I maneri di risolve u "Computer ùn principia micca" l'errore in Windows 10

U travagliu in u sistema operativu Windows 10 hè spessu accumpagnatu da vari fallimenti, errori è bugs. Tuttavia, certi di elli pò apparì ancu durante u OS boot. Hè à tali errori valete micca un messaghju "U computer hà principiatu in modo". In questu articulu imparerai à risolve u prublema indettu.

Metodi per correggere l'errore "U computer hà principiatu in modo" in Windows 10

Sfurtunatamente, ci sò un gran numeru di motivi per l'apparenza di un errore; Hè per quessa chì pò esse un gran numeru di soluzioni. In st'articulu, cunsideremu solu i metudi di generale, chì, in a maiò parte di i casi, portanu un risultatu pozitivu. Tutti sò esecuti cù strumenti di sistema integrati, ciò chì significa chì ùn avete micca duvute ad installà un software di terze parti.

Metudu 1: Riparazione di u Startup

A prima cosa chì ci vole à fà quandu si vede l'errore "U computer hè urdinatu in modo" hè di lasciare u sistema à pruvà à risolve u prublema solu. Fortunatamente, in Windows 10 questu hè implementatu molto semplicemente.

  1. In a finestra cù un errore, cliccate nantu à u bottinu "Opzioni avanzate". In certi casi, pò esse chjamatu "Opzioni avanzate di riparazione".
  2. Dopu, fate un clic col bottinu sinu di u mouse in a sezione. "Risoluzione di i problemi".
  3. Da a prossima finestra, andate in a sottusezzione "Opzioni avanzate".
  4. Dopu à chì vedite una lista di sei elementi. In stu casu, avete bisognu di andà à quellu chjamatu "Riprendimentu di l'avventura".
  5. Allora bisognu aspettà un pocu di tempu. U sistema hà bisognu di scansà tutti i conti creati in u computer. Cusì vi vedu nantu à u schermu. Cliccate LMB nantu à u nomu di u cuntu chì hà fattu a piena ogni azzione ulteriore. Idealmente, u cuntu deve avè diritti di amministratore.
  6. U passu successivu hè di inserì a password per u cunte chì avete selezionatu in precedenza. Ci vole à avverà chì, se un account locale hè adupratu senza una password, allora a linea di entrata di chiave in sta finestra deve esse lasciata in bianco. Basta à premete u pulsante "Continue".
  7. Subitu dopu à ciò, u sistema si riavanu è u diagnosticu di l'ordinatore principia automaticamente. Siate pazienti è aspettate qualchi minuti. Dopu un pocu di ghjornu, sarà cumpletatu è l'OS inizierà cum'è di solitu.

Facendu a procedura descritta, pudete sbarazzà di l'errore "U computer hè avutu in maniera errata". Sì nunda di travagliu, aduprà u metodo chì seguitu.

Metudu 2: Verificate è restauri i file di sistema

Se u sistema ùn riesce micca à recuperà i file automaticamente, pudete provà à avè una scansione manuale via a linea di cumannu. Per fà quessa, fate u seguitu:

  1. Appughjà nantu à u pulsante "Opzioni avanzate" in a finestra cù l'errore chì apparse durante u download.
  2. Allora andate à a seconda sezione di u cuntu - "Risoluzione di i problemi".
  3. U passu successivu hè di andà à a sottusezzione "Opzioni avanzate".
  4. Dopu, cliccate nantu à l'elemento "Boot Options".
  5. Appare un messaghju nantu à u schermu cù una lista di situazioni quandu questu funzione pò esse necessaria. Pudete leghje u testu à testu, è cliccate Reboot cuntinuà.
  6. Dopu à qualchi secondi vedi un listinu di opzioni di boot. In stu casu, devi selezzià a sesta linea - "Abilitassi di modu sicuru cù a linia di comando". Per fà quessa, cliccate nantu à a tonalità di a tastiera "F6".
  7. Cusì, una finestra unica aprirà nantu à u schermu neri - "Linea di cumandamentu". Prima, inserisci u cumandamentu in essasfc / scannowè cliccate "Enter" in a tastiera. Nota chì in questo casu, a lingua hè cambiata cù e chiavi di diritta "Ctrl + Shift".
  8. Stu prucedimentu dura tantu tempu, allora bisognu aspettà. Quandu u prucessu hè finitu, avete bisognu di esecutà duie cume in più:

    dism / Online / Cleanup-Image / RestoreHealth
    shutdown -r

  9. L'ultimu cumvernu hà da rinviare u sistema. Dopu avè ricaricatamente, tuttu deve funzionà correttamente.

Metudu 3: Usa un puntu di riparazione

Infine, vulemu parlà di un metudiu chì permetterà à u sistema à rimborsà à u puntu di ripristinamentu creatu in precedenza quandu si verrà un errore. A cosa principale hè di ricordà chì, in stu casu, durante u prucessu di recuperu, alcuni prugrammi è file chì ùn esistenu micca in un momentu di a creazione di un puntu di recuperu pò esse eliminati. Allora, ricursu à u metudu descrittu hè necessariu in u casu più estreme. Avete bisognu di i seguenti passi:

  1. Come in i metodi antichi, cliccate "Opzioni avanzate" in a finestra di l'errore.
  2. Dopu, cliccate nantu à a sezione chì hè marcata in a screenshot sottu.
  3. Vai à la sottusezzione "Opzioni avanzate".
  4. Dopu cliccate nantu à u primu blocu, chì si chjama "Ripristinà sistema".
  5. In u prossimu passu, selezziunu da a lista pruposta l'utente chì hà da fà u prucessu di recuperu. Per fà quessa, cliccate nantu à u nome di u cuntu.
  6. Se una password hè necessariu per u cuntu selezionatu, dighjuneru in a finestra successiva. Altrimenti, lasciemu u campu campu è cliccate nantu à u bottinu. "Continue".
  7. Dopu un pocu di tempu, una finestra si vede cun una lista di punti di recuperu dispunibili. Sceglite quello chì più ti basgi. Ùn ti cunsiglii di aduprà i più recenti, chì questu eviterà a rimozione di parechji prugrammi in u prucessu. Dopu avè sceglie un puntu, premete u pulsante "Prossimu".
  8. Ora resta à aspettà un pocu finu chì l'operazione selezionata hè finita. In u prucessu, u sistema hà da riavene automaticamente. Dopu un pocu di tempu, cumincerà in cumunamentu.

Avendu fattu e manipule menzionate in l'articolo, pudete sbarazzà di l'errore senza prublemi. "U computer hà principiatu in modo".