Rallenta u navigatore Google Chrome - chì faci?

Una lamentela cumuna da l'utenti di Google Chrome hè chì u navigatore rallenta. In listessu tempu, chrome pò esse rallentatu in diversi modi: qualchì u browser si mette in opera per un bellu pezzu, qualchì lags si truvanu à l'apertura di i siti, à a rotazione di pagine, o quandu ghjucanu video online (esiste una guida separata nantu à l'ultimu tema - Inibisce i video online in u navigatore).

In questo manuale esaminate cumu perchè Google Chrome rallenta in Windows 10, 8 è Windows 7, ciò chì induce à travaglià lentamente è cume risolve a situazione.

Aduprà u task manager di Chrome per scopre ciò chì induce à rallentà.

Pudete vede a carica nantu à u processore, l'usu di memoria è a rete da u navigatore Google Chrome è e so singole tabulette in u Gestore di e attività di Windows, ma micca tutti cunnoscenu chì chrome hà u so gestore di attività integratu, chì mostra in dettaglio u carregamentu causatu da i vari tab è u navigatore.

Per aduprà u Task Manager di Chrome per scopre ciò chì cause i freni, aduprate i passi chì seguite.

  1. Durante u navigatore, premete Maiusc + Esc - U gestore di attività Google Chrome si aprirà. Pudete ancu aprirle da u menù - Strumenti Addizionali - Task Manager.
  2. In u Gestore di e attività chì si apre, vedrete un elencu di tab à chjave è u so usu di RAM è processore. Se, cum'è aghju in a screenshot, vedite chì una scheda separata utilizza una quantità significativa di risorse di processore (processore), qualcosa chì danneghja u travagliu pò prutezzi annantu, oggi hè più spessu minatori (micca rari cinema in linea, "download gratuitu" è risorse simili).
  3. Se vulete, cliccendu cun u cliccavu per qualchì parte in u Gestore di e attività, pudete visualizzare altre colonne cù informazioni addiziunali.
  4. In generale, ùn si deve micca imbarazzati da u fattu chì quasi tutti i siti utilizanu più di 100 MB di RAM (puru chì avete abbastanza di essa) - per i navigatori d'ogni ghjornu, questu hè normale è, ancu, serve di travagliu più veloce (da allora Ci hè un scambiu di risorse di siti in una rete o cù un discu, chì sò più lente di RAM), ma se un situ hè spartitu da u quadru cumunamentu, dà una attenzione à questu è, forse, à finì u prucessu.
  5. Task "Processu GPU" in Chrome Task Manager hè responsabile per u travagliu di l'accelerazione grafica hardware. S'ellu carica pesanti u processore, questu pò esse ancu strana. Forse qualcosa hè sbagliatu cù i driver di schede video, o vale a pruvà di disattivà l'accelerazione grafica hardware in u navigatore. Hè vale a prova pruvà à fà se si faci rallentà u scorrimentu di e pagine (lungu ritrattamentu, etc.).
  6. Gestore di e attività di Chrome mostra ancu a carica causata da le estensioni di u navigatore è, qualchì volta, se travaglianu in modo agguatu o avete un codu indesideratu annantu (chì hè ancu pussibile), pò allora chì l'estensione necessariu hè appena quella chì rallenta u navigatore.

Purtroppu, micca sempre cù l'aiutu di Google Chrome Task Manager pudete scopre ciò chì cause u navigatore lags. In stu casu, cunsiderà i punti supplementari chì seguenti è pruvate metudi supplementari per correggere u prublema.

Motivi supplementari perchè Chrome rallenta

Prima di tutto, bisogna tene à cunnosce chì i navigatori moderni in generale è Google Chrome in particulare sò abbastanza impegnativi per e caratteristiche hardware di un computer è chì, se u vostru computer hà un processor febbrettu, una piccola quantità di RAM (4 GB per 2018 ùn hè micca basta), allora hè pussibule. i prublemi ponu esse causati da questu. Ma quessi ùn sò micca tutte e cause possibili.

À mezu à altre cose, pudemu annunziare tali momenti chì ponu esse utule in u testu di a correzione di u prublema:

  • Se Chrome accumula per un bellu pezzu - forse a ragione per a cumminazione di una piccula quantità di RAM è una piccula quantità di spaziu in a partizione di sistema di u discu duru (nantu à u discu C), pudete dumandate di pulizia.
  • U secondu puntu, ancu in u litu di u lance - alcune estensioni in u navigatore sò inizializate à l'iniziu, è in u Task Manager in un Chrome aghjuntu, si cumportanu normalmente.
  • Se e pagine in Chrome aprenu lentamente (sempre chì Internet è altri navigatori sò ok), pudete aver accumatu e avete dimenticatu di sfruttà qualchì estensione di VPN o Proxy - l'Internet funziona assai più lente cun elli.
  • Cunsiderate dinò: per esempiu, chì in u vostru computer (o un altru dispositiu cunnessu à a stessa rete) qualcosa usa attivamente Internet (per esempiu, un client torrent), questu puderà rallentà naturalmente l'apertura di e pagine.
  • Prova a cancellà a cache di Google Chrome è i dati, vede Cumu scintà a cache in un browser

In quantu à e Google Extensions Google Chrome, sò spessu a causa di l'operazione di un navigatore lente (è dinò i so viaghji), mentre ùn hè micca sempre pussibile di "catturarle" in u listesserore di attività, perchè unu di i metudi che pruponi hè prova di disattivà tutte l'extensioni (ancu necessarie è ufficiali) e testate u travagliu:

  1. Vai à u menù - Strumenti addiziunali - Prudutti (o entrà in a barra di indirizzu chrome: // extensions / e premete Investe)
  2. Disabilite tutte e tutte (ancu quiddi chì avete bisognu per u 100 per centu, noi ne facemu temporaneamente, ghjustu per testà) di l'estensione di Chrome è app.
  3. Rinvete u vostru navigatore è vede cumu si cumportanu sta volta.

S'ellu si capisce chì cù e estensioni disattivate, u prublema hà scomparitu è ​​ùn ci sò più freni, provate à trasformarli nantu à unu à unu, finu chì u prublemu hè identificatu. In precedenza, i plug-in di Google Chrome avianu pussutu dà prublemi simili è puderebbenu esse speziate in un modu simile, ma a gestione di i plug-in hè stata rimossa da l'ultimi versioni di u navigatore.

Inoltre, u funziunamentu di i navigatori pò esse influenzatu da malware nant'à u computer, vi prupone di effettuà una scansione cù l'aiutu di strumenti speciali per sguassà prugrami dannosi è potenzialmente indesiderati.

È l'ultima cosa: se e pagine di tutti i navigatori sò apri lentamente, micca solu Google Chrome, in questu casu avete da cercà cause in a rete è l'impostazioni di tuttu u sistema (per esempiu, assicuratevi chì ùn avete micca un servitore proxy, etc., più nantu à Questu si pò truvà in l'artìculu Le pagine ùn aprono micca in u navigatore (ancu s'ellu si sfrutta bè sempre).