DirectX 12 per Windows 10

Dopu u liberamentu di Windows 10, mi è stato dumandatu una volta è più di u locu da scaricà DirectX 12, perchè dxdiag mostra a versione 11.2, malgradu u fattu chì a scheda video sia dinò supportata da tali cose. Pruvaraghju di risponde à tutte queste domande.

In questu articulu - in dettaglio nantu à u statu attuale di cose cù DirectX 12 per Windows 10, perchè questu versione ùn sia micca coinvolta nant'à u vostru computer, è duve site à scaricà DirectX è perchè hè necessariu, da quì stu componente esiste già in OS

Cumu truvà a versione di DirectX in Windows 10

Prima di quandu si vede a versione di DirectX usata. Per fà quessa, cliccate à a chjave di Windows (chì hà l'emblema) + R nant'à a tastiera è inserisci dxdiag in a finestra Run.

Cusì, u Strumentu di Diagnostica di DirectX sarà lanciatu, in cui pudete vede a versione DirectX in a scheda Sistema. In Windows 10, puderete vede DirectX 12 o 11.2 quì.

Quest'ultima opzione ùn hè micca necessariamente associata à una scheda video senza supportu è ùn hè micca causata da u fattu chì avete bisognu di scaricà DirectX 12 per Windows 10, perchè tutte e librerie di basa necessarie sò già dispunibule in l'OS immediatamente dopu à un aghjunghje o una installazione pulita.

Perchè DirectX 11.2 hè utilizatu invece di DirectX 12?

Se vede in u strumentu di diagnosticu chì a versione attuale di DirectX 11.2 hè, questu pò esse causatu da duie motivi: una scheda video senza supportu (è pò esse supportata in futuro) o driver di scheda video obsoleti.

Aggiornu impurtante: in l'aggiornu di Windows 10 Creators, a 12a versione hè sempre visualizzata in dxdiag principale, ancu s'ellu ùn hè micca supportatu da a scheda video. Cumu scopre ciò chì hè supportatu, vedi u materiale separatu: Cumu truvà a versione di DirectX in Windows 10, 8 è Windows 7.

Carte di video chì supportanu DirectX 12 in Windows 10 attualmente:

  • Grafica integrata da Intel Core i3, i5, i7 Haswell è Broadwell.
  • NVIDIA GeForce 600, 700, 800 (parzialmente) è serie 900, oltre à e carte video GTX Titan. NVIDIA promette soprattuttu di DirectX 12 per GeForce 4xx è 5xx (Fermi) in un prossimu futuru (avemu da aspettà à i driver aggiornati).
  • A serie AMD Radeon HD 7000, HD 8000, R7, R9, è ancu i chips grafichi integrati AMD A4, A6, A8 è A10 7000, PRO-7000, Micro-6000 è 6000 (I prucatrici E1 è E2 anu puru supportu quì). Ci hè Kaveri, Millins è Beema.

In listessu tempu, ancu se a vostra carta di video sembra esse inclusa in sta lista, pò scopre chì un mudellu specificu bye micca supportati (i produttori di schede video stanu annantu à travaglià in i driver).

In ogni casu, unu di i primi passi da piglià, se avete bisognu di supportu DirectX 12 hè di installà i più recenti piloti per Windows 10 di a vostra scheda video da i siti ufficiali di NVIDIA, AMD o Intel.

Nota: parechje si trovanu di fronte à u fattu chì i driver di schede video in Windows 10 ùn sò micca installati, cendendu vari errori. In questu casu, aiuta à rimuovere completamente i vecchi driver (Cumu rimuovere i driver di scheda video), è prugrami cume GeForce Experience o AMD Catalyst è installarli in un novu modu.

Dopu l'aggiornu di i driver, cerca in dxdiag, quale versione di DirectX hè usata, è nant'à u tempu a versione di u driver in a schermata di tabulazioni: per supportà DX 12 ci deve esse un driver WDDM 2.0, micca WDDM 1.3 (1.2).

Cumu scaricà DirectX per Windows 10 è perchè?

Malgradu u fattu chì in Windows 10 (è dinò nant'à e duie versioni precedenti di l'OS), e biblioteche principali di DirectX sò presenti per difettu, in alcuni prugrammi è ghjochi pudete truvà errori cum'è "Eseguitu un prugramma ùn hè micca pussibule perchè d3dx9_43.dll manca da u vostru computer "è ancu altri relativi à a mancanza di DLL separate di versioni precedenti di DirectX in u sistema.

Per evitallu, vi vogliu dumandà immediatamente scaricà DirectX da u situ ufficiale di Microsoft. Dopu avè scaricatu u Web Installer, lanciatu, è u prugramma determina automaticamente quali biblioteche DirectX manchendu nantu à u vostru computer, scaricanle è installate (ùn ponite micca attenzione chì solu u supportu di Windows 7 hè rivisitu, tuttu funziona cume u Windows 10) .