Si pensa chì e riferenze cicliche in Excel sò un'espressione sbagliata. In fatti, quessa hè spessu, ma sempre micca sempre. A volte sò applicate abbastanza deliberatamente. Scopri quali ligami ciclichi sò, cumu si crea, cumu si trovanu quelli esistenti in un documentu, cumu si lavora cun elli o cumu si pudete eliminarli, se necessario.
Usendu referenze circolari
Prima di tuttu, scopre ciò chì hè un riferiment circulariu. Infatti, hè un'espressione chì, per mezu di formule in altre cellule, si riferisce à sè stessa. Si pò ancu esse un ligame situatu in l'elemento di zolla à a quale ella stessa si riferisce.
Dunque, si deve notà chì, per difettu, e versioni moderne di Excel blocanu automaticamente u prucessu di fà una operazione ciclica. Ciò hè da u fattu chì tali espressioni sò assai inghjustate è chì u looping produce un prucessu continuu di ricalculu è di calculu, chì crea una carica supplementare nantu à u sistema.
A creazione di un riferiment circulariu
Ora vedemu cumu creà u più sèmplice espressione looping. Questu sarà un ligame situatu in a stessa cella à a quale si riferisce.
- Selezziunate l'elemento di fogliu A1 è scrive in sta espressione:
= A1
Dopu, cliccate nantu à u bottinu Enter in a tastiera.
- Dopu à questu, una finestra d'empressione ciclica d'azzardo avverisce. Facemu clicchì nantu à u pulsante. "OK".
- Cusì, avemu ricevutu una operazione ciclica nantu à un stratu in cui a cella si riferisce à sè stessa.
Facciamo complicà un pocu u travagliu è crea una espressione ciclica da parechje cellule.
- Scriviri un numeru à ogni elementu di u strulu. Fà una cella A1è u numeru 5.
- A un'altra cellula (B1) scrivite l'espressione:
= C1
- In u prossimu elementu (C1) scrive a formula formula:
= A1
- Dopu à questu, tornemu a cella. A1in chì u numaru hè impostatu 5. Noi parlemu à u so elementu B1:
= B1
Pressu u pulsante Enter.
- Dunque, u passu hè chjusu, è cunsultemu un ligame ciclicu classicu. Quandu a finestra di avvertenza hè chjusa, si vede chì u prugramma hà marcatu una cunnessione ciclica cù e frecce blu nantu à u fogliu, chjamatu frecce di traccia.
Ora turnemu à a creazione di una espressione ciclica nantu à l'esempiu di una tavula. Avemu una tavula di vendita di alimenti. Si tratta di quattru colonne in cui sò identificatu u nome di u pruduttu, u numeru di prudutti venduti, u prezzu è a quantità di i ricavi di a vendita di tuttu u volumu. Ci sò dinò formule in a tavula in l'ultima colonna. Calculano i ricavi multiplicendu a quantità per u prezzu.
- Per mette in rete a formula in a prima linea, selezziunate l'elementu di u fogliu cù a quantità di u primu pruduttu (B2). Invece di un valore staticu (6) inseremu quì a formula chì contarà a quantità di merci dividendu a quantità totale (D2) nantu à u prezzuC2):
= D2 / C2
Cliccate nantu à u bottinu Enter.
- Avemu ottenutu u primu ligame ciclicu, a relazione in chì hè abitualmente indicata da una freccia di seguitu. Ma cum'è si pò vede, u risultatu hè erronu è uguale a zero, cume hè statu già dettu prima, Excel blocca l'esecuzione di operazioni cicliche.
- Copiate l'espressione à tutte l'altre cellule di a colonna cù u numaru di i prudutti. Per fà quessa, setate u cursore in u angulu in dirittu inferiore di l'elemento chì cuntene già a formula. U cursore hè cunvertitu à una croce, chjamata marcatore di riempimento. Fighjate a tasca scuru di u mouse è trascini questu cruci finu à a fine di u tavulu.
- Comu pudete vede, l'espressione hè stata copiata in tutti i elementi di a colonna. Ma, una sola relazione hè marcata cù una freccia di traccia. Nota questu per u futuru.
Ricerca di referenze circolari
Comu avemu dighjà dichjaratu sopra, micca in tutti i casi u prugramma tocca a interrelazione di una riferenza circonda cù l'oggetti, ancu s'ellu si trova nantu à u schede. Datu u fattu chì e operazioni acerbanissime cicliche sò dannose, esse devanu rimuovere. Ma per quessa, esse deve primu esse truvatu. Cumu si pò fà questu se e espressioni ùn sò micca marcate cù una linea cù e frecce? Facemu trattà cù stu scopu.
- Dunque, s'ellu esegue un file Excel in a apertura di una finestra di informazione dicendu chì cuntene un ligame circunflettu, allora hè bè pè truvà u. Per fà ciò, andate in tab "Formule". Cliccate nantu à u nastro nantu à u triangulu chì si trova à a destra di u bottinu "Verificà per l'errore"situatu in un blocu di strumentu "Dipendenze di Formula". Un menu si aprisce in cui da muovere u cursore à l'elemento "Ciclichi". Dopu, dopu, u menu successu apre una lista di indirizzi di l'elementi di u fogliu in cui u prugramma hà ricunnisciutu espressioni cicliche.
- Quandu cliccate nantu à un indirizzu specificu, a cella corrispondente nantu à u fogliu hè selezionata.
Ci hè un altru modu per scopre induve u ligame circulariu si trova. U missaghju riguardu quellu problema è l'indirizzu di l'elemento chì cuntene una espressione simile sò situatu à a parte sinistra di a barra di stato, chì si trova in fondo à a finestra Excel. Tuttavia, à u cuntrastu à a versione precedente, i indirizzi in a barra di stato mostreranu l'indirizzi di ùn tutti i elementi chì cuntenenu referenze circolari, s'ellu ci hè parechji, ma solu unu di l'altri, chì hà comparitu davanti à l'altri.
Inoltre, se sì in un libru contenente una espressione in loop, ùn hè micca nantu à u fogliu in u situ, ma nantu à un altru, allora in stu casu solu un missaghju nantu à a presenza di un errore senza indirizzu sarà visualizatu in a barra di stato.
Lezione: Cumu trovà i ligami circolari in Excel
Fissà i ligami ciclici
Cum'è ghjunghiatu sopra, in a vasta maggioranza di i casi, l'operazioni cicliche sò male chì deviano smarisce. Dunque, hè naturale chì dopu a cunniscenza ciclica hè scuppata, hè necessariu curricà per uttene a formula à una forma normale.
Per curregge a dependenza ciclica, hè necessariu trace l'interconnessione intera di e cellule. Ancu s'è u cuntrollu indica una cella specifica, allora l'errore ùn si pò truvà micca in sè, ma in un altru elementu di a catena di dipendenza.
- In u nostru casu, malgradu u fattu chì u prugramma hà correctamente dighjà una di e cellule di u ciclu (D6), u veru errore hè in un'altra cellula. Selezziunate l'elemento D6da truvà da quali cellule tira u valore. Fighjemu l'espressione in a barra di formula. Comu pudete vede, u valore in st'elemento di u zuccaru hè furmatu multiplicendu u cuntenutu di e cellule B6 è C6.
- Andà à a cella C6. Selezziunu è guardate a barra di formula. Comu pudete vede, questu hè un valore staticu regule (1000), chì ùn hè micca un pruduttu di a formula. Allora, hè sicuru à dì chì l'elemento specificatu ùn cuntene micca un errore chì causa a creazione di operazioni cicliche.
- Andà à a cella successiva (B6). Dopu avè selezionatu a formula in a linea, vedemu ch'ella contiene un'espressione calculata (= D6 / C6), chì tira i dati da altri elementi di a tavula, in particulare, da una cella D6. Dunque a cella D6 riferisce à dati di articulu B6 è viceversa, chì causa ossessione.
Quì, anu calculatu a relazione abbastanza rapidamente, ma in realtà sò i casi in cui u prucessu di calculu impari un assai di cellule, è micca trè elementi, cum'è a nostra. Allora a ricerca pò piglià un tantu quantu, perchè avete da studà ogni elementu di u ciclu.
- Ora ci vole à capiscia esattamente chì cellula (B6 o D6) contiene un errore. Benchè, formalmente, questu ùn sia micca nè un errore, ma solu un usu eccessivu di link, chì porta à looping. Durante u prucessu di decisa chì cellula da edità, avete bisognu di applicà una logica. Ùn ci hè alcun algoritmu chjaru per l'azione. In ogni casu, sta logica sarà differente.
Per esempiu, se in a nostra tavula u quantità totale deve esse calculatu multiplicendu a quantità di beni in realtà venduti per u so prezzu, allora pudemu dì chì u ligame chì calcula a quantità da u quantità totale di a vendita hè chiaramente superfluu. Allora, scintemu è sostitu cù un valore staticu.
- Operà un operazione simile à tutte e altre espressioni cicliche, s'ellu ci hè nantu à u schede. Quandu tutti i ligami circolari sò stati rimossi da u libru, u missaghju nantu à a presenza di stu prublemu si deve sparisce da a barra di stato.
Inoltre, se espressioni cicliche sò state cumplettamente rimossi, pudete scopre cù u strumentu di verifica di l'errore. Vai à la tabulazione "Formule" è cliccate nantu à u triangulu già amparatu à a destra di u bottinu "Verificà per l'errore" in un gruppu di strumentu "Dipendenze di Formula". Se in l'elemento di menu di inizio "Ciclichi" ùn hè micca attiva, significa chì avemu cancellatu tutti quessi oggetti da u documentu. In u casu contrariu, sarà necessariu applicà a procedura di eliminazione à l'elementi chì si trovanu nant'à u listinu in listessu modu listessu anteriormente consideratu.
Permissione per fà operazioni cicliche
In a parte precedente di a lezione, anu discuquutu cum'è di trattà e referenze circolari, o cume di truvallu. Ma, prima a cunversazione era ancu nantu à u fattu chì in certi casi, anzi, ponu esse utiuzii è aduprati cuniscenza da l'utente. Per esempiu, spissu questu metudu hè adupratu per calcoli iterativi quandu si fabbrica modelli ecunomichi. Ma u prublema hè chì, indipende se cunisciente o unknowing utilizza una espressione ciclica, Excel per difettu blocarà sempre l'operazione nantu à elli, in modo da ùn portu à un eccessivo sovraccaraghju di sistema. In questu casu, a questione di disattivà a forza un serratura diventa pertinente. Vedemu cumu fà.
- Prima di tutti, andate in tab "File" Applicazioni Excel
- Next, cliccate nantu à l'elemento "Opzioni"situatu à a parte sinistra di a finestra chì si apre.
- A finestra Parametri Excel si principia. Avemu bisognu di andà à a tab "Formule".
- Hè in a finestra aperta chì sarà pussibule di generà permessu per fà operazioni cicliche. Andate in u blocu dirittu di sta finestra, induve e l'impostazioni di Excel stessi si trovanu. Operaremu cù u blocu di e configurazione. "Parametri di calculu"chì hè situatu in cima.
Per abilità l'usu di espressioni cicliche, avete bisognu di spuntà a casella accantu à u parametru "Abilita calculi iterativi". Inoltre, in u listessu blocu, pudete configurà u numeru limite di iterazioni è l'errore relative. Per difettu, i so valori sò 100 è 0,001, rispettivamente. Nantu à a maggior parte di i casi, questi parametri ùn anu micca necessariamente esse cambiati, ancu se, se vole, o pudete, pudete cambià i campi indichi. Ma quì ci vole à piglià in considerazione chì troppe iterazioni ponu avverà una carica seria di u prugramma è di u sistema in tuttu, ancu s'è u travagliu cù un schedariu chì cuntene parechje espressioni cicliche.
Dunque, cunfida una marcata vicinu à u parametru "Abilita calculi iterativi"E dopu per chì i nuovi parametri teniscenu effetti, cliccate nantu à u pulsante "OK"situatu in fondo à a finestra di opzioni di Excel.
- Dopu à ciò, andemu automaticamente à u fogliu di u libru attuale. Comu pudete vede, in e cellule in cui si trovanu e formule cicliche, ora i valori sò calcati correttamente. U prugramma ùn blocanu micca i calculi in i so.
Ma sempre vale a vene ancu chì l'inserzione di operazioni cicliche ùn devi esse abusate. Questa caratteristica deve esse aduprata solu quandu l'usu hè pienu sicuru di a so necessità. L'inclusione irragionevuli di operazioni cicliche pò micca solu portà à una carica eccessiva nantu à u sistema è rallentanu i calcoli in u travagliu cù u documentu, ma l'utente pò inabutu, invetitivamente, un'espressione ciclica errata chì dava in modu pruvuttu adesu immediatamente da u prugramma.
Come si vede, in a vasta maggioranza di i casi, i riferimenti circolari sò un fenomenu chì deve esse trattatu. Per fà quellu, prima di tutti, avete da truvà a relazione ciclica stessa, allora calculate a cella chì cuntene l'errore, è, infine, eliminate cun piacè di correggere. Ma in certi casi, l'operazioni cicliche ponu esse utule in i calcoli è sò eseguiti da l'utente cunisciente. Ma ancu in quì, vale a vantaghju di avvicinassi à u so usu cun prudenza, cunfirmà currettamente Excel è cunnoscendu a misura di aghjunghje tali ligame, chì, quandu usatu in quantità grandi, pò rallentà u sistema.