I motivi per i quali Yandex Browser si apre apposta

U Registro di sistema ti permette di configurà in modu flexibule u sistema operativu è salva l'infurmazioni nantu à quasi tutti i prugrammi installati. Alcuni utenti chì vogliono aprire l'editor di u registru ponu avè un missaghju cù un missaghju d'errore: "A edizione di u registru hè pruibita da l'amministratore di u sistema". Figuremu cum manera di risolve u.

Riprende l'accessu à u registro

Ùn ci hè tantu di ragioni perchè l'editore diventa inaccessibile per u lancia è editazione: u cuntrollu di l'administratore di sistema ùn vi permette micca di fà quellu per un risultu di certe impostazioni, o u travagliu di i file di virus hè di culpisce. Dopu, guarderemo i modi attuali per ripristinà l'accessu à u cumpunente regedit, tenendu in contu situazioni diverse.

Metudu 1: Virus Removal

L'attività di Virus nantu à u PC spissu spessa blocca u registru - quessa impedisce a rimozione di software maliziu, cusì tanti utenti si truvavanu da quest'errore dopu ch'elli infettanu u sistema operativo. Naturalmente, ci hè solu una via d'usciu - scansione u sistema è eliminà i virus, se sò stati trovati. Nantu à a maggior parte di i casi, dopu a so eliminazione, u registru hè riparatu.

Per saperne di più: Cumbatisce u virus informaticu

Se i scanners antivirus ùn anu truvatu nunda, o ancu dopu rimuovendu i virus, l'accessu à u registru ùn hè micca ripristinatu, avete da fà solu da voi, perciò fate truvà à a parte successiva di l'articolo.

Metudu 2: Configurate l'Editor di Politiche di Gruppi Locali

Per piacè, avverate chì questu cumpunente ùn esiste micca in e versioni iniziali di Windows (Home, Basic), in cunnessione cù chì i proprietarii di sti OS veneunu tuttu à tuttu ciò chì si dirà sottu è procedere immediatamente à u metodo successu.

Tutti l'altri utilizatori anu più faciule per arricchisce a missione configurendu una regula di gruppu, è quì ci vole à fà:

  1. Premete a combinazione di tasti Win + Rin a finestra Run entrate gpedit.mscdopu Enter.
  2. In u editore aperto, in a rama "Configurazione di l'utente" truvà a cartella "I mudelli amministrativi", ampliate è selezziunate una cartella "Sistema".
  3. A parte destra, truvà u parametru "Negà l'accessu à l'utili di l'editor di u registru" è cliccate nantu à u cù u tascone sinistro del mouse duie volte.
  4. In a finestra, cambiate u parametru in "Disable" nant'à "Not set" e salvà e cambiamenti cù u bottinu "OK".

Avà pruvate à lanciari l'editor di u registru.

Metudu 3: Linea di Commandu

Attraversu a linea di cumunicazione, pudete ripristinà u registro à travaglià inserendu un comando speciale. Questu opzione sarà utili se a regula di gruppu cume un componente di u sistema operativo manca o cambia u so parametru ùn aiutassi. Per questo:

  1. Tramite u menu "Start" aprite "Linea di cumandamentu" cù i diritti di l'amministratore. Per fà quessa, cliccate à diretta nantu à u cumpunente è selezziunate "Run as administrator".
  2. Copiate e incollate u cumandatu chì seguitu:

    reg add "HKCU Software" Microsoft Windows Windows CurrentVersion Politiche Sistema "/ t Reg_dword / v DisableRegistryTools / f / d 0

  3. Cliccate Enter è verificate u registru per e prestazione.

Metudu 4: file BAT

Un'altra opzione per attivà u registro hè a creazione è aduprà un schedariu BAT. Serà un'alternativa à cumincià a linea di cumunamentu se ùn hè micca dispunibile per qualchì ragu, per esempiu, per via di un virus chì hà bloccatu sia ella è u registru.

  1. Crea un documentu di testu TXT da l'apertura di una applicazione regula. Notepad.
  2. Incolla a linea in seguitu in u schedariu:

    reg add "HKCU Software" Microsoft Windows Windows CurrentVersion Politiche Sistema "/ t Reg_dword / v DisableRegistryTools / f / d 0

    Stu cum trà permetta l'accessu di u registru.

  3. Salvate u documentu cù una estensione BAT. Per fà quessa, cliccate "File" - "Salvà".

    In u campu "File Type" Change opzione à "Tutti i File"poi in "Filename" seted un nome arbitrariu appendu à a fine .batcum'ellu si vene in l'esempiu sottu.

  4. Cliccate nantu à u lìculu BAT creatu cù u dirittu di u mouse, selezziunate l'elementu in u menù contestuale "Run as administrator". Per un momentu, una finestra esce cù a linea di cumannu, chì dopu sparisce.

Dopu à ciò, verificate u travagliu di l'editor di u registru.

Metudu 5: Fichju INF

Symantec, una cumpagnia di software di sicurezza di l'infurmazione, furnisce a so propria manera di sbloccare u registru aduprendu u schedariu INF. Ripristina i valori predefiniti di e chiavi di cume di shell, risturendu l'accessu à u registro. L'istruzzioni per questu metudu sò:

  1. Scaricate u schedariu INF da u situ ufficiale di Symantec cliccendu nantu à stu ligame.

    Per fà quessa, cliccate à dirittu nantu à u file cumu un link (hè evidenziatu in a screenshot sopra) è selezziunate l'elementu in u menù contestuale "Salvà u ligame cum'è ..." (dipende da u navigatore, u nomu di questu articulu pò cambià un pocu).

    A finestra di salvu si aprirà - in u campu "Filename" vedite ciò chì hè scaricatu UnHookExec.inf - cù stu schedariu, ci lavuemu di più. Cliccate "Salvà".

  2. Fate un clic destro in u file è selezziunate "Install". Ùn serà presentata nisuna visualizazione visiva di l'installazione, è cusì hè necessariu controllà a registrazione - L'accessu à esse deve esse ripristinatu.

Avemu amparatu 5 manere per restituisce l'accessu à l'editor di u registru. Alcuni di elli ghjustu aiutanu ancu se a linea di comando hè chjappatu è chì u componente gpedit.msc manca.