Ogni utilizatore di iPhone, iPod o iPad utilizza iTunes nantu à u so computer, chì hè u strumentu di cunnessione principale trà u dispositivo Apple è u computer. Quandu cunnessate u gadget à u vostru computer è dopu avè esattatu iTunes, u prugramma inizia automaticamente creendu una copia di backup. Oggi vedemu cumu a copia di salvezza pò esse spenta.
Backup - un strumentu particulare creatu in iTunes, chì vi permette di risturmà l'infurmazioni nantu à u gadget in qualunque tempu. Per esempiu, u dispositivu hà resettatu tutte e informazioni o avete acquistatu un novu gadget - in qualunque casi, pudete risturme cumpletamente l'infurmazioni nantu à u gadget, cum'è note, note, contatti, applicazioni installate, etc.
Tuttavia, in certi casi, pò esse necessariu disattivà a copia di salvezza automatica. Per esempiu, avete dighjà creatu una copia di backup di u gadget in u vostru computer, è ùn vulete micca esse aggiornatu. In stu casu, pudete aduprà e nostre istruzioni sottu.
Cumu disattivà a copia di backup in iTunes?
Metudu 1: Aduprà iCloud
Prima di tutti, cunsiderate u modu chì vulete creà i backup nant'à iTunes, occupendu assai più spaziu nantu à u vostru computer, ma in u storage Cloud di iCloud.
Per fà sta, lanciate iTunes è cunnesse u vostru dispositivo à u vostru computer cun un cavu USB o una sincronia Wi-Fi. Quandu u vostru dispositivo hè determinatu in u prugramma, cliccate nantu à l'icona in miniatura di u vostru dispositivo in u angulu in alto à sinu.
Assicuratevi chì a scheda sia aperta in u riquadro di sinistra. "Revisione"in blocu "Copie di backup" vicinu à u puntu "Creazione automatica di copia" tick parametro iCloud. D'altronde, i backup sò salvati micca nantu à u computer, ma in u nuvellu.
Metudu 2: Disattivà u backup di iCloud
In stu casu, l'impostazione sarà effettuata direttamente nantu à u dispositiu Apple. Per fà quessa, aprite u dispositivo "Impostazioni"è poi andate in sezione iCloud.
In a prossima finestra, aprite l'oggetto "Backup".
Traduce commutatore di toggle "Backup to iCloud" in una posizione inattiva. Chiudite a finestra di configurazione.
Metudu 3: Disabilite u Backup
Fate attenzione, seguendu e raccomandazioni di stu metudu, tu assumite tutti i rischi cum'è u sistema operativu hè operativu.
Se vulete disattivà a copia di salvezza à tutti, duverete mette un pocu più sforzzu in lu. Per fà ciò, pudete aduprà unu di i metodi chì seguite:
1. Modificà u schedariu impostazioni
Chiudi iTunes. Avà avete bisognu di andà nantu à u vostru computer in a cartella seguente:
C: Utenti USERNAME AppData Roaming Apple Computer iTunes
U modu più faciule per andà à sta cartella hè di rimpiazzà "USER_NAME" copiate u vostru indirizzu è incollateli in a barra di indirizzu di l'Esploratore di Windows, allora premete Invescia.
Avete bisognu di un file iTunesPrefs.xml. Stu schedariu dighjà aprire qualsiasi editor XML, per esempiu, u prugramma Notepad ++.
Usendu a stringa di ricerca, chì pò esse chjamata cù a scelta rapida Ctrl + F, ci vole à truvà a linea seguente:
Preferenze Utente
Immediatamente sottu à sta linea, avete bisognu di inserìte l'infurmazioni seguenti:
Salvà i cambiamenti è finisci a cartella. Ora pudete avverà iTunes. Da quì u puntu in avanti, u prugramma ùn creaghja più i backup automatici.
2. Usendu a linea di cumannu
Chiudi iTunes, e poi lanciate a finestra Run cù a combinazione di tasti Win + R. In a finestra popup, avete bisognu di inviare u cumandamentu seguente:
Chiudite a finestra Run. Da quellu passatu, a copia di salvezza sarà disattivata. Se si decide di improvvisamente di restituisce a copia automatica, in a stessa finestra "Run" duverete effettuà un cumunamentu secondu:
Speremu chì l'infurmazioni fornite in questu articulu sò state utili per voi.