Traccia di pratica 3.2

Ci sò parechji prugrammi CAD, sò disignati per simulà, attillà è sistematizà dati in vari campi. Ingegneri, disegnatori è disegnatori di moda usanu regolarmente un prugrammu simile. In questu articulu parleremu di un solu rapprisintante chì hè destinatu à u sviluppu di circarmenti stampati elettronichi è documenti tecnichi. Fighjà una veduta più stretta à Dip Trace.

Launcher incorporatu

Dip Trace supporta multipli modi di operazione. Se ponite tutte e funzioni è strumenti in un editor, allora chì utilizanu stu prugramma ùn sarà micca cusì praticu. I sviluppatori anu risoltu questu prublema cù l'aiutu di u lanciatore, chì offre di aduprà unu di parechji editori per un tipu specificu d'attività.

Editore di u circuitu

U prucessu principale di a creazione di circondi stampati si faci da u editor. Dunque, basta à aghjunghje aghjunghje elementi à u spaziu di travagliu. I componenti sò convenientemente situati in parechje finestre. Prima, l'utente seleziona u tippu di articulu è fabbricante, dopu u mudellu è a parte seleziona si sposta in u spaziu di travagliu.

Aduprà a biblioteca in parte di parti per trovà u necessariu. Pudete pruvà i filtri, vede un elementu prima di aghjunghje, stabilisci immediatamente e coordinate di situazione è fà più altre azzioni.

E funzioni di Trace di Trace non sò limitate à una biblioteca. L'utenti anu u dirittu di aghjunghje tuttu ciò chì vole. Basta scaricà u catalogu da Internet o aduprà u salvu nantu à u vostru computer. Sarà necessariu specificà solu a so posizione di conservazione per chì u prugramma pò accede à stu cartulare. Per praticità, assignate una libreria à un gruppu specificu è assignate e so proprietà.

A edizione di ogni componentu hè dispunibule. Parechji sezioni in u latu dirittu di a finestra principale sò dedicate. Per piacè, avverate chì l'editor supporta un quantità illimitata di dettagli, allora quandu si lavora cù un schema spaziale, sarebbe logicu aduprà u manager di prugettu, chì indica a parte attiva per cambià o rimuovere ulteriormente.

A relazione tra l'elementi hè configurata cù l'utelli chì sò in u menù di spuntà. "Oggetti". Ci hè una opportunità di aghjunghje un ligame, stabilisce un autobus, fà una transizione di linea, o cambia in modu di edizione, induve u movitu è ​​eliminà i ligami stabiliti in precedenza diventanu dispunibili.

Editor component

Se ùn avete micca trovu qualchi dettagli in le biblioteche o ùn risponde micca à i parametri richiesti, allora andate in u editor di componenti per cambià u cumpunente esistente o aghjunghje un novu. Per questo, ci sò parechje novità, u travagliu cù strati hè supportatu, chì hè estremamente impurtante. Ci hè una piccula serie di strumenti cù chì creà parti nova.

Editor di layout

Alcune schede sò create in parechji strati o aduprate transizioni cumplette. In u editore schematicu, ùn puderete micca adattà i strati, aghjuntu una maschera, o poni cunfinali. Dunque, avete bisognu di andà à a finestra successiva, induve e azzioni sò eseguite cù u locu. Pudete carregà u vostru propriu circuitu o aghjunghje dinò componenti.

Editor di telaio

Parechji schede sò successivamente ricoperti di casi, chì sò criati separatamente, unici per ogni prughjettu. Pudete mudelà u corpu stessu o cambià quelli installati in u editor currente. L'uterni è e funzioni quì sò guasgi identichi à quelli presenti in l'editor di componenti. Pussibule di vede l'armaziu in modalità 3D.

Usate tasti d'accessu

In tali prugrammi, à volte hè scunfortu à circà l'urdinatore richiestu o attivà una funzione specifica aduprendu u mouse. Dunque, parechji sviluppatori aghjunghjenu una serie di tasti d'accessu. In l'impostazioni ci hè una finestra separata induve pudete rivedere a lista di cumbinazioni è cambiate. Per piacè, avete a notà chì in diversi editor di tasti di scelta rapida i tasti pò differisce.

Virtues

  • Un'interfaccia semplice è pratica;
  • Parechji editori;
  • Aiutaci à chjave;
  • Ci hè una lingua russa.

Inconvenienti

  • U prugramma hè distribuitu per un tariffa;
  • Ùn hè micca una traduzzione completa in rusa.

A sta revisione, Dip Trace hè finitu. Avemu riesaminatu in dettagliu e funzioni principali è l'utili cù i quali sò creati i bordi, u chassis è componenti sò editati. Puderemu raccomandà stu sistema CAD à l'amatori è per l'utenti sperti.

Scaricà Dip Trace Trial Version

Scaricate l'ultima versione di u prugramma da u situ ufficiale

Cume aghjunghje una nova scheda in Google Chrome Joxi X-Mouse Button Control HotKey Resolution Changer

Share l'articolo in reti sociali:
Dip Trace è un sistema CAD multifunzione chì u so missione principale hè u sviluppu di circuiti stampati elettronichi, a creazione di componenti è custi. U prugramma pò esse adupratu da principianti è professionisti.
Sistema: Windows 7, 8, 8.1, XP, 10
Categoria: Prudutti di programma
Sviluppatore: Novarm Limited
Costu: $ 40
Dimensioni: 143 MB
Lingua: russo
Versione: 3.2