Microsoft Excel pò facilmente facilità l'utilizatore à travaglià cun tabulati è espressioni numerichi, automatizendu lu. Si pò truvà cù u strumentu di sta applicazione è e so varie funzioni. Dai un ochju à e funzioni più utili di Microsoft Excel.
Funzione Vpr
Una di e funzioni più popolari in Microsoft Excel è VLOOKUP. Cù sta funzione, pudete valutà i valori di una o più tavuli, trascina à un altru. In stu casu, a ricerca hè effettuata solu in a prima colonna di a tavula. Dunque, quandu i cambiamenti di dati in a tavula sorgente, i dati sò generati automaticamente in a tabulata deriva, in cui puderanu fà calcoli separati. Per esempiu, i dati da a tavula in cui sò listati i listini di prezzi di i merci pò esse aduprati per calculà indicatori in a tavula, circa u volumu di cumparazioni in termini monetarii.
U CDF principia inserendu l'operatore "CDF" da l'Assistente di Funzioni in a cella induve i dati vogliono esse visualizzati.
In a finestra chì si vede, dopu avè avvicinatu sta funzione, avete bisognu di specificà l'indirizzu di a cella o u range di cellule da cui i dati seranu tracci.
Lezione: Usendu WFD in Microsoft Excel
Tabelle riassuntive
Un'altra caratteristica impurtante di Excel hè a creazione di tabelle pivot. Cù sta funzione, pudete raggruppare dati da altre tabelle in cunfurmia di criteri diversi, è fate vari calcoli cun elli (somma, multiplica, dividi, ecc.), È mittite i risultati in una tavola separata. In listessu tempu, ci sò possibili larghe per istituisce campi di tavola pivotu.
Una tavula pivotu pò esse creata in a "Insert" tab cliccando nantu à "chì si chjama" Pivot Table "pulsante.
Lezione: Usendu PivotTables in Microsoft Excel
A fabbricazione di grafici
Per a visualizzazione visuale di i dati messi in u tavulu, pudete aduprà grafici. Pò esse utilizzati per creà presentazioni, scrive testi di ricerca, à e scopi di ricerca, etc. Microsoft Excel fornisce una larga gamma di strumenti per creà vari tipi di grafici.
Per creà un grafico, avete bisognu di sceglie un set di cellule cù i dati chì vogliono visualizzare visualmente. Poi, essendu in la scheda "Inserisci", selezziunate nantu à u nastro u tippu di diagramma chì cunsiderate più adatto per u scopu di e persunalizazioni.
Una impostazione più precisa di i diagrammi, cum'è l'impostazione di i so nomi è aspi, hè fatta in a scheda "travaglià cù i diagrammi".
Un tipu di grafica hè a grafica. U principiu di a so custruzzioni hè u listessu cum'è l'altru tippu di diagrammi.
Lezione: Usendu i grafichi in Microsoft Excel
Formule in EXCEL
Per travaglià cù dati numerichi in Microsoft Excel, hè conveniente aduprà formule speciali. Con u so aiutu, pudete effettuà diverse operazioni aritmetiche cù i dati in e tabelle: addizione, sottrazione, multiplicazione, divisione, elevendu à u gradu di l'estrazione di radici, etc.
Per applicà a formula, avete bisognu in a cella induve avete intenzione di affissà u risultatu, metti u segno "=". Dopu à quessa, a formula stessa hè introdutta, chì pò esse cunsulata da simbuli matematici, numeri è indirizzi di cella. Per specificà l'indirizzu di a cella da cui si scavanu i dati per u calculu, cliccate nantu à u righju cù u mouse, è e so coordinate cumpareranu in a cella per visualizà u risultatu.
Inoltre, Microsoft Excel pò esse adupratu cum'è una calculatrice abituale. Per fà quessa, in a barra di formule o in ogni cella, basta entrà espressioni matematiche dopu u segnu "=".
Lezione: Applicà e formule in Microsoft Excel
IF funzione
Una di e funzioni più popolari chì sò aduprate in Excel hè a funzione "IF". Cù u so aiutu, pudete piazzare in a cella l'uscimentu di un risultatu quandu una situazione specifica hè soddisfatta, è un altru risultatu, in casu di mancanza di accadimentu.
A sintassi di questa funzione hè cum'è "IF (espressione logica; [result if true]; [result if false])".
Incù l'aiutu di l'operatori "AND", "OR" è a funzione annientata "IF", pudete cunnetteghja a cumplessa di parechje condizioni, o unu di parechje condizioni.
Lezione: Usendu a funzione IF in Microsoft Excel
Macros
Aduprendu macros in Microsoft Excel, pudete registrà l'esecuzione di certe azzioni, è dopu riprodunle automaticamente. Hè risparmendu significativamente tempu à fà un travagliu di u listessu tippu.
Macro pò esse registrata semplicemente attivendu a registrazione di e so azzioni in u prugramma, cù u pulsante corrispondente nantu à u nastro.
Puru, e macros ponu esse registrate cù u linguaghju di markup di Visual Basic in un editor speciale.
Lezione: Usendu Macros in Microsoft Excel
Formattazione condizionata
Per selezziunate certi dati in u tavulu, a funzione di formattuazione condizionata hè usata. Cù questu strumentu, pudete persunalizà e regule di selezzione di celli A furmazione condizionata stessa pò esse fatta in forma di un istogramma, una scala di culore, o un set di icone.
Per andà à a formattazione condizionata, avete bisognu di selezzià l'ampiezza di celle chì andate à formattà, mentre in a scheda Home. Dopu, in a barra di stili Stili, cliccate nantu à u bottu, chì si chjama u formattazione condizionata. Dopu, avete bisognu di sceglie l'opzione di formattazione chì cunsiderate più adatta.
A furmazione sarà fatta.
Lezione: Applicà a formattazione condizionata in Microsoft Excel
Smart Table
Non tutti i utilizatori sà chì una tavula, semplicemente tracciata à a matita, o aduprendu un confini, Microsoft Excel percepisce cum'è una zona semplice di cellule. Per chì questu set di dati sia percepitu cum'è una tavula, deve esse riformatu.
Questu hè fattu simpliciamente. Per principiu, selezziunate l'intervallo desideratu cù i dati, è dopu, essendu in la scheda "Duca", cliccate nantu à u bottu "Formatu cum'è in". Dopu à quessa, una lista si vede cù diverse opzioni per u design di a tavula. Sceglite a più adatta di elli.
Inoltre, una tavula pò esse creata cliccendu nantu à u "Pulsu", chì si trova in a "Insert" scheda, dopu à selezziunà a razza specifica di a scheda.
Dopu à quessa, u set seleziunatu di cellule Microsoft Excel sarà perceptu cum'è una tavula. Cusì, per esempio, s'è inserite alcuni dati in e cellule situate à i cunfini di a tavula, esse saranu automaticamente inclusi in sta tavula. Inoltre, quandu scorrenu versu giù, a direzzione di a tavula sarà continuamente trà u campu di vista.
Lezione: Creà un fogliu in Microsoft Excel
A selezzione di i parametri
Incù l'aiutu di a funzione di selezione di parametri, pudete piglià i dati fonte da u risultu finale chì avete bisognu.
Per uttene questa funzione, ci vole à esse in a scheda "Dati". Poi, avete bisognu di cliccà nantu à u pulsante "Analizzate" chì si fate ", chì si trova in a casella di attrezziu" Funziona cù Dati ", allora selezziunate l'elementu" Selezione di Parametri ... "in a lista chì compare.
A finestra di selezzione di parametri hè sradicata. In u campu "Installazione in a cella" dite chì specificiate un link à a cella chì cuntene a formula desiderata. In u campu "Valore" duvite esse specificatu u risultatu finale chì volete avè. In u campu "Cambia valori di cella" devi specificà e coordinate di a cella cù u valore correzitu.
Lezione: Applicà a Selezzione di Parametri in Microsoft Excel
Funzione "INDEX"
E capacità di a funzione INDEX sò vicine à e capacità di a funzione CDF. Hà dinò ancu cercà dati in un assortu di valori, è riportarli à a cella specifica.
A sintassi di sta funzione hè cum'è seguita: "INDEX (intervallo di cellule; numero di linea; numero di colonna)."
Ùn hè micca una lista cumpleta di tutte e funzioni chì sò dispunibule in Microsoft Excel. Avemu fermatu l'attenzione solu nantu à i più popolari, è più impurtanti di elli.