U filtru SmartScreen in Windows 10, è in 8.1, preventa u lance di prubetti suspettosi, in cusì di stu filtru, di u computer. In certi casi, queste risposte ponu esse falsi, è duie volte basta à lanciare u prugramma, malgradu a so urigine - allora pudete dà bisognu di disattivà u filtru SmartScreen, chì sarà discusu in seguitu.
U manuale descrive trè opzioni per disattivà perchè u filtru SmartScreen funziona separatu nantu à u sistema operativu Windows 10, per e applicazioni da u magazinu è in u browser di Microsoft Edge. In listessu tempu, ci hè un modu per risolve u prublema chì l'arrestazione di u SmartScreen hè inattivu in l'impostazioni è ùn pò esse spente. Solu ancu sottu vi truverete una istruzione video.
Nota: in Windows 10 l'ultimi versioni è finu à a versione 1703 a SmartScreen hè disattivata in diversi modi. L'istruzzioni descriveu per primu u metudu per l'ultima versione dispunibile di u sistema, allora per i precedenti.
Come disattivà SmartScreen in Windows 10 Security Center
In l'ultime versioni di Windows 10, l'ordine di disattivà SmartScreen cambendu i parametri di u sistema hè u seguitu:
- Aprite u Windows Defender Security Center (per fà quì, cliccate puru nant'à icona di u difensore di Windows in a zona di notificazioni è selezziunate "Apri", o s'ellu ùn ci hè nè icona, aprite Impostazioni - Aggiorna e Sicurezza - Windows Defender è cliccate nantu à u "Centru di u salvamentu" ).
- A diritta, selezziunate "Applicazione è Gestione di Navigatore".
- Disattiva SmartScreen, mentre a disconnessione hè dispunibule per verificà applicazioni è file, u filtru SmartScreen per u navigatore Edge è per e applicazioni da u magazinu Windows 10.
Sce in a nova versione, i modi per disattivà SmartScreen cù u editore di e regule di gruppu locale o un editor di registri sò stati modificati.
Disattivazione di Windows 10 SmartScreen Utilizendu Editor Editor o Locale Gruppu Politica Editor
In più di u metudu di cambiamentu di parametri sèmplice, pudete disattivà u filtru SmartScreen cù l'editor di registro di Windows 10 o in l'editor di e regule di gruppu locale (quest'ultima opzione hè dispunibule solu per edizioni Pro è Enterprise).
Per disattivà SmartScreen in Editor di Registre, seguite sti passi:
- Premete i tasti Win + R è digià regedit (poi premete Invescia).
- Vai à a chjave di registru HKEY_LOCAL_MACHINE SOFTWARE Politiche Sistema di Microsoft
- Cliccate nantu à u latu dirittu di a finestra di l'editor di u Registro di sistema cù u dirittu di u mouse è selezziunate "New" - "Parametro DWORD 32 bit" (ancu se avete Windows-64-bit 10).
- Specificate u nome di u parametru EnableSmartScreen è u valore 0 per questu (sarà stabilitu per default).
Chiudite l'editor di u registru è ripartite u computer, u filtru SmartScreen sarà disattivatu.
Se avete una versione Professionale o Corporativa di u sistema, pudete fà u listessu pè i seguenti passi:
- Premete e chjappate Win + R è entrate gpedit.msc per avviare l'editor di e regule di gruppu locale.
- Vai a Configurazione Computer - Modelli Administrativi - Componenti di Windows - Windows Defender SmartScreen.
- Ci vorrà duie sottusezzioni - Explorer è Microsoft. Ciascuna d'elle ha l'opzione "Configure the SmartScreen feature of Windows Defender".
- Fare dopu cliccate nantu à u parametru specificatu è selezziunate "Disattivatu" in a finestra di configurazione. Quandu u disattivatu, a sezione di l'Esploratore disattiva a scansione di lima in Windows; se hè disattivata, hè disattivata in a sezione Microsoft Edge - U filtru SmartScreen hè disattivatu in u navigatore corrispondente.
Dopu a cambiamenti di l'impostazioni, chiudite l'editor di e regule di gruppu locale, SmartScreen hè disattivatu.
Pudete ancu aduprà utilità di configurazione di terze parti di Windows 10 per scurdà SmartScreen, per esempiu, una tale funzione hè in u disminu Dism ++.
Disattivà u Filtru di SmartScreen in Pannule di Cuntrollu di Windows 10
Hè impurtante: I metudi descritti sottu sò applicabili à Windows 10 versioni fino à 1703 Creators Update.
U primu metudu ti permette di disattivà SmartScreen à u livellu di sistema, cioè, per esempiu, ùn funzionerà micca quandu tu eseghji prugrammi appena scaricati cù qualunque browser.
Andate in u pannellu di cuntrollu, per fà quì in Windows 10, pudete semplicemente cliccà à dirittu cliccate nantu à u bottu "Start" (o fate un clic su Win + X), poi selezziunate a voce di menu adatta.
In u pannellu di cuntrollu, seleziona "Sicurezza è Mantenimentu" (se a Categoria hè attivata, allora Sistema è Sicurezza hè Sicurità è Mantenimentu. Dopu cliccate "Modifica e Paràghi di SmartScreen di Windows" a sinistra (avete bisognu di esse un amministratore di computer).
Per disattivà u filtru, in a finestra "Ciò chì vulete fà cù applicazioni non identificate", selezziunate l'opzione "ùn fà nunda (disattivà Windows SmartScreen)" è cliccate OK. Hè fattu.
Nota: se in a finestra di configurazione di Windows 10 SmartScreen tutte le impostazioni sò inattivi (grey), allora pudete correggere a situazione in dui modi:
- In u editore di u registru (Win + R - regedit) in a sezione HKEY_LOCAL_MACHINE Software Politiche Microsoft Windows rimuovere u parametru cù u nome "EnableSmartScreen". Ripetite u computer o u prugrammu" Esploratore ".
- Inizià l'editor di e regule di gruppu locale (solu per Windows 10 Pro è altru, per principiatu, cliccate Win + R è digià gpedit.msc). In u editor, in Configurazione computerisata - Modelli amministrativi - Componenti di Windows - Esploratore, cliccate nant'à l'opzione "Configure Windows SmartScreen" è ponu a "Disabled".
Disattiva SmartScreen in l'editor di e regule di gruppu locale (in versioni prima di 1703)
Questu metudu ùn hè micca adatta per Windows 10 in casa, postu chì u cumpunente specificatu ùn hè micca in sta versione di u sistema.
L'utenti di a versione prufessiunale o corporativa di Windows 10 ponu disattivà SmartScreen cù l'editor di e regule di u gruppu locale. Per lanciatu, cliccate nantu à i tasti Win + R in a tastiera è digite gpedit.msc in a finestra di esecuzione, allora preme Invescia. Poi seguite sti passi:
- Andate à a sezione Configurazione Informatica - Modelli Administrativi - Componenti di Windows - Esploratore.
- In a parte diritta di l'editor, fate dopu cliccate nantu à l'opzione "Configure Windows SmartScreen".
- Piazzà u parametru "Enabled", è in parte inferiore - "Disable SmartScreen" (vedi screenshot).
Terminatu, u filtru hè disattivatu, in teoria, deve travaglià senza riavvesce, ma pò esse necessariu.
SmartScreen per Windows 10 Store Applications
U filtru SmartScreen funziona dinò separatamente per verificà e indirizzi à utteni da l'applicazioni di Windows 10, chì, in certi casi, puderanu fà falli.
In questo casu, per favurizà SmartScreen, andate in Impostazioni (cù l'icona di notifiche o aduprendu e chjavi Win + I) - Privacy - General.
In "Abilita Filtru SmartScreen per verizà u cuntenutu web chì pò aduprà applicazioni da u Windows Store", setate u switch à "Off".
Optional: lu stissu pò da fà se in u registro, in a sezione HKEY_CURRENT_USER Software Microsoft Windows Windows CurrentVersion AppHost impostate u valore 0 (zero) per u parametru DWORD chjamatu EnableWebContentEvaluation (s'è assente, creà un parametru DWORD à 32 bit cù stu nomu).
Se anu ancu bisognu di disattivà SmartScreen in u navigatore Edge (se vo usa), allora truverete l'infurmazioni sottu, quì sottu à u video.
Istruzione di video
U video mostra chjaramente tutti i passaggi descritti sopra per disattivà u filtru SmartScreen in Windows 10. Tuttavia, u listessu hè u listessu in a versione 8.1.
In u navigatore Microsoft Edge
È l'ultima posizione di u filtru hè in u navigatore Microsoft Edge. Sè vo vulete usà è avete bisognu di disattivà u SmartScreen in esse, andate in Settings (per mezu di u pulsante in l'angulu in dirittu superiore di u navigatore).
Scorri finu à a fine di i parametri è cliccate nantu à u pulsante "Mostra opzioni avanzate". À a fine di i parametri avanzati, esiste un commutatore di u statutu di SmartScreen: basta girà u situ in u postu "Disabled".
Hè tuttu. Dopu u notu chì sì u vostru scopu hè di lanciare un prugramma da una fonte dubbia è questu hè perchè circà questu manualu, allora questu puderia dannà u vostru computer. Attenti, è scaricate u prugramma da i siti ufficiali.