In questo manuale, passà a tappa cumu fermà l'errore INACCESSIBLE_BOOT_DEVICE quandu avia Windows 10 in diverse situazioni - dopu a resettà u sistema, aggiornà u BIOS, cunnessu un altru discu duru o SSD (o trasmette l'OS da un à l'altru), cambiando a struttura di partizioni in u discu è altre situazioni. Ci hè un errore assai simile: a schermata blu cù a notazione d'errore NTFS_FILE_SYSTEM, pò esse risolta in a listessa manera.
Cominceraghju cù a prima cosa chì deve esse verificata è pruvata in sta situazione prima di provà à riparà l'errore in altri modi: disconnetti tutte e unità addizionali (cumprende schede di memoria è unità di memoria) da u computer, è assicurate ancu chì u so discu di sistema sia prima in a coda di boot in u BIOS. o UEFI (è per UEFI questu ùn pò micca esse u primu discu rigiu, ma l'elemento di Boot Manager di Windows) è pruvate à riavvià u computer. Istruzioni supplementari nantu à i prublemi di carregà u novu OS - Windows 10 ùn pò accuminà.
Inoltre, s'è cunnessu, puliscia o fà qualcosa di simu in u vostru PC o laptop, assicuratevi di controllà tutte e cunnessioni di discu duru è SSD per l'alimentu è e interfacce SATA, à volte pò aiutà à ricunnessu u discu in un altra portu SATA.
INACCESSIBLE_BOOT_DEVICE dopu resettà Windows 10 o installà l'aggiornamenti
Una di e scelte relativamente facili da risolve per l'errore INACCESSIBLE_BOOT_DEVICE - dopu rinassevendu Windows 10 à u so statu originale o dopu à stallà l'aggiornamenti di u sistema.
In stu casu, puderete pruvà una soluzione abbastanza simpatica - in u "Pughinu Computer micca partitu", chì compare di solitu dopu à u missaghju cù u testu specificatu dopu a raccolta di l'infurmazione, cliccate u pulsu "Avanzate".
Dopu, selezziunate "Risoluzione di i problemi" - "Opzioni di download" è cliccate nantu à u pulsante "Ripartizà". Di conseguenza, u computer riavanu cun un suggerimentu di avè u computer in vari modi, selezziunate u voci 4 premendu a tasca F4 (o semplicemente 4) - Modu praticu Windows 10.
Dopu chì u computer iniziendu in modalità sicura. Basta à riavvià cù via Start - Shut Down - Restart. In u casu descrittu di un prublema, questu di più aiuta.
Inoltre in l'impostazioni avanzate di l'ambiente di recuperu ci hè un elementu "Recuperu à l'iniziu" - cun un sorpresu, in Windows 10, riesce qualchì tempu a risolve i prublemi cù u boot, ancu in situazioni relativamente difficili. Assicuratevi di pruvà se a versione precedente ùn aiuta micca.
Windows 10 hà smessu di scena dopu aghjurnà u BIOS o hè svenutu per l'alimentu
A versione successiva di l'errore di avvicinamentu di Windows 10 INACCESSIBLE_BOOT_DEVICE si trova spessu annantu à u fallimentu di e impostazioni di BIOS (UEFI) chì sò cuncettate cù a modalità di operazione di e unità SATA. Poi spessu si pò manifestà in caso di mancanza di tensione, o dopu aghjurnà u BIOS, è in i casi in cui avete una batteria nantu à a scheda madre (chì porta à un ripristinamentu spontaneu di l'impostazioni).
Se avete ragioni per crede chì questa era a causa di u prublema, andate in BIOS (vede Cumu accede à u BIOS è UEFI Windows 10) di u vostru computer o laptop, è in a sezione di impostazioni di i dispositivi SATA, prova a cambià u modu operativu: s'ellu hè installatu IDE , attivate AHCI è viceversa. Dopu, salvate e configurazione di u BIOS è ripartite u computer.
U discu era dannatu o a struttura di partizioni di u discu hà cambiatu.
L'errore INACCESSIBLE_BOOT_DEVICE stissu hà dichjaratu chì u carregatore di Windows 10 ùn hà truvatu o micca accede à u dispositivo (discu) cù u sistema. Questu pò avvenire per l'errore di sistema di lìberu, o ancu per prublemi fisici cù u discu, à causa di cambiamenti in a struttura di e so partizioni (vale à dì, s'è per esempiu avete ruviatu u discu quandu u sistema hè installatu cù Acronis o altra cosa) .
In dui casi, avete da avviare in l'ambiente di recuperu di Windows 10. Se avete la opzione di lanciare "Impostazioni avanzate" dopu à u schermu di l'errore, aprite queste impostazioni (questu hè l'ambiente di recuperu).
S'ellu ùn hè micca pussibule, usate un discu di riparazione o una unità flash USB di avviatore (discu) da Windows 10 per lanciatu l'ambiente di ripruduzione da quessi (sì ùn sò micca dispunibili, pudete fà in un altru computer: Creazione di un drive flash USB Windows 10). I dettagli di cumu uttene u drive di stallazione per avè iniziò l'ambiente di recuperu: Windows 10 Restore Disk.
In l'ambiente di recuperu, andate à "Risoluzione di i problemi" - "Opzioni avanzate" - "Linea di comando". U passu chì seguitu hè di scopre a lettera di a partizione di sistema, chì in questa fase sarà prubabilmente micca C. Per fate ciò, digita in a riga di comando:
- diskpart
- list volume - dopu l'esecuzione di u cumandamentu, fate attenzione à u Nome di u Volume di Windows, questa hè a lettera di a partizione chì avemu bisognu. Inoltre si ricorda u nomu di a partizione cù u loader - riservatu da u sistema (o EFI-partition), hè sempre utile. In u mo esempiu, u drive hè C: E E: rispettivamente, pudete avete altre lettere.
- uscita
Ora, s'ellu ci hè sospettu chì u discu era dannatu, esegui u comando chkdsk C: / r (Quì C hè a lettera di u vostru discu sistema, chì pò esse differente), cliccate Invesce è aspettate ch'ellu sia finitu (pò necessariu di parechji tempi). Se l'errori si truvavanu, esse sarà corregitu automaticamente.
L'uppurtunità successiva hè in casu assunisce chì l'errore INACCESSIBLE_BOOT_DEVICE pò esse causatu da e vostre azioni per creà è cambia partizioni in u discu. In sta situazione, aduprà u comando bcdboot.exe C: Windows / s E: (dove C hè a partizione di Windows chì avemu definita in precedenza, è E hè a partizione di i carichi di avvicinamentu).
Dopu avè eseghitu u cumandamentu, pruvate à riavvià u computer in modu normale.
Tra i metodi addiziunali suggeriti in i commenti, s'ellu ci hè un prublema durante a cambiamenti di i modi AHCI / IDE, rimuovere prima u driver di u controller di discu rigiu in u manager di dispositivi. Pò esse utule in stu cuntestu. Cumu abilità a modalità AHCI in Windows 10.
Sì nessunu modu per riparà l'errore INACCESSIBLE_BOOT_DEVICE aiuta
Se nè unu di i metudi descritti hà aiutatu à risolve l'errore è chì Windows 10 hà sempre un primu, in quì u tempu pò dà à reinstallà u sistema o rinuvà cù l'azionamentu di l'installazione o u discu. In stu situ una cunfusione si faci, aduprà u caminu chì seguite:
- Stivali da un discu o da un lettore USB di Windows 10, chì cuntene u istallamentu di OS avendu installatu (vede cumu installà un boot da una unità flash USB in BIOS).
- Dopu à a schermata di selezzione di a lingua di l'installazione, selezziunate nantu à u schermu cù u pulsante "Install" in fondu à sinistra "l'elemento" Risturazione sistema ".
- Quandu l'ambiente di recuperu hà principiatu, cliccate "Risoluzione di i problemi" - "Riprova u computer in u so statu originale."
- Seguitate e istruzioni nantu à a schermata. Scopri di più nantu à a resettà Windows 10.
Purtroppu, in u casu chì l'errore descritta in stu manuale hà u so prublemu cù u discu duru o partizioni in ellu, quandu pruvate à rimborsà u sistema mentre conservavanu i dati, puderete spiegà chì ùn si pò fà solu cù a so rimozione.
Se i dati nantu à u discu duru esse critichi per voi, allora hè bè di curà a so sicurezza, per esempiu, riscrivenduli da qualchì parte (se partizioni sò dispunibule) in un altru computer o in un prugrammu da un lettore Live (per esempio: Avvio di Windows 10 da una unità flash USB senza installà computer).