Cume aghjunghje un numeru à a lista nera nantu à l'iPhone

A gestione di i file è di i directory è un'intera linea di affari per sviluppatori di software. Tra i managhjiali in popularità aduiu ùn ci hè nunda di Cummattenti Totali. Ma, una volta chì a so vera concorrenza era pronta à fà un altru prugettu - Manager Ughjulu.

U gestore di file gratuito FAR Manager hè statu sviluppatu da u creatore di u famosu formatu d'archiu RAR Eugene Roshal in u 1996. Questu prugramma hè statu disignatu per travaglià in u sistema operativu Windows è, in effetti, era un clone di u famosu gestore di file Norton Commander in travagliu sottu à MS-DOS OS. Dopu, Eugene Roshal cuminciò à prestà più attenzione à i soi altri prughjetti, in particulare à u sviluppu di WinRAR, è FAR Manager era inombratu. Per qualchi utilizatori, u prugramma ti sembrerà datatu, avendu manca un'interfaccia grafica, è solu a console hè usata.

Tuttavia, stu pruduttu ha ancu i so seguaci, chì l'aghju apprezzatu. Prima di tutti, per a simplicità di u travagliu è per e basse esigenze per e risorse di sistema. Scopri più di tuttu.

Navigazione di u Sistema di File

A muvimentu di un utilizatore per mezu di u sistema di file di un computer hè una di e funzioni principali di u prugramma Far Manager. Trasìzendu per fà produrvi abbastanza pratettu, per l'applicazione di cuncepimentu di dui volatili. Ci hè ancu una retroilluminazione di u tipu di file duvule, chì influisce favorevolmente à l'orientazione di l'utente.

A navigazione per mezu di u sistema di lì è quasi identica à quella utilizata in i cullarii di file di Total Commander è Norton Commander. Ma ciò chì portu FAR Manager più vicinu à Norton Commander, è ciò chì distingue Total Commander da una applicazione, hè a presenza di una interfaccia solu esclusiva di a console.

Manipulazione di file è cartelle

Comu qualunqui altru gestore di file, i travagli di u Manager FAR includenu ancu vari manipuli cù i file è cartulari. Cù stu prugramma si pò copià i schedari è i rigali, li pudete cancellà, si movenu, vede, cambiate attributi.

A muvimentazione è a copia di i file hè assai più faciule per u design di l'interfaccia di u Manager di u Gestore per a due pannelli. Per copià o muvimentu un file in un altru pannellu, selezziunu e cliccate nantu à u bottinu correspondente in u fondu di l'interfaccia di a finestra principale.

U travagliu cun plugins

E funzioni di basa di u Gestore FAR di prugramma espandenu significativamente i plug-in. A stu puntu, st'applicazione ùn hè micca inferiore a u famosu gestore di file Total Commander. Più di 700 plug-in ponu esse cunnessi à Far Manager. A maiò parte di elli sò dispunibuli da scaricà nantu à u situ ufficiale, ma alcuni plugins sò inclusi in a fabbricazione standard di u prugramma. Queste includenu un elementu per e cunnessioni FTP, un archiviu, plug-in per stampa, paragrimentu di file è navigazione web. Inoltre, pudete cunnesse i plug-in per manipula u cuntenutu di u canastu, edite u registro, a chjave di cumunamentu, a crittografia di i file, è tanti altri.

Benefiti:

  1. Facile à gestisce;
  2. Un'interfaccia multilingua (cumprese u russo);
  3. Senza esigenze di risorse di sistema;
  4. A capacità di cunnessione di plugins.

Inconvenienti:

  1. A mancanza di una interfaccia grafica;
  2. U prugettu hè in ritardu lentu;
  3. Funziona solu sottu u sistema operativu Windows.

Come si vede, malgradu l'interfaccia primuosa assai semplice, è ancu si pò dì, a funzionalità di u prugramma FAR Manager hè assai larga. È cù l'aiutu di i schedari inclusi, si pò allargà ancu di più. In listessu tempu, alcuni plugins ti permettenu di fà ancu ciò chì hè impossibile di fà in i managhi di file famosi cum'è Total Commander.

Scaricate FAR Manager gratuitamente

Scaricate l'ultima versione di u prugramma da u situ ufficiale