Trucate una freccia in Photoshop

Cumu sapete, a rete sociale VKontakte hà restrizioni per l'utenti non registrati chì parighjanu nantu à a maiò parte di e capacità di u situ, cum'è u sistema di ricerca interna. In questu articulu parleremu di i metudi più effettivi di aggirà e restrizioni di stu tipu.

Avemu a ricerca senza avè registratu VK

A soluzione ideali per a questione di restrizzioni di ricerca hè a registru di un novu contu. Ci hè da u fattu chì, ancu se pudete superà i limiti, guidati da i metudi pruposti, allora l'utenti pò esse stabilitu cun impostazioni di privacy particulare chì nascenu a pagina.

Vede ancu: Cumu creà una pagina VK

Pudete imparà nantu à l'aspetti citati di a privacy in un articulu speciale.

Vede dinò: Cumu nascondà a pagina VK

Metudu 1: Pagina di ricerca

Questu metudu hè u più pratice è permette di fà una ricerca piena di e persone, puru mantendu a capacità di selezzione di criteri. L'unica limitazione in questo casu hè a esclusione completa da l'uscita di i risultati di i conti chì sò stati nascosti da l'utrani per mezu di e impostazioni di privacy.

Andate à a pagina di ricerca di persone VK

  1. Usendu un navigatore web, andate in a pagina di ricerca di e persone principale nantu à u situ VK.
  2. In u campu principale, inserite l'infurmazione nantu à a persona, chì currisponde à u so primu è cognome.
  3. Aduprendu u blocu di cunfusioni avanzate situatu à a parte destra di a pagina, setate i parametri avanzati in cunfurmia cù i dati cunnisciuti.
  4. Premere chjave "Enter".

Oltre à stu metudu, vale a saperate un modu simile per ricercà e cumunità, chì si distingue per l'URL di a pagina è u numeru menu di i parametri addizionali. Per saperne di più infurmazioni, è dinò a ricerca di cumunità in generale, pudete amparà da u articulu pertinente.

Vede ancu: Cumu trovu VK group

Andate à a pagina di a comunità di ricerca VK.

  1. Aduprendu u ligame quitu, vai à a pagina di ricerca di a comunità.
  2. In u campu di ricerca, inserite a parola chì deve vene in nome di u publicu.
  3. Usendu blocu "Opzioni di ricerca"situatu à a parte destra di a parte principale di a pagina, fà impostazioni addizionali è, se hè necessariu, aduprate a chjave "Enter".

Metudu 2: Directory d'utenti

L'amministrazione di VK fornisce assolutamente qualsiasi accesso ad Internet da a basa di altri utenti. Grazie à sta tecnica, pudete truvà facilmente l'ID di a pagina è u nome di u pruprietario di u cuntu.

In listessu tempu, u metudu hà un urdinatu significativu, chì hè chì per ricercà l'utenti, avete da cercà manualmente per una persona senza aiuti, sì sia a capacità di entrà un nome o qualchì altro.

Andate in a pagina di l'annu di l'utente VK

  1. Aduprendu un navigatore web, andate in a pagina principale di u cartulare attuale di l'utenti VK.
  2. Tra i spazii presentati di numeri d'identificazione VK, chì currispondenu à e pagine sempre registrate, cliccate nantu à u ligame chì avete bisognu.
  3. L'unicu metudu per simplificà stu prucessu hè a vostra cunniscenza parziale di l'identificatore di a pagina chì circate.

  4. Continuà à seguità i novi lighi finu chì ghjunghje u livellu cù i profili persunali.
  5. Nota chì certi rigali di ID ponu esse eliminati, chì cagiunanu una finestra vuota invece di pagine persunalizate.
  6. Dopu avè uttenutu à a lista di l'utenti, pudete andà à e pagine di e persone.

Come a conclusione di stu metudu, hè impurtante à aghjunghje u fattu chì, in a directory generale di l'usu, vi sarà presentatu tutte e pagine attuali senza eccezioni, senza riguardo à e impostazioni di privacy. Inoltre, i dati in u catalogu sò aggiornati nant'à u tempu cume u pruprietario di u conti accede stessu.

Ci vole à capisce chì ancu cù l'accessu à a transizione à a pagina, l'infurmazioni di base o registrazioni di u muru ùn apriranu micca à voi. L'unica cosa chì pudete ottene hè u nome di a pagina esatta è l'identificatore unicu.

Metudu 3: Ricercate per Google

U prufessu minimu di a cuntrastu è spessu imprecisu hè di circà e persone o cumunità cù i motori di ricerca. In generale, quasi tutti i servizii esistenti saranu adatti per questi scopi, tuttavia, pruteggemu questu prucedura cù l'esempiu di Google.

Vai à u situ di Google

  1. Aprite un qualunque browser web pratticu è seguite u ligame per google home page.
  2. In u campu di testu, inserite u nomu di l'utente, cognome o nome pussibule.
  3. Puderete aduprà qualchi dati, sì ch'ellu sia un nomu di utilizatore, un nickname o un nome di cumunità.

  4. Dopu avè inseritu l'infurmazioni, metti un unicu spaziu è inserisci un còdu speciale:

    situ: vk.com

  5. Appughjà nantu à u pulsante "Ricerca di Google".
  6. Dopu vi sarà presentatu tutte le partite possibili, da u quali pudete truvà manualmente a pagina chì avete bisognu.
  7. Per facilità di ricerca si consiglia di seguità a descrizione di ogni pagina inviata.

Per piacè, avverate chì l'accuratezza è a rapidità di rivelazione di u profilatu o a cumunità desiderata dipindenu directamente micca solu da l'accessibilità, ma dinò da a popularità. Dunque, più u populare di sta o di quella pagina, u più altu hè piazzatu trà i risultati.

In più, avete da vene à familiarizzà cù e raccomandazioni generali per a ricerca di persone in u situ VKontakte. In particulare, si tratta di a possibilità di truvà e persone per foto.

Vede ancu:
Raccomandazioni per a ricerca di persone VK

Questu hè quì tutte e soluzioni possibili à a questione di a ricerca senza avè registratu VKontakte, chì sò dispunibule oghje, fine. Vi vogliu buona fortuna!