Allineate a larghezza di u testu in Photoshop

Dopu unu di i più grossi aggiornamenti di video di YouTube, l'utenti sò stati capaci di passà da un tema biancu classicu à un mudellu scuru. Utilizatori micca assai attivi di stu situ pò avè difficoltà à truvà è attivà sta funzione. Qui di seguito spieghjaremu cumu cambia u fondo scure in YouTube.

Funzioni di u fondu scuru in YouTube

Un tema scuru hè una di e funzioni più popolari di stu situ. L'utenti spissu cambia in a serata è a notte, o da e preferenze di cuncepimentu persunale.

A cambiamentu di u sughjettu hè attribuitu à u navigatore, micca à l'account di utilizatore. Ciò significa chì s'è andate à YouTube da un altru navigatore web o una versione mobile, ùn cambierà micca da un design luce à neri.

In questu articulu, ùn penseremu micca stallà l'applicazioni di terze parti, postu chì un necessità simu assente. Offrenu listessu funzionalità, travaglianu cume una applicazione separata è aduprendu risorse di PC.

Versione completa di u situ

Chì sta caratteristica hè stata primu rilasciata per a versione di desktop di u serviziu di hosting di video, tutti l'utenti senza eccezione ponu cambià u tema quì. Pudete cambià u sfondo à scuru in un pocu di clic:

  1. Andate à YouTube è cliccate nantu à l'icona di u vostru profilo.
  2. In u menu chì si apre, selezziunu "Modu di notte".
  3. Fate un clic nantu à u selettore di cambiamenti responsabile di cambiamenti di sughjetti.
  4. U cambiu di culore pò fà automaticamente.

Di listessa manera, pudete spegne u temu scuru di ritornu à u luce luce.

Applicazione mobile

L'app ufficiale di YouTube per Android nant'à u tempu ùn permette micca di cambià di topic. Tuttavia, in l'aggiornamenti futuri, l'utente deve aspettà sta opportunità. I pruprietari di dispositivi in ​​IOS pò cambià u tema à u scuru avà. Per questo:

  1. Aprite l'applicazione è cliccate nant'à l'icona di u vostru contu in u angulu in dirittu superiore.
  2. Andà à "Impostazioni".
  3. Vai à la sezione "Generale".
  4. Cliccate nantu à l'elemento "Dark Theme".

Da vede ancu chì a versione mobile di u situ (m.youtube.com) anu ancu ùn dà micca a capacità di cambià u background, indipende a piattaforma mobile.

Vede ancu: Cumu fà un fondu scuru VKontakte

Ora sapete cum'è abilità è disattivà u tema scuru in YouTube.