U scopu di Microsoft Edge, cum'è un altru browser, hè di carregà e di visualizzare e pagine web. Ma ùn hà micca sempre di fronte à questu travagliu, è ùn ci pudemu esse parechje motivi per quessa.
Scaricate l'ultima versione di Microsoft Edge
Cause di i prublemi cù i carichi di pagine in Microsoft Edge
Quandu a pagina ùn carica micca in Bordu, un missaghju appare di solitu:
Prima, pruvate à seguità i consigli datu in stu missaghju, cioè:
- Verificate chì l'URL sia corretta;
- Aghjuntà a pagina parechje volte;
- Truvate u situ vogliu cù un mutore di ricerca.
Se nunda hè stata caricata, hè bisognu di fà una ricerca per e cause di u prublema è a so soluzione.
Cunsigliu: pudete verificà e pagine di download da un altru navigatore. Allora pudete capisce sì u prublema hè propiu da u Bordu stessa o s'ellu hè causatu da ragioni di terze parti. Internet Explorer, chì hè dinò presente in Windows 10, hè ancu adupratu per questo.
Se a prestazione hà persu micca solu Edge, ma dinò Microsoft Store, dando un errore "Verificate a cunnessione" cù i codici 0x80072EFDvai direttamente à Metudu 9.
Reason 1: No access internet.
Una di e ragioni più cumuni per tutti i navigatori hè a mancanza di una cunnessione Internet. In stu casu, vedite un altru errore caratteristicu. "Ùn site micca cunnessu".
Sò logicu di verificà i dispositivi chì dani accesso à Internet, è vede u statu di a cunnessione in u computer.
In listessu tempu, assicuratevi chì a modalità sia disattivata. "In u avionu"s'ellu ci hè una nantu à u vostru dispositivo.
Attentu! Problemi cù e pagine di carregamentu ponu ancu spessu da u travagliu di e applicazioni chì afectanu a velocità di Internet.
Se avete problemi cù a cunnessione à l'internet, pudete diagnosticà i prublemi. Per fà quessa, cliccate à diretta annantu in l'icona. "Rete" è mette in pratica sta procedura.
Una tale misura permette spessu di risolve certi prublemi cù a cunnessione Internet. Altrimenti, cuntattate u vostru ISP.
Reason 2: U computer utilizza un proxy
Per blocà u download di alcune pagine pò aduprà un servitore proxy. Indipendentemente da u navigatore, si consiglia di determinà automaticamente i so parametri. In Windows 10, pudete esse verificatu in seguitu: "Opzioni" > "Rete è Internet" > "Proxy server". A rilevazione automatica di i parametri deve esse attivata, è l'usu di un servitore proxy deve esse disattivatu.
In alternativa, provate a disattivà temporaneamente e l'impostazioni automatiche per verizà u caricamentu di e pagine senza elli.
Reason 3: Le pagine bloccanu l'antivirus
I prugrammi antivirus anzianu ùn blocanu micca u travagliu di u navigatore in sè, ma ponu negà l'accessu à certe pagine. Disattivate u vostru antivirus è pruvate à andà à a pagina desiderata. Ma ùn vi scurdate di attivà a prutezzione di novu.
Ricurdate chì l'antivirus ùn blocanu micca a transizione versu alcuni siti. Anu forse avè malware, fate a cura.
Per di più: cumu disattivà l'antivirus
Reason 4: Website non disponibile
A pagina che dumandate pò esse simplicemente inaccessibile à causa di prublemi cù u situ o u servitore. Alcune risorse in linea anu pagine in i reti sociali. Eccu, vi truverete sicuramente a cunfermazione di l'infurmazioni chì u situ ùn hè micca accadutu, è scopre quandu u prublemu risolverà.
Benintesa, à volte un certu situ web pò aprire in tutti l'altri navigatori web, ma micca in Edge. Allora andate à e soluzioni sottu.
Reason 5: Blocking sites in Ukraine
I residenti di stu paese anu perse l'accessu à parechje risorse per via di cambiamenti in a legislazione. Ancu se Microsoft Edge ùn hà ancu rilasciatu le estensioni per saltà u blocchimentu, pudete facilmente usà unu di i prugrammi per cunnessu via VPN.
Leggi più: Prugrammi per cambià IP
Reason 6: Too much data has accumulated.
Edge s'accumula lentamente a storia di visite, download, cache è cookies. Hè pussibule chì u navigatore abbia principiatu avè difficoltà di carregà e pagine à causa di i dati chì sò ostruiti.
A pulizia hè abbastanza semplice:
- Aprite u menu di u navigatore, cliccendu nantu à u bottinu cù trè punti è seleziantu "Opzioni".
- Aprite a tab "Confidentialità è Sicurezza", ci pressu u pulsante "Sceglite ciò chì purtà".
- Marcate dati senza necessità è cumincià a pulizia. Di solitu hè abbastanza per mandà per l'eliminazione. "Navigatore di navigatore", "Cookies è Dati di u situ web salvatu"puru "Dati e file cache".
Reason 7: Incrementu u travagliu di estensione
Hè prubabile, ma certi estensioni di u Bordu ponu micca impedisce di caricare a pagina. Questa assunzione pò esse verificata smussanduli.
- Fate un clic destro nantu à l'estensione è selezziunate "Gestione".
- Spegni ogni estensione in volta cù u parametru toggle switch. "Accende per cuminciare ad aduprà".
- Avendu ritrovatu l'applicazione, dopu disattivà ciò chì u navigatore hà meritu, hè megliu di cancellarlo cù u bottinu pertinente in u fondu di a colonna "Gestione".
Pudete testà u vostru navigatore web in modi privati - hè più veloce. Cum'è una regola, corre senza estensioni incluse, se avete, naturalmente, ùn permette micca durante l'installazione o in un blocu "Gestione".
Per andà à Incognito, cliccate nantu à u menù menu è selezziunà "InPrivate New Window"o ghjustu premendu a combinazione di tasti Ctrl + Shift + P - In i dui casi, una finestra privata cumincieghja, induve resta à entrà in u situ in a barra d'indirizzu è verificate se si apre. In sì, allora cercamu una estensione chì impedisce u funziunamentu di un modu di navigatore normale secondu u schema descrittu sopra.
Reason 8: Problemi software
Se avete pruvatu di tuttu, allora a ragione pò esse alleata à prublemi di u travagliu di Microsoft Edge stessa. Questu pò esse bellu, perchè questu hè sempre un navigatore relativamente novu. Pò esse restituitu à un statu normali in diversi modi, è cumincemu da facile à difficiule.
Hè impurtante! Dopu à una di queste procedure, tutti i segnalibri scompareranu, u log sarà cancellatu, e l'impostazioni saranu ripristinate - in realtà, ricevi u statu iniziale di u navigatore.
Riparà e riparazione di a sponda
Usendu strumenti di recuperu di Windows, pudete ripresentà u Bordu à u so statu originali.
- Aprite "Opzioni" > "Applicazioni".
- Ricercate per mezu di u campu di ricerca o solu sceglite a lista. Microsoft Edge è cliccate nantu à ellu. L'à l'opzioni dispunibuli allarganu, trà i quali si seleziona "Opzioni avanzate".
- In a finestra chì si apre, scorrite giù l'elenco di parametri è vicinu à u blocu "Reset" cliccate nantu à "Fix". Ùn fermate micca a finestra.
- Avà ghjustu à Edge è verificate u so operazione. S'ellu ùn hè micca aiutu, cambia à a finestra precedente è selezziunu in u listessivu "Reset".
Verificate nuvamente u prugramma. Ùn aiutatu? Va avanti.
Verificate è restituite a integrità di i schedari di sistema
Forse, i metudi di precedenti ùn ponu micca risolve locu u prublema, perciò vale a pena verificà a stabilità di Windows nant'à u mo. Cum'è Edge si riferisce à i componenti di u sistema, allora avete bisognu di controllà i cartulari chì correspuniscenu nantu à u PC. Ci sò strumenti di riga di comando specifica per ciò, l'utente pò allargà solu un pocu di tempu, postu chì u prucessu pò esse lente se u discu duru hè grande o i prublemi sò abbastanza seriosi.
Prima di tutti, restauri i componenti di u sistema danneggiati. Per fà quessa, aduprate e istruzioni à u ligame sottu. Per piacè fate attenzione: malgradu u fattu ch'ella hè data per l'utenti di Windows 7, i proprietarii di e "decine" li pudaru aduprà di u listessimu modu, chì ùn ci hè nisuna differenza in e azzioni svolte.
Per di più: Riparate i componenti danneggiati in Windows cù DISM
Ora, senza fermà a linea di cume, fate una verifica di integrità di i file di Windows. L'istruzzioni dinò per Windows 7, ma pienu applicabile à u nostru 10. Utilizate u "Metudu 3", da l'articolo à u ligame sottu, chì impiega ancu verificà in cmd.
Leggi più: Verificate l'integrità di i file di sistema in Windows
Se a verità hè riesce, riceve un messagiu adupratu. Se l'errori, malgradu u recuperu per mezu di DISM eranu scuntati, l'utility vi mostrerà a cartella induve i log di scansione saranu salvati. Basatu nantu à elli, è avete bisognu di travaglià cù i file danneggiati.
Re-installà Edge
Pudete riparà a situazione reinstallà u navigatore per mezu di u cmdlet Get-AppXPackage di Microsoft. Questu vi aiuterà l'utilità di sistema PowerShell.
- Prima, crea un puntu di riparazione di Windows in caso chì qualcosa vada male.
- Accende la visualizzazione di i cartulti ascutiti.
- Seguitate sta strada:
- Eliminà u cuntenutu di u cartulare di destinazione è ùn scurdate micca di nascurà e cartelle è i file.
- PowerShell si trova in a lista "Start". Utre u serviziu cum'è amministratore.
- Incolla stu comando in a console è cliccate Enter.
- Per esse sicuru, riavvi u computer. Edge deve ritornà à u so statu originale.
Leggi ancu: Istruzioni per a creazione di un puntu di riparazione di Windows 10
Ulteriori: Cumu abilità a visualizzazione di cartulti ascutiti è cartelle in Windows 10
C: Utenti Nome dâ € ™ AppData Lochi Pacchetti Microsoft.MicrosoftEdge_8wekyb3d8bbwe
Get-AppXPackage -AllUsers -Name Microsoft.MicrosoftEdge | Foreach {Add-AppxPackage -DisableDevelopmentMode -Register “$ ($ _. InstallLocation) AppXManifest.xml” -Verbose}
Reason 9: Disabled Network Protocol Support
Dopu l'upgrade di l'ottobre di Windows à 1809, parechji utilizatori anu avutu problemi no solu cù Microsoft Edge, ma ancu cù a Microsoft Store, è possibilmente cù l'applicazione Xbox basata sul PC: nè l'uno nè l'altru vulete aprà, dendu vari errori. In u casu di u navigatore, u mutivu hè di standard: micca a pagina si aprite è nisunu di e cunnessioni sopra custe aiutanu. Quì, a configurazione di una cunnessione di rete aiuterà in un modu piuttostu micca standard: cunvertendu IPv6, malgradu u fattu ch'ellu ùn hè micca adupratu cum'è rimpiazzamentu per IPv4.
L'azione effettuata ùn hà da influenzà u funziunamentu di a vostra cunnessione Internet.
- Cliccate Win + R è entrate u cumandamentu
ncpa.cpl
- In a cunnessione di rete aperta truvamu i nostri, cliccate nantu à u cù u taschju dirittu di u mouse è selezziunate "Pruprietà".
- In a lista truvamu u parametru "Versione IP 6 (TCP / IPv6)"mettenu una marcata à fiancu, salvate a "OK" è verificate u navigatore, è se necessariu, u Store.
I pruprietari di parechji adattatori di rete ponu esse fatti diversamente - inserite u comando chì seguite in PowerShell chì esiste cum'è amministratore:
Enable-NetAdapterBinding -Name "*" -ComponentID ms_tcpip6
Simbulu * in questu casu, faci u rolu di un caratteru cumbardante, liberatu da a necessità di prescriviri i nomi di e cunnessioni di rete unu à unu.
Quandu u registru hè statu cambiatu, inserite u valore di a chjave responsabile per l'operazione IPv6 indietro:
- Tramite Win + R è inscritta in a finestra Run a squadra
regedit
aprite l'editor di u registru. - Copia è incolla u caminu in u campu di l'indirizzu è cliccate nantu à Enter:
- Fate un dopu cliccate nantu à a chiave. "DisabledComponents" è inserite u valore
0x20
(x - micca una lettera, ma un simbulu, cusì copia u valore è appicchjitalu). Salvà e cambiamenti è ripartite u PC. Ripetemu unu di i dui opzioni per abilità IPv6 sopra.
SISTEME HKEY_LOCAL_MACHINE CurrentControlSet Services Services CCpip6 Parametri
Ulteriori informazioni nantu à u funziunamentu di IPv6 è a scelta di u valore di a chjave si consiglia di leghje nantu à a pagina di supporto Microsoft.
Aprite a guida per configurà IPv6 in Windows in u situ ufficiale di Microsoft.
U prublema, quandu Microsoft Edge ùn aprite micca e pagine, pò esse causatu da fattori esterni (cunnessione Internet, antivirus, travagliu di proxy), o prublemi cù u navigatore stesso. In ogni casu, hè megliu per eliminà prima e tutte e ragioni ovule, è solu allu cunnessu à una misura radicale in forma di reinstallazione di u navigatore.