windows 7 arriva à a fine. Comu pudete vede, ùn sarà micca difficiule per arricchisce a missione, ma ci hè un altru metudu leggermente diversu da quessa.

Vede dinò: Fucinà u serviziu di l'aggiornamentu in Windows 7

Metudu 2: Cartella di sistema di Windows

In a radice di a cartella di sistema Windows sò salvate tutti i componenti scaricati chì seranu o avianu dighjà installati. Di solitu sò automaticamente cancellati dopu un pocu di tempu, ma questu ùn accade micca sempre. Pudete truvà, visualizzare è cambiare questi dati indipendentemente in seguitu:

  1. Tramite u menu "Start" vai à "Computer".
  2. Quì sceglite a partizione di u hard disk in cui hè installatu u sistema operativu. Di solitu hè indicatu da a lettera C.
  3. Seguite u seguitu percorso per ghjunghje à la cartella cun tutti i scarichi:

    C: Windows SoftwareDistribution Download

  4. Ora pudete selezziunate i cartulari necessarii, li aprisci è svolgi l'installazione manualmente, se possibile, è ancu rimuovere tuttu l'ineve inutile chì s'hè accumulatu per u lungu tempu di runtime di Windows Update.

Tutti dui i metudi discusti in st'articulu sò sèmplichi, perciò ancu un utente senza esperienza chì ùn hà cunniscenza in più o cumpitenzi cuntene a procedura di ricerca. Speremu chì u materiale fornitu hà aiutatu à truvà i schedari richiesti è à esegui ulteriori manipolazioni cun elli.

Vede ancu:
Risolve i problemi di installazione di Windows 7 aghjuntu
Disattivà l'aggiornamenti in Windows 7