Malgradu u fattu chì a quistione di cum'è invocà a linea di comando ùn pudete micca sembra esse quella da esse rispunsata in forma d'instruczioni, parechji utilizatori chì avianu aggiornati à Windows 10 da 7-ki o XP dumandanu: chì in u so abitu di solitu - Ùn ci hè nunda di cumenti in a sezione "Tutti i prugrammi".
In questu articulu ci sò parechje manere per aprire un prompt di comando in Windows 10, sia da l'administratore, sia in modalità normale. È ancu se sì un utente experimentatu, ùn aghjusteghju micca di truvà nuove opzioni interessanti per voi stessi (per esempiu, stallà a linea di cumunicazione da qualsiasi cartella in l'esploratore). Vede ancu: Modi per fà una pronta ordinazione cum'è Amministratore.
U modu più rapidu di invocà a linea di cume
Aggiornamentu 2017:A cumincendu cù a versione di Windows 10 1703 (l'aggiornu creativu) in u menù sottu, u difettu ùn hè micca u Invitu di u Commandu, ma Windows PowerShell. Per ricunquistà a linea di cumunicazione, andate in Settings - Personalization - Taskbar è disattivà l'opzione "Replace the linea di comando cù Windows PowerShell", questu restituirà l'elemento di riga di comando in u menù Win + X è cliccate u cliccate u cliccate cù u cliccate nantu à u buttu Start.
U modu più praticu è più veloce per lanciare una linea cum'è amministratore (opzionale) hè di aduprà u novu menù (apparutu in 8.1, hè in Windows 10), chì pò esse chjamatu cliccendu scusitivamente nantu à u pulsante "Avvia" o premendu i tasti di Windows (chiave di logò) + X.
In generale, u menu Win + X dà un accessu rapidu à parechji elementi di u sistema, ma in u cuntestu di stu articulu sò interessati à l'articuli
- Linea di comando
- Linea di comando (admin)
In esecuzione, rispettivamente, a linea di cumunicazione in una di e dui opzioni.
Usate Windows 10 Search per esegui
U me cunsigliu hè, se ùn sapete micca cume si cumincia qualcosa in Windows 10 o ùn pudete truvà alcuna impostazione, cliccate nantu à u pulsante di ricerca nantu à a barra di attività o finu à tasti di Windows + S è cumincià à digità u nome di questu articulu.
Se iniziate à digità "Linea di cumannu", apparirà subitu in i risultati di a ricerca. Cù un semplicu cliccate nantu à elli, a console aprirà cum'è u solitu. Cliccendu nant'à l'elemento truvatu cù u bottinu direttu di u mouse, pudete selezziunà a vocazione "Run as administrator".
Aprite a linea di cumandata in explorer
Ùn tutti cunnoscenu, ma in ogni cartulare aperta in Explorer (eccettu per e cartelle "virtuali"), pudete tene premutu Shift, fate un clic destro nantu à un spaziu vacante in a finestra di l'Esploratore è selezziunu "finestra di comando Apri". Aggiornamentu: in Windows 10 1703, questu articulu hè scomparsu, ma pudete tornà l'elemento "Apri finestra di comando" à u menù contestuale di l'esploratore.
Questa azzione aprirà a linea di cumunicazione (micca da l'amministratore), in cui sarai in a cartella in cui sò stati fatti i passi specificati.
Eseguite cmd.exe
A riga di cume hè un prugramu regule di Windows 10 (è micca solu), chì hè un file eseguibile separatu cmd.exe, chì si trova in e cartelle C: Windows System32 è C: Windows SysWOW64 (se avete a versione x64 di Windows 10).
Hè cusì, pudete lanciatu direttamente da quì, se avete bisognu di chjamà a promptu di cumunamentu cum'è amministratore, lanciatu cun clic u cliccate e sceglite a voce di menu contuttu desiderata. Pudete ancu creà una scelta rapida cmd.exe nantu à u desktop, in u menu di avvicinamentu o nant'à a barra di task per accede rapidamente à a linea di comando in qualunque tempu.
Per impostazione predefinita, ancu in versioni di 64 bit di Windows 10, quandu si avvia a linea di cumande cù i metudi descritti in precedenza, cmd.exe hè aperta da System32. Ùn cunnoscu micca sì ci sò e differenze in u travagliu cù u prugramma da SysWOW64, ma i dimensioni di i file sò diversi.
Un altru modu per lanciare rapidamente a linea di cumannu "diretta" hè di pressà i tasti di Windows + R in a tastiera è inserisci cmd.exe in a finestra "Run". Poi cliccate appena OK.
Cumu aprite a linea di cumannu di Windows 10 - istruzione video
Ulteriori informazioni
Ùn tutti cunnoscenu, ma a linea di cumunicazione in Windows 10 hà cuminciatu à supportà e nuove funzioni, di i quali u più interessante stanu copiare è incollà cù a tastiera (Ctrl + C, Ctrl + V) è u mouse. Per difettu, queste funzioni sò disattivate.
Per abilità, in a righjunta di cume già esciata, fate un clic col lìgru destro nant'à l'icona in cima sinistra, selezziunate "Proprietà". Rimuete a casella "Usa a vechja versione di console", cliccate "OK", chiudi a riga di cume e lancia u torna per aghjurnà e cumminazzioni di tasti Ctrl.