Unu di l'errori più sgradevoli chì un utilizatore di Windows 7 pò truvà hè a mancanza di risposta à una cartella cun dispositivi cunnessi è stampatori, daveri un cuntrollu inaccessibile di dispositivi connessi. Cosa fate in stu casu? Qui di seguito spieghemu cum'è risolve u prublema.
Riprisentemu l'operabilità di u cartulare "Dispositivi è Stampanti"
A causa di u fallimentu pò esse conflitti cù l'apparecchiatura di stampa, un servitore di stampa ghjustu, o entrambi, è infezioni di virus o danni à i componenti di u sistema. Stu prublema hè abbastanza cumplicatu, allora avete bisognu di pruvà tutte e soluzioni presentate.
Metudu 1: Eliminà l'infurmazioni nantu à i dispositivi installati
Più spessu, u fallimentu consideratu accade in causa di prublemi cù una di e stampanti installate o per l'integrità di e chiavi di registru in quantu à u cumpunente specificatu. In una tale situazione, hè bisognu di agisca cumprutu:
- Cliccate Win + R per chjamà u menù Run. Enter in u casu di testu
services.msc
è cliccate "OK". - In a lista di servizii, dopu cliccate nantu à l'elemento Manager di stampa. In a finestra di pruprietà di u serviziu andate in tab "Generale" è setate u tippu startup "Automatic". Aferite cuncepisce l'operazione premendu i tasti "Run", "Applicà" è "OK".
- Chiudite u manager di u serviziu è aprite l'interfaccia di l'entrata di cumannu cù i diritti di l'amministratore.
- Entrate in a scatula
printui / s / t2
è cliccate Enter. - U servitore di stampa si apre. Hè da rimuovere i driver di tutti i dispositivi dispunibuli: selezziunu unu, cliccate "Elimina" è selezziunate una opzione "Elimuà u driver".
- Se u prugramma ùn hè nè disinstallatu (si vede un errore), aprite u registro di Windows è andate à:
Vede ancu: Cumu aprite u registru in Windows 7
- Per Windows 64-bit -
SISTEMA HKEY_LOCAL_MACHINE CurrentControlSet Controllo Stampa Ambienti Stampa Windows x64
- Per Windows 32-bit -
SISTEME HKEY_LOCAL_MACHINE CurrentControlSet Controllo Stampa Ambienti Stampa Windows NT x86
Qui ci vole à eliminà tutti i cuntenuti di u directory presenti.
Attentu! Una sezione chjamata winprint in alcun casu ùn toccate!
- Per Windows 64-bit -
- Poi chjama una volta a finestra. Runin chì entri
printmanagement.msc
. - Verificate u statu di u serviziu (sezione "Cu travagli di stampa") - Deve esse vuutu.
Pruvate à aprite "Dispositivi è Stampanti": cù una alta probabilità u vostru prublemu sarà risolto.
Per piacè, avete a notazione chì sta procedura smarrà tutte e stampe ricunnisciute da u sistema, dunque duveranu esse reinstallate. Stu aiuterà u materiale chì seguita.
Per di più: Addendu una stampatrice à Windows
Metudu 2: Riprisate i file di sistema
È ancu pussibule chì i componenti chì sò responsabili di lanciari "Dispositivi è Stampanti" sò danneggiati o mancanti. In una tale situazione, a riparazione di i schedari di sistema aiuta cù l'istruzzioni chì seguite.
Lezione: Recuperà i schedari di sistema di Windows 7
Metudu 3: Ripartite u serviziu Bluetooth
Hà pussutu chì a causa di u malfunzionamento ùn sia micca solu in a stampatrice, ma in uno di i dispositivi Bluetooth cui dati sò danneggiati, chì prevene di partenza da u mustru citatu. A soluzione hè di ripartite u serviziu di stu protoculu.
Per di più: Caricà u Bluetooth in Windows 7
Metudu 4: Verificate di virus
Alcune varianti di software maliziu anu attaccatu à u sistema è i so elementi, cum'è i "Dispositivi è Stampanti". Sì nessunu di i metudi enumerati sopra aiutatu, probabilmente si scontra unu di sti virus. U più prontu, verificate u vostru computer per infezzione è eliminà a fonte di i prublemi.
Lection: Fighting Computer Viruses
Questu conclude u tutorial nantu à cume si torna à a componente "Dispositivi è Stampanti". Infine, rimarcu chì a causa più cumuna di stu prublema hè una violazione di l'integrità di u registru o i driver di l'attrezzatura di stampa ricunnisciuta.