Cunsultà cume i contatti in Skype è salvà una lista di contatti

Sì avete bisognu di vede i vostri contatti in Skype, salvarli in un schedariu separatu o trasferìtu à un altru account Skype (potete ùn esse micca in grado di accede à Skype), u prugettu di SkypeContactsView gratuitamente hè utile.

Perchè questu pò esse necessariu? Per esempiu, micca tantu tempu, per qualchì ragu, Skype era bloccatu da mè, una lunga corrispondenza cù u serviziu di a clientella ùn hà micca aiutatu è aghju avutu di principià un novu contu, è ancu cercà un modu per ripristinà li contatti è li trasmette. Questu hè faciule da fà, perchè sò salvate non solu in u servitore, ma ancu in l'ordinatore locale.

Usate SkypeContactsView per visualizzare, salvà è trasmette i contatti

Cum'è aghju dittu, ci hè un prugrammu semplice chì permette di vede i contatti di Skype senza entrà in essa. U prugramma ùn hà micca necessità di installazione, ancu, se vulete, pudete aghjunghje a lingua di l'interfaccia russa, per chì avete bisognu di scaricà u schedariu di lingua russa da u situ ufficiale è u copiateli in a cartella di prugramma.

Subitu dopu à u lancia, vedete una lista di contatti cumpleta di un account Skype, chì hè a principale per l'utente attuale di Windows (spergu, aghju spiegatu chiaramente).

In a lista di contatti si pudete vede (a vista hè configurata cù un clic destro nantu à l'intestazione di a colonna):

  • Nome di Skype, nome pieno, nome in i cuntatti (chì l'utente pò definisce)
  • Sesso, annantu, ultima attività di Skype
  • Numeri di telefunu
  • Nazione, cità, indirizzu mail

Naturalmente, solu l'infurmazioni chì u contu si hè rivelatu nantu à sè stessa hè visibile, vale à dì, sì u numeru di telefunu hè nascosto o micca specificatu, ùn vi vedete.

Se andate in "Impostazioni" - "Impostazioni avanzate", pudete sceglie un altru account Skype è vede a lista di contatti per questo.

Ebbè, l'ultima funzione hè di esportà o salvà a lista di contatti. Per fà quessa, selezziunate tutti i contatti chì volete salvà (pudete cliccà Ctrl + A per selezzià tutti una volta), selezziunu u menu "File" - "Salvà l'elementi selezionati" è salvate u schedariu in uno di i formati supportati: txt, csv, page HTML cù tavula di contatti, o xml.

A propiu brindà di tene u prugramma in mente, pò esse bè utile, è u scopu di l'applicazione pò ancu esse un pocu più largu di quellu chì aghju descrittu.

Pudete scaricà SkypeContactsView da a pagina ufficiale di //www.nirsoft.net/utils/skype_contacts_view.html (ibid, ci hè un pack di lingua russa sottu).