Fighjate Windows 10 da un drive flash senza installazione

Posso eseguire Windows 10 da un drive USB - una unità flash USB o un discu duru esterno senza l'installà nantu à u mo computer? Pudete: per esempiu, in a versione Enterprise di u pannellu di cuntrollu, pudete truvà un elementu per creà una vittura di Windows To Go chì fà solu una unità flash USB. Ma pudete fà cun a solita versione Home o Professional di Windows 10, chì sarà discusu in stu manuale. Se site interessatu à una unità di installazione simile, quì à quì, quì: Creà un lettu iniziale di Windows 10 bootizabile.

Per installà Windows 10 nantu à una unità flash USB è cunfurmarla, avete bisognu di u drive propiu (almeno 16 GB, in certi modi descritti si hè rivelatu esse chjappu è un drive di 32 GB hè necessariu) è hè assai bè chì questu drive sia USB 3.0, cunnessu à a porta adatta (I sperimentu cun USB 2 è, francamente, soffre di aspettà a prima registrazione, è poi lanciatu). Per creà una immagine adatta, scaricata da u situ ufficiale: Cumu scaricà l'ISO Windows 10 da Microsoft (tuttavia, cù a maggior parte di l'altri prublemi ùn deve micca esse troppu).

Cree un Windows To Go Drive in Dism ++

Unu di i prugrammi più facili da creà un drive USB per esibisce Windows 10 da ellu hè Dism ++. In più, u prugramma in russo è hà molte caratteristiche addizionali chì ponu esse utule in stu sistema.

U prugramma ti permette di preparà u discu di l 'esecuzione di u sistema da una immagine ISO, WIM o ESD cù a capacità di selezzià a edizione OS desiderata. U puntu impurtante da tene à mente hè chì solu l'avvio di UEFI hè supportatu.

U prucessu stallu di stallazione di Windows nantu à una unità flash USB hè discupratu in dettu in l'istruzzioni per Creazione di un drive di Windows To Go avviabile in Dism ++.

L'installazione di Windows 10 nantu à una unità flash USB in WinToUSB Free

Di tutti i metudii chì aghju provatu à fà una unità flash USB cù a quale pudete dà una esecuzione di Windows 10 senza installazione, u più veloce era u modu di aduprà a versione gratuita di u prugramma WinToUSB. L'unità creata in risurtendu hè stata funziunale è testata nantu à duie computer diversi (ancu in una maniera di Legacy, ma ghjustu per a struttura di i cartelli, deve funzionà cù u boot UEFI).

Dopu avè principiatu u prugramma, in a finestra principale (a sinistra) pudete sceglie da quale fonti unità sarà creata: questa pò esse una immagine ISO, WIM o ESD, un CD di sistema o un sistema già installatu nantu à u discu dur.

In u mo casu, aghju usatu una immagine ISO scaricata da u situ di Microsoft. Per sceglie una immagine, cliccate nantu à u pulsante "Sfoglia" è specificate a so posizione. In a prossima finestra, WinToUSB mostra ciò chì si cuntene nantu à l'immagine (si verificà se tuttu hè bè cù questu). Cliccate "Avanti".

U passu chì seguitu hè di sceglie una unità. S'ellu hè una unità flash, hè formatata automaticamente (ùn ci sarà più un discu duru).

L'ultimu passu hè di specificà a partizione di sistema è a partizione cù u gestore di boot in u drive USB. Per un'unità flash, questu hè a stessa partizione (è nantu à un discu duru esterno pudete preparà quelli separati). Inoltre, u tippu di stallazione hè selezionatu quì: nantu à un discu duru virtuale vhd o vhdx (chì si adatta à u discu) o Legacy (ùn hè micca dispunibile per un drive flash). I usavanu VHDX. Cliccate Next. Se vede u "Spazio micca abbastanza" messaghju d'errore, aumenta a dimensione di u discu duru virtuale in u campu "Unità di discu duru virtuale".

L'ultima tappa hè di aspettà chì l'installazione di Windows 10 nantu à l'unità flash USB per terminà (si pò pruvà un periodu assai lungu). À a fine, pudete avizià da ella, ponendu a scarica da un drive flash USB o aduprà u Menu Boot di u vostru computer o laptop.

Quandu primu avvia, u sistema hè configuratu, stessi parametri sò scelti per una stallazione pulita di u sistema, a creazione di un utente locale. Più tardi, s'è cunnessu una unità flash USB per eseguire Windows 10 nantu à un altru computer, solu i dispositivi sò inizializzati.

In generale, u sistema hà fattu a so tolenza: internet via Wi-Fi hà servutu, l'attivazione hà fattu travaglià (aghju impiegato a prova Enterprise per 90 ghjorni), a velocità via USB 2.0 hà lasciatu assai da desiderà (in particulare in a finestra di u Meu Computer quandu l'inizializà i drive connessi).

Nota importante: per difettu, quandu si avvia Windows 10 da una unità flash, i dischi rigidi locali è i SSD ùn sò micca visibili, anu da cunnessu cù "Gestione di Dischi". Cliccate Vince + R, inserisci diskmgmt.msc, in a gestione di u discu, cliccate à dirizzione diritta nantu à e unità disconnesse è li creete se duvete usarli.

Pudete scaricà u prugramma WinToUSB Free da a pagina ufficiale: //www.easyuefi.com/wintousb/

Windows To Go Flash Drive in Rufus

Un altru prugrammu semplici è libru chì ti permette di fà facilmente un drive flash USB di avviatore per avviare Windows 10 da ellu (pudete ancu fà un drive di installazione in u prugramma) - Rufus, di chì aghju scrittu più di una volta, vede.

Fate ancu più facile un Ruviu USB in Rufus:

  1. Sceglite un'unità.
  2. Selezzi u schema di partizione è u tippu di l'interfaccia (MBR o GPT, UEFI o BIOS).
  3. U sistema di file di u drive flash (NTFS in stu casu).
  4. Mettite u marcatu "Create disc boot", selezziunate l'immagine ISO cù Windows
  5. Marcemu l'argumentu "Windows To Go" invece di "Installazione Standard di Windows".
  6. Cliccate "Start" è aspettate. In u mio testu, un missaghju apparutu chì u discu era senza supportu, ma cum'è per quessa, tuttu u fine hè andatu.

Di conseguenza, avemu u listessu cumunamentu di u casu precedente, cù l'eccezione chì Windows 10 hè installatu semplicemente in una unità flash USB, è micca in un file di discu virtuale nantu ad elli.

Funziona cù u stissu modu: in u mo testu, u lancio di i dui portatarii era successu, ancu s'ellu hà avutu à aspettà durante l'installazione di e dispositivi è e fasi di configurazione. Per sapè di più nantu à a creazione di un drive di avvallamentu in Rufus.

Aduprà a linea di cume per scrive Live USB con Windows 10

Ci hè ancu un modu di fà un drive di Flash, cù cui pudete esegui l'OS senza prugrami, aduprà solu l'utili di a riga di cume è utilità incorporate di Windows 10.

Aghju chì, in i mo sperienze, USB, fattu in questu modu, ùn hà fattu, gelatu à l'iniziu. Di ciò chì aghju trovu, puderia esse stata causata da u fattu chì aghju un "drive amovibile", mentri per u so funziunamentu hè necessariu chì u drive flash sia definitu cum'è un discu fissu.

Questu metudu consiste in a preparazione: scaricate l'image da Windows 10 è estrà u lìarculu da ellu install.wim o install.esd (I file Install.wim sò presenti in l'imagini scaricate da Microsoft Techbench) è i passi chì seguite (u metudu di u wim sarà adupratu):

  1. diskpart
  2. lista di discu (scopri u numeru di u discu currente in a drive flash)
  3. selezziunate u disc N (induve N hè u numeru di u discu da u passu precedente)
  4. pulizia (Pulizia di u discu, tutti i dati da l'unità flash sò cancellati)
  5. cria partizione primaria
  6. formate fs = ntfs rapidu
  7. attivu
  8. uscita
  9. dism / Apply-Image /imagefile:install_install.wim / index: 1 / ApplyDir: E: (In stu cummentu, l'ultima E hè a lettera di l'unità flash. In u prucessu di esecuzione di u cumandamentu, si pò sembra ch'ellu appendu, ùn hè micca)
  10. bcdboot.exe E: Windows / s E: / f all (quì, E hè ancu a lettera di l'unità flash. U cumandariu installà u carregatore di avvallamentu nantu à questu).

Dopu, pudete camminà a linea di comando è pruvate à avviare da l'unità creata cù Windows 10. Invece di u cumu DISM, pudete aduprà u comando imagex.exe / applica install.wim 1 E: t (dove E hè a lettera di l'unità flash, è Imagex.exe hà da scaricà inizialmente cum'è parte di Microsoft AIK). In listessu tempu, secondo osservazioni, a versione cù Imagex piglia più tempu di aduprà Dism.exe.

Ulteriori modi

È un pocu più di modi per scrive un drive flash, cun chì pudete eseguire Windows 10 senza installà lu in un computer, hè pussibule chì certi lettori ne trovanu utili.

  1. Pudete installà una versione di prova di Windows 10 Enterprise in una macchina virtuale, per esempio, VirtualBox. Configurate a cunnessione di e unità USB0 in esse, è dopu avè a creazione di Windows To Go in modu ufficiali da u pannellu di cuntrollu. Restrizione: a funzione funziona per un numaru limitatu di "flash" certificate.
  2. In Aomei Partition Assistant Standard ci hè una funzione di Windows To Go Creator chì crea una unità flash USB aviabile cù Windows cume cù u scopu descrittu per i prugrammi precedenti. Verificatu - funziona senza prublemi in a versione free. Più infurmazione nantu à u prugramma è duverè scaricà, aghju scrittu in l'articulu Cumu aumentà u discu C usando u drive D.
  3. Ci hè un prugramma pagatu FlashBoot, in chì a creazione di un drive flash per esibisce Windows 10 in sistemi UEFI è Legacy hè dispunibule gratuitamente. Dettagli nantu à l'usu: Installate Windows 10 nantu à un drive flash in FlashBoot.

Speru chì l'articolo hè utile per qualcunu di i lettori. Benchì, à mio parè, ùn ci sò micca così parechji benefici pratichi di un tali drive flash. Se vulete gestisce u sistema operativu senza stallà nant'à un computer, hè megliu aduprà qualcosa di menu ingaghju cà Windows 10.