Pattern Maker 4.0.6

Ci sò i casi chì, dopu l'usu hà fattu una parte significativa di u tavulu o ancu travagliò finitu, si capisce chì sarà più evidente di girà a tavula da 90 o 180 gradi. Benintesa, se a tavula hè fatta per e so necessità, è micca per l'ordine, allora hè improbabile chì rileva di novu, ma continua à travaglià nantu à a versione già esistente. Se cambiate u spaziu di tavulu richiede un impiegatu o un cliente, allora in questo casu avete da sudà. Ma in fattu, ci sò una serie di tecniche semplici chì vi permetteranu di relativamente rapidamente è facilmente producendu un spargimentu di u spaziu di tavulu in a direzzione desiderata, indipende se a tavula hè fattu per te o per l'ordine. Vedemu cumu fà ciò in Excel.

Inversione

Comu dighjà menzionatu, a tavula pò esse rotata 90 o 180 gradi. In u primu casu, questo significa chì e colonne è righe sò scambiate, è in u secondu, a tavula hè girata da cima à u fondu, cioè in un modu chì a prima linea diventa l'ultima. Per l'implementazione di queste attività ci sò parechje tecniche di varia complessità. Studiamu l'algitimu di a so applicazione.

Metudu 1: turnu à 90 gradi

Prima di tutti, scopre cumu scambià righe cù colonne. Questa pratica hè chjamata ancu una transpusione. U modu più faciule per implementarlo hè applicendu una scatula speciale.

  1. Marku l'array di tavule chì volete spiegà. Cliccate nantu à u fragmentu marcatu cù u cliccu giuvule di u mouse. In a lista chì si apre, ci fermemu à "Copia".

    Inoltre, invece di l'azione sopra riportata, dopu marcatu a zona, pudete cliccà nantu à l'icona, "Copia"chì si trova in a tabulazione "Casa" in categoria "Appunti".

    Ma l'opzione più rapida hè di fà una combinazione di tasti dopu marcatu un fragment. Ctrl + C. In stu casu, a copia sarà dinò eseguita.

  2. Indicate ogni cella piena nantu à u fogliu cù un marginu di spaziu libaru. St'elemento hè a cella in cima à a sinistra di u spaziu traspositu. Cliccate nantu à questu oghjettu cù u cliccu giuvule di u mouse. In blocu "Incolla speciale" Ci pò esse una icona "Trasposta". Sceglite a so

    Ma quì ùn pudete micca truvà u, cum'è u primu menu si seleziona l'inserzioni chì sò usate più spesso. In stu casu, selezziunate l'opzione di menu "Inserti speciali ...". Una lista supplementaria aperta. In u cliccamu nantu à l'icona "Trasposta"ponu in un blocu "Inserisci".

    Ci hè ancu un'altra opzione. Secunu u so algoritmu, dopu marcatu a cella è chjamà u menu cuntestu, hè necessariu passà per e partite per duie volte "Incolla speciale".

    Dopu à ciò, una finestra specifica speciale si aprà. Valori di fronte "Trasposta" fate a casella. Ùn sò necessarie più manipolazioni in sta finestra. Facemu clic nantu à u pulsante "OK".

    Queste azzioni ponu ancu fà cù un bottinu nantu à u nastro. Denotate a cellula è cliccate nantu à u triangulu chì si trova sottu à u bottinu Incollaponu in a tabulazione "Casa" in a sezione "Appunti". A lista si aprite. Comu pudete vede, ci hè una icona in essa. "Trasposta"è articulu "Inserti speciali ...". Se selezziunate una icona, a trasposizione accade immediatamente. Quandu si sposta in un articulu "Incolla speciale" si aprirà a finestra di inserzione speciale, chì avemu discusu in precedenza. Tutte l'azione ulteriore in esse sò esattamente uguale.

  3. Dopu avè completatu una qualsiasi di queste serie di opzioni, u risultatu sarà uguale: un spaziu di tabelle sarà furmatu, chì hè una variante di u array primariu chì hè rotatu 90 gradi. Cioè, paragunatu à a tavula originale, in a zona trasposta, e righe è e colonne sò scambiate.
  4. Pudemu lasciare tutte e zone tabulate nantu à u fogliu, è pudemu cancellà u primu se ne hè più necessariu. Per fà quessa, denotavemu l'intera gamma chì deve esse rialzata sopra a tavula trasposta. Dopu à quì in la tabulazione "Casa" cliccate nantu à u triangulu chì si trova à a destra di u bottinu "Elimina" in a sezione "Cells". Selezziunate a scelta in u listinu "Rimuova e righe da u fogliu".
  5. Dopu à quessa, tutte e righe, cum'è u spaziu primu di tabelle, chì si trovanu sopra a matrice trasposta trascurerai.
  6. Poi, per chì u spaziu traspositu per piglià una forma compatta, simu denotaju tuttu è, andendu à la tabulazione "Casa", cliccate nantu à u bottinu "Format" in a sezione "Cells". In a lista chì si apre, selezziunate l'opzione "Selezzione automatica di larghezza di colonna".
  7. Dopu à l'ultima azzione, l'array tabulatu piglia un aspettu compattu è presentabile. Ora vedemu chiaru chì in esse, in comparazione cù a gamma originale, e righe è e colonne sò scambiate.

Inoltre, pudete traspettà u spaziu di tabelle cù una dichjarazione speciale di Excel, chjamata - "TRANSPORTU". Funzione TRANSPORT appositamente progettatu per cunvertà l'intervallu verticale à l'urizontali è viceversa. A so sintassi hè:

= TRANSPORT (array)

"Array" - l'unicu argumentu di sta funzione. Hè un link à una gamma chì deve esse capitu.

  1. Significhemu l'ampiezza di e cellule vuote nantu à u fogliu. U numeru di elementi in a colonna di u fragmentu indicatu deve risponde à u numeru di cellule in a riga di a tavola, è u numaru di elementi in e righe di u array vuittu deve corrisponde à u numeru di cellule in e colonne di u spaziu di tavulu. Dopu cliccemu nantu à l'icona. "Inserisci funzione".
  2. L'attivazione accade Maestri di funzioni. Andate in a sezione "Links è matrici". Fate seghà u nome "TRANSPORTU" è cliccate nantu à "OK"
  3. A finestra di l'argumentu di a dichjarazione sopra si apre. Piazzà u cursore in u so unicu campu - "Array". Tenite u bottinu sinu di u mouse è selezziunu u spaziu di tavule chì volete espansi. In stu casu, e so coordinate sò visualizzate in u campu. Dopu à ciò, ùn affruntami micca a pressione di u bottinu "OK"cum'è sempre. Si tratta di una funzione di matrice, è cusì, per chì a prucedura vene eseguita in modo currettu, premete a combinazione di tasti Ctrl + Shift + Enter.
  4. A tabella invertita, cum'è si vede, hè inserita in a matrice marcata.
  5. Comu pudete vede, l'inconveniente di sta opzione in comparazione cù u precedente hè chì a formattazione originale ùn era micca salvata in a trasposizione. Inoltre, quandu cerca di cambià i dati in ogni cella di u spaziu traspositu, si vede un messagiu chì ùn pudete micca cambià parti di a matrice. Inoltre, l'array traspositu hè associatu cù a gamma primaria è, quandu si elimina o cambia a fonte, sarà ancu cancellatu o cambiatu.
  6. Ma cù l'ultimi dui mancanze face cun eddu. Marcate tutta a gamma trasposta. Facemu clic nantu à l'icona "Copia"chì hè postatu nantu à a cinta in a categoria "Appunti".
  7. Dopu à quessa, senza rimproverà a notazione, cliccate nantu à u frammento traspusitu cù u cliccu tutt'à In u menù contestuale in a categoria "Opzioni d'inserzione" cliccate nantu à l'icona "Valuri". Stu pittogrammu hè presentatu in forma di un quadru in cui i numeri sò situati.
  8. Dopu avà eseguitu questa azzione, a formula in u intervallu serà cunvertitu in valori normali. Ora i dati situati in essi pò esse cambiate cum'è piacere. Inoltre, questu array ùn hè più associatu cù a tavula di l'origine. Ora, se vulete, a tavula di sorgente pò esse eliminata cum'è avemu discussu sopra, è l'array invertitu pò esse formattatu in modo accussì affinchì sembra informativo è presentabile.

Lezione: A trasposizione di una tavula in Excel

Metudu 2: turnu 180 gradi

Avà u tempu di capisce cume si faci girà a tavula à 180 gradi. Hè cusì, avemu da fà a prima fila scendere, è l'ultimu si alza in cima. In listessu tempu, i rimanenti righe di a matrice di tavuli anu cambiatu dinò a so posizione iniziale di conseguenza.

U modu più faciule per fà sta missione è aduprà e funzioni di ordinamentu.

  1. À u dirittu di a tavula, vicinu à a so prima fila, metti un numeru. "1". Dopu, ponu u cursore in u angulu in dirittu inferiore di a cella induve u numeru specificatu hè messu. In stu casu, u cursore si trasforma in un marcatore di rimpiazzamentu. In listessu tempu tene premutu u bottinu sinu di u mouse è tuccate Ctrl. Tirà u cursore à u fondu di a tavula.
  2. Comu pudete vede, dopu adu, a colonna intera hè piena di numeri in ordine.
  3. Marcate a colonna cù numerazione. Vai à la tabulazione "Casa" è cliccate nantu à u pulsante "Ordina è filtra"chì hè localizatu nantu à a cinta in a sezione U editing. Da a lista chì si apre, smetta di selezzione nantu à l'opzione "Scelu personalizatu".
  4. Dopu, apre una finestra di dialogo chì vi informerà chì i dati fora di l'intervallo specificatu sò stati rilevati. Per difettu, u switch in sta finestra hè impostatu à "Espandi automaticamente u intervallo seleziatu". Hè necessariu lasciatela in a stessa postu è cliccate nantu à u bottinu. "Sort ...".
  5. A finestra d'ordine persunalizata inizia. Vede à circa l'articolo "I miei dati cuntenenu testate" una marcata hè stata cacciata ancu s'ellu ci hè in presenza i intestamenti. Altrimenti ùn seranu micca abbattuti, è rimarranno in cima à a tavula. In a zona "Ordina per" avete bisognu di sceglie u nome di a colonna in cui hè numerata a numerazione. In a zona "Sort" esigenza hè necessariu "Valuri"chì hè installatu per difettu. In a zona "Ordine" Dica stabilisce u parametru "Discendenti". Dopu à seguità queste istruzioni, cliccate nantu à u bottinu. "OK".
  6. Dopu à quessa, l'array di tavula sarà ordenatu in ordine inversu. À a risultu di questu ordinamentu, sarà invertitu, cioè l'ultima linea diventa un capu, è l'intestazione hè l'ultima linea.

    Nota importante! Se a tavula cuntene una formule, dopu à questu ordinamentu, u so risultu ùn pò esse visualizatu correttamente. Dunque, in stu casu, hè necessariu o rifiutà à trasfurmà, o à trasformà i risultati di u calculu di e formule in valori.

  7. Ora pudete cancellà a colonna in più cù numerazione, postu chì ùn ne hà più bisognu. Fate una marcata, fate un clic destro nantu à u fragmentu marcatu è sceglite una posizione da a lista "Cancella cuntenutu".
  8. Oghji, u travagliu nantu à l'espansione di a tavula da 180 gradi pò esse consideratu cumplessu.

Ma, si pudete vede, cun questu metudu di l'espansione di u tavulu originale hè puru cunvertitu in espansione. A fonte stessa ùn hè micca salvata. Ma ci sò i casi in cui l'asserzione devia esse rimpiazzata, ma nant'à u tempu mantene a fonte. Questu pò esse fattu cù a funzione OFFSET. Questa opzione hè adatta per una matrice di colonna sola.

  1. Selezzi a cellula à a destra di u intervallu chì vulete basta in a prima fila. Facemu clic nantu à u pulsante "Inserisci funzione".
  2. Iniziò Wizard di Funzione. Move a sezione "Links è matrici" è marcate u nome "FOGLI"dopu cliccate nantu à "OK".
  3. A finestra d'argumentu inizia. Funzione OFFSET si chjama per i spazii variabili è hà a sintassi seguente:

    = OFFSET (riferimento; compensazione di linee; compensata da colonne; altezza, larghezza)

    Argumentu "Link" rappresenta un link à l'ultima cella o un intervallo di una matrice spostata.

    "Riga offset" - Questu hè un argumentu chì indica quantu a tavula deve esse spostata in righe;

    "Offset column" - un argumentu chì indica quantu a tavula deve esse spostata da colonne;

    Argumenti "Altezza" è "Larghezza" sò facoltativi. Indichi l'altezza è a larghezza di e cellule di a tavola invertita. Se ometemu sti valori, si pensa chì siano uguali à l'altezza è a larghezza di u còdice sorgente.

    Dunque, setate u cursore in u campu "Link" è marcate l'ultima cella di u intervallu chì vulete sfilà. In stu casu, u ligame deve esse fattu assolutu. Per fà quellu, marcatu è premete a tasca F4. Un signu di u dollaru deve apparse vicinu à e coordinate di u link ($).

    Dopu, ponu u cursore in u campu "Riga offset" è in u nostru casu scrivemu l'espressione seguente:

    (LINE () - LINE ($ A $ 2)) * - 1

    Se avete fattu tuttu u listessu modu cum'è discu sopra, in sta espressione, pudete solu differisce in l'argumentu di u secondu operatore LINE. Qui ci vole à specificà e coordinate di a prima cella di u intervallo inversu in forma assoluta.

    In u campu "Offset column" set "0".

    Campi "Altezza" è "Larghezza" lasciateli vuota. Klaatsay nantu à "OK".

  4. Comu pudete vede, u valore chì era situatu in a cella inferiore hè cumparatu in cima à a nova matrice.
  5. Per uttene l'altre valori, ci vole à copià a formula da questa cella à tutta a gamma inferiore. Facemu fà cun un marker di riempimentu. Pone u cursore à u lìattu inferu guru di l'elemento. Aspittemu ancu quandu si trasforma in una piccula croce. Fighjate a tasca scuru di u mouse è trascinate giù à u bordu di a matrice.
  6. Comu pudete vede, l'intera gamma hè piena di dati invertiti.
  7. Se vulemu avè in e so cellule micca formule, ma valori, allora marcemu a zona chì hè indicata è premete u pulsante "Copia" nant'à u tape.
  8. Dopu cliccemu nantu à u fragmentu marcatu cù u dirittu di u mouse è in u blocu "Opzioni d'inserzione" sceglite una icona "Valuri".
  9. Ora i dati in u intervallu inversu sò inseriti cum'è valori. A tabella originale pò esse eliminata, ma pudete lasciarla cum'è.

Comu pudete vede, ci sò parechje modi completamente diversi per allargà una tavula à 90 è 180 gradi. A scelta di una opzione specifica, prima di tuttu, dipende da u set di attività per l'utente.