Disattivà u schedariu di paging in Windows 7

I cache di cache sò utili in parechji maneri, simplificanu u travagliu nantu à Internet, facendu ch'ellu sia megliu. A cache hè conservata in u cartulare discu duru (in cache), ma cù u tempu pò accumularà troppu. È questu porterà à una diminuzione in u rendimentu di u navigatore, chì hè, travaglerà assai più lente. In stu casu, avete bisognu di scurdà a cache. Vedemu chì cum'è ciò chì pò esse fattu.

Eliminemu una cache in u navigatore

Per fà u navigatore Web megliu megliu è i siti presentati in modo currettu, avete bisognu di scurdà a cache. Questu pò esse fattu cù parechje opzioni: pulizia manuale di a cache, l'usu di strumenti di browser web o prugrammi spiciali. Considerà questi metodi nantu à l'esempiu di un navigatore Internet. Opera.

Pudete amparà più nantu à cum'è purificà a cache in i navigatori cum'è Browser Yandex, Internet Explorer, Google Chrome, Mozilla firefox.

Metudu 1: Impostazioni di Navigatore

  1. Fighjate Opera è aperta "Menu" - "Impostazioni".
  2. Ora, in a parte sinistra di a finestra, andate in tab "Sicurezza".
  3. In a sezione "Confidentiality" preme u pulsante "Cancella".
  4. Un quadru apparirà induve avete bisognu di specificà e caselle di spezialità chì duveranu esse cancellate. A cosa più impurtante à u mumentu hè di marcà l'elemento "Cache". Pudete puru fà una pulizia di navigatore piena cun senu bè à l'opzione selezionata. Spingi "Cancellazione di storia di e visite" è cache in u navigatore web serà cancellatu.

Metudu 2: Impostazioni manuali

Un'altra opzione hè di truvà a cartella cun i file di cache di u navigatore nantu à u vostru computer è cancellà u so cuntenutu. Tuttavia, hè megliu ad aduprà stu metudu solu s'ellu ùn vada per cancellà a cache cù u metudu standard, postu chì ci hè un certu risicu. Pudete eliminà, involuntariamente, i dati errati chì daveru à u funziunamentu ine da u navigatore o ancu l'interu sistema.

  1. Prima, avete bisognu di scopre chì directory u cache di navigatore hè in. Per esempiu, aprite l'Opera è andate à "Menu" - "Circu u prugramma".
  2. In a sezione "Vie" attenzione à a linea "Cache".
  3. Prima di tali pulizii manuali, hè necessariu controllà a strada annantu à a pagina. "Circu u prugramma" in u navigatore. Perchè a posizione di a cache pò cambià, per esempiu, dopu aghjurnà u navigatore.

  4. Aprite "U me computer" è andate à l'indirizzu specificatu in a linea di navigatore "Cache".
  5. Ora, avete solu bisognu di selezzià tutti i schedari in sta cartulina è li pudete cancellà; per questo pudete aduprà a chiave di scelta rapida "CTRL + A".

Metudu 3: prugrammi speciali

Un ottimu modu per eliminà i file cache è di installà è aduprà strumenti software particulari. Una di e soluzioni cunnisciute per tali scopi hè CCleaner.

Scaricate CCleaner per a libera

  1. In a sezione "Pulizia" - "Windows", rimuovi tutti i marchi di spuntà da a lista. Questu hè per rimuovere solu a cache di Opera.
  2. Apertu a sezione "Applicazioni" è deselezziunate tutte e voci. Avà circà per u navigatore web Opera è lascià un spuntu solu vicinu à u puntu "Cache Internet". Spingite u pulsante "Analisi" è aspettate.
  3. Dopu à a fine di u cuntrollu, cliccate "Cancella".

Comu pudete vede, ci sò parechje metodi per scappà a cache in u navigatore. E prugrammi speciali sò preferibili ad aduprà se, in più di eliminà i file cache, ancu bisognu di pulì u sistema.