Installazione di i driver per KYOCERA TASKalfa 181 MFP

Pianificà chì u vostru video sia unicu è unicu? U modu più faciule hè di creà un screensaver inusuale. Per questi scopi, pudete aduprà unu di i prugrammi per l'editing video. Tuttavia, sò abbastanza difficiuli da capisce è sò più adatti per i prufessiunali. Oghje avemu parlà di siti in cui pudete creà u vostru screensaver per video online.

Vedi ancu: Raccomandazioni per a creazione di l'intrada per u canale di YouTube

A creazione di Screensavers per video online

I siti per l'editing video, à l'incuntrà di e applicazioni di dexton, anu parechji vantaggi. In primu, ùn necessitanu micca l'installazione in un computer, per cunsiderà chì ponu ancu spessu nantu à dispositivi debuli, cumprendu dispositivi mobili. Dopu, a creazione di u cornice di u tìtulu nantu à tali siti impiega una piccula quantità di tempu, tutte e funzioni sò chjaru è accessibili ancu per l'utenti novelli.

Di seguito, pudete cunniscà à i servizii più popolari, efficaci è gratuiti per travaglià cù Scavatori.

Metudu 1: Flixpress

Una risorsa ben nota per l'editing video, chì cuntene un set di strumenti per edità è ùn hè micca inferiore in funzionalità à i prugrammi famosi per travaglià cù video. In a versione free, tutte e funzioni ùn sò micca dispunibuli per l'utenti, ma questu ùn ferisce micca di creà un screensaver interessante.

L'inconvenienti di a risorsa includenu a mancanza di a lingua russa è a necessità di registrà nantu à u situ.

Andate à u situ Flixpress

  1. Avemu registratu nant'à u situ, per quessa, cliccate "Registrazione".
  2. Inserite in u nickname di u situ, primu è cognome, indirizzu e-mail, password. Averemu cunfirmà a password, accettà i termini di l'accordu selezendu a casella accanto à "Sò accettu à i Termini" e inserite u captcha. Cliccate nantu à "Registrazione".
  3. Vai à la cassetta postale specificata è cunfirmate a registrazione nantu à u situ.
  4. Nant'à a pagina principale di u situ dopu cunnessione à u vostru contu, cliccate nantu à "Get Free Plan".
  5. Tab "Tutti i mudelli" tutti i mudelli attualmente dispunibili per u screensaver sò cullati, parechji di essi sò forniti per una tariffa. Se ùn site micca prontu à pagà, andate solu à a tab "Modelli di pianu libaru".
  6. Sceglite un mudellu adatta da a lista presentata. Facemu e so impostazioni per e vostre necessità, per questo cliccate u bottinu "Personalizà avà".
  7. Sceglite una foto chì conta u massimu di l'autore o di u video.
  8. Inserite u titulu "Titulu principale" è sottotitulu "Subtitle". Se necessario, cambiate l'audio standard à a vostra musica - per questo cliccate "ADD Audio". Pudete ancu cambià a qualità di a registrazione.
  9. Specifichi a durata di u risparmicu. L'utenti chì avianu un contu libaru ponnu creà video di 2 minuti. Salvà u salvatore di schermi cliccendu nantu à u bottinu. "Create preview".
  10. Per vede a schermata splash risultante in a finestra chì si apre, cliccate nantu à "Vede i mio previews".
  11. Per scaricà un video, cliccate nantu à u vostru contu, cliccate "Più opzioni", allora salvate a anteprima.

Malgradu u fattu chì a maiò parte di e funzioni in u situ sò impurtate per un dirittu, i utilizatori novici ponu facilmente scurdà un conti gratuitu, e restrizioni sò spessu semplicemente irrilevanti.

Metudu 2: MakeWebVideo

Un'altra risorsa, MakeWebVideo, vi aiuterà cun pochi clic di mouse per creà un screensaver prufessiunale o un video promozionale per u vostru video. L'utente riceve un set di vari attrezzi per a edizione, una grande selezione di mudelli è impostazioni di punti per ogni elementu.

A differenza di u situ precedente, MakeWebVideo hè pienu traduttu in russo, ciò chì facilita u so usu. Un utilizatore pò andà à un screensaver finale in bona qualità solu sì acquista un conti PRO.

Andà à u situ Faccia video web

  1. Per fà u travagliu di u situ, cliccate nantu à u bottinu. "Start".
  2. Per accede à u account gratuitu, selezziunate u mudellu ti piace e cliccate nantu à "Anteprima gratuita", in a finestra aperta cliccate nantu à u pulsante "Pruvate gratuitamente".
  3. Passemu una semplice registrazione.
  4. A creazione di una anteprima accade in trè passi. Initialmente, selezziunate a grafica desiderata, per quessa cliccate nantu à u pulsante "Cambia grafica".
  5. Sceglite un logu di registrazioni, aghjuntu un testu. L'utente ùn pò micca solu cambià u culore di u testu, ma hè dinò adeguà a so dimensione. Dopu avà cunsideratu i parametri, cliccate nantu à "Crea video".
  6. Ritornu à a barra di strumenti è seleziona "Change Music" per aghjunghje a vostra band sound.
  7. À a fine di tutte e impostazioni cliccate nant'à a barra di strumenti "Crea video".
  8. In a finestra aperta, selezziunate l'impostazioni di ritardu (se volete aumentà a durata di u video) è cliccate nantu à "Crea una video di previsione". Per piacè avà a notu chì in a versione gratuita u video finale sarà dispunibule in qualità di qualità.
  9. Cliccate nantu à "Scaricate è spartite".

Di conseguenza, avemu a nostra disposizione un video abbastanza supportabile, l'immagine generale hè viciata da a presenza di un link à l'editor, chì si trova in u angulu in alto à sinu per tutta l'anteprima.

Metru 3: Renderforest

U situ hè adeguatu per a creazione di Screensavers simplici liberi per video di casa è di famiglia. A risorsa hè facile à aduprà, a maiò parte di e funzioni sò accessibili gratuitamente. Tra i vantaggi di u situ ci sò a presenza di a lingua russa è assai tanti tutoriali video chì aiuteranu à capisce tutte e funzioni di u serviziu.

Vai à u situ di Renderforest

  1. Andemu à u situ è ​​cliccate "Ricuperi u vostru contu libaru oghje".
  2. Sotturà in u situ o log in attraverso Facebook.
  3. Sì dopu a registrazione, a lingua cambia automaticamente in "Inglese", i cambiate in cima di u situ.
  4. Spingite u pulsante "Start".
  5. Vai à la tabulazione "Intro è logo" e sceglite u mudellu ti piace.
  6. Sì ancu necessaria, vedi l'anteprima, poi cliccate nantu à "Crea".
  7. Selezziunu u logò di u record è inserisci u testu accumpagnante.
  8. Dopo a edizione hè stata cumpletata in a tabulazione superiore, andate à "Add music". Avemu a carica di a propria pista o avemu sceltu a musica da i registri offusi.
  9. Vai à la tabulazione "Vede".
  10. Avemu arricchitu videos di alta qualità o cliccate "Vede". Dopu u prucessu di download, u video creatu sarà dispunibule da l'utenti.

Com'è in u passatu di u casu, a situazione hè in u culluciu di a presenza di una filigrana nantu à u record, si pò rimuovere solu dopu avè acquistatu un account pagatu, u costu di a tariffa più costosa hè di $ 9,99.

Vedi ancu: Cumu fà un intro in Sony Vegas, Cinema 4D

Di i servizii riesaminati, un prugramma di scumpertu completamente gratuito aiuterà solu à creà u situ di Flixpress. E rimesse risorse cun accessu libaru à offra à l'utenti una cattiva qualità di u video finale è a presenza di una filigrana.