A cumparazione di e cunnessioni VGA è HDMI

Parechji utilizatori credenu erroneamente chì a qualità è a liscia di a maghjina visualizzata nantu à u visu dipende solu da u monitor selezionatu è da u putere di u PC. St'opinione ùn hè micca appena curretta. Un rolu significativu hè dinò dispunutu da u tipu di connettore attivu è di u caviu implicatu. Ci hè dighjà due articuli in u nostru situu parallele e cunnessioni per HDMI, DVI è DisplayPort. Pudete truvà sottu. Oghje piacè confrontà VGA è HDMI.

Vede ancu:
Parallazione di HDMI è DisplayPort
DVI è HDMI di Parallazione

Paràte e cunnessioni VGA è HDMI

Prima ci vole à capisce chì sò duie interfacce video chì cunsideremu. VGA furnisce un trasmissu di segnale analogicu, hè statu disignatu per riduce l'usu di i cavi quandu hè cunnessu. Attualmente, stu tippu hè obsoleto, parechji nuovi monitor, schede madri è schede video ùn sò micca dotati di un connettore speciale. A scheda di video supporta a modalità multi-grafica, mostra 256 culori.

Vede ancu: Cunnessione di un computer à a TV via cavu VGA

HDMI - L'interfaccia di video digitale più famosa attualmente. Oghji hè attivamente impegnatu nantu à esse, è in u 2017 l'ultima specifica hè stata liberata, garantendu un travagliu normale cù 4K, 8K è 10K permessi. In più, l'ampiezza di a banda hè aumentata, perchè l'ultima versione face a foto più chiara è liscia. Ci sò parechji tippi di cavi HDMI è connettori. Per sapè di più nantu à questu in i nostri altri articuli nantu à i link sottu.

Vede ancu:
Cosa sò i cavi HDMI
Sceglite un cavu HDMI

Ora parlemu di e principali differenze di e interfacce video in questione, è voi, basatu annantu à l'infurmazioni fornite, selezziunate a scelta più adatta per cunnessu un computer à u monitor.

Trasmissione audio

A trasmissione sonora hè forse a prima cosa da fassi attentu. Ora quasi tutti i monitor o televisori sò dotati di cuganti interni. Quest'ultima ùn impone micca à l'utilizatori à acquistà acustica supplementare. Tuttavia, u sonu hè ascoltatu solu se a cunnessione hè stata fatta cun un cavu HDMI. VGA ùn hà micca sta capacità.

Vede ancu:
Accende u sonu in u TV via HDMI
Solemu u prublema cù u sonu inutilizatu nantu à a TV via HDMI

Velocità di risposta è chiarezza

A causa di u fattu chì a cunnessione VGA hè più primitivu, hà fattu un cavu bonu, pudete spegliete immediatamente u schermu quandu u segnale hè spezatu da u computer. In più, a velocità di risposta è a chiarezza sò leggermente aumentate, chì hè ancu per a mancanza di funzioni supplementari. Se aduprate HDMI, a situazione hè u cuntrariu, ma ùn avete da dimentà chì u più novu a versione è u megliu u cavu, megliu u cunnessione.

Qualità di l'imagine

HDMI visualizza una maghjina più chiara nantu à u schermu. Ciò hè da u fattu chì e schede grafiche sò dispositivi digitali è funzionanu megliu cù a stessa interfaccia video. Quandu cunnesse un VGA, ci vole più tempu per cunverte u signal, a causa di stu ci sò perdite. Oltre à a cunversione, VGA hà un prublema cù rumore esterno, onde radio, per esempiu, da un forno à microonde.

Correzione di l'immagine

À quellu tempu, quandu avviate u computer dopu cunnessione di HDMI o di qualsiasi altra interfaccia video digitale, l'immagine hè correggiata automaticamente, è basta à adeguà u culore, a luminosità è alcuni parametri addiziunali. U segnale analògicu hè cumplettamente personalizabile manualmente, chì causa spessu difficoltà per l'utenti inesperti.

Vede ancu:
Monitorare l'impostazioni per un'operazione confortevole è sicura
Monitor Calibration Software
Cambia a luminosità di u schermu in u computer

Compatibilità di i Dispositivi

Come sopra citatu, ora a maiò parte di i pruduttori si rigettanu à a soluzione VGA, cunsultendu nantu à i nuovi standard di cunnessione. Di conseguenza, se avete un vechju monitor o adattatore graficu, avete bisognu di adattatori è convertitori. Deve esse acquistatu separatamente, è ancu pussibbilmente riduce a qualità di a foto.

Vede ancu:
Cunnessu a nova scheda video cù u vechju monitor
Risolve un problema cun un adattatore HDMI-VGA non di travagliu

Oghje aghjuntu una interfaccia video analogu VGA è HDMI digitale. Comu pudete vede, u secondu tippu di cunnessione hè in una posizione vincente, cum'è, u primu avè ancu i so vantaggi. Avemu dumandà a lettura di tutte e informazioni, è dopu sceglie chì cavu è connettore aduprà per cunnessu u vostru computer è TV / monitor.

Vede ancu:
Cunnessu u computer à a TV via HDMI
Cunnessione di PS4 à laptop via HDMI
Cumu abilità HDMI in un laptop