Oumu le screenshot sò salvate in Windows 10

A maiò parte di l'utenti anu da travaglià cun u minimu duie layout di lingua di tastiera in un PC - cirillicu è latinu. U tipu di cambiamentu hè fattu senza prublemi cù a scelta di tastiera o cliccendu nant'à u micca icona in corrispondenza "Barre di strumenti". Ma in certi volte cun esecuzione di e manipuli detti ponu esse prublemi. Vedemu chì fà da fà se a lingua di a tastiera ùn cambia micca in i computer cun Windows 7.

Vede ancu: Cumu restaurà a barra di lingua in Windows XP

Ripristino di tastiera

Tutti i prublemi cù i cambiamenti di linguaggi di tastiera in un PC ponu esse spartiti in dui grandi gruppi condiziunali: hardware è software. U fattore più cumunitu in u primu gruppu di cause hè un fallimentu banale chiave. Poi hè appena bisognu di esse riparatu, è s'ellu ùn pò esse riparatu, allora rimpiazzate u tastieru cum'è u tuttu.

Nantu à i metudi di eliminazione di i fallimenti causati da un gruppu di prugrammi di prugrammi, discutemu in questu articulu in più dettu. U modu più faciule per risolve un prublema chì aiuta in a maiò parte di i casi hè puru à riavvià u computer, dopu allora, cum'è di regula, u cambiamentu di a configurazione di a tastiera ripartisce u travagliu. Ma se u prublema hè ripetutu regolarmente, allora u reiniziziu di u PC à ogni volta hè piuttostu à l'incongiu, perchè sta opzione ùn hè accettabile. Dopu, tenemu cunsideratu i modi più comunemente utiurati per risolve u prublema di cambià a disposizione di a tastiera, chì sarà molto più conveniente chè u metudu specificatu.

Metudu 1: Lanciu di File Manuale

U mutivu più spicile perchè a tastiera ùn hè micca cambiata hè u fattu chì u schedariu di sistema ctfmon.exe ùn hè micca in esecuzione. In questu casu, deve esse attivatu manualmente.

  1. Aprite "Esploratore di Windows" e scrive u seguitu via in a so barra di indirizzu:

    c: Sistemi di Windows 32

    Dopu à chì cliccate Enter o fate clic nantu à l'icona freccia à a destra di l'indirizzu entratu.

  2. In u directory aperta, truvate u lugghju chjamatu CTFMON.EXE è dopu cliccate nantu à u cù u bottinu sinu di u mouse.
  3. U schedariu sarà attivatu, è per quessa a capacità di cambià a configurazione di tastiera di lingua riprende.

Ci hè ancu un corsu di l'azione più veloce, ma chì impone di memorizà u cumandamentu.

  1. Dite nantu à a tastiera Win + R e inserisci l'espressione in a finestra aperta:

    ctfmon.exe

    Cliccate u pulsante "OK".

  2. Dopu à sta azzione, a capacità di cambiamentezze sarà riparata.

Cusì, una di sti dui opzioni per cuminciare manualmente u schedariu CTFMON.EXE ùn hà micca bisognu di riavvicinà u computer, chì hè assai più praticchiu di riavene cumunamenti u sistema à ogni volta.

Metudu 2: Editor di u Registru

Se u lussu manualu di u schedariu CTFMON.EXE ùn hà micca aiutatu è a tastiera ùn cambia micca, tenta sì di risolve u prublema modificendu u registro. Inoltre, u metodo chì seguitu risolverà u prublema drammaticamente, chì ùn avete micca bisognu di effettuà periodicamente azzioni per attivà u file eseguibile.

Attentu! Prima di fà qualchì prucunze per edità u registru, vi propemu cunnessu di creà una copia di backup per esse capace di ripristinà u statu precedente quandu svolge azzioni sbagliate.

  1. Chiama a finestra Run scrivendu una cumbinazione Win + R è entrate in essa l'espressione:

    regedit

    Next, cliccate "OK".

  2. In a finestra di avvio Editor Editor alcune cambiamenti sò necessarie. Scorri à a sinistra di a finestra, in modu sequenziale in sezioni. "HKEY_CURRENT_USER" è "Software".
  3. Dopu, aprite u ramo "Microsoft".
  4. Avà passà per e sezioni "Windows", "CurrentVersion" è "Run".
  5. Dopu avè cambiatu in a sezione "Run" click destro (PKM) da u so nome è in u menu chì si apre, selezziunu "Crea", è in listinu addizionale cliccate nantu à l'elemento "Parametri di stringa".
  6. A parte diritta "Editor" U parametru stringatu creatu hè messu in scena. Hè necessariu cambià u so nome à "ctfmon.exe" senza quotazione. U nome pò esse inseritu subitu dopu a creazione di l'elemento.

    Se avete cliccatu nantu à un altru locu nantu à u schermu, allora in stu casu, u nome di u parametru string hè conservatu. Poi, per cambià u nome predefinitu à u nome volu, cliccate nantu à stu elementu. PKM è in a lista chì si apre, selezziunate Rinominà.

    Dopu à questu, u campu per cambià u nomu diventa attivu torna, è pudete entrà in u:

    ctfmon.exe

    Cliccate dopu Enter o cliccate nantu à qualunque parte di u schermu.

  7. Ora fate dopu cliccate nantu à u parametru di stringa specificatu.
  8. In u campu attivu di a finestra chì si apre, inserite l'espressione:

    C: WINDOWS system32 htfmon.exe

    Poi cliccate "OK".

  9. Dopu à questu articulu "ctfmon.exe" cù u valore attribuitu à esse sarà visualizatu in a lista di parametri di sezione "Run". Ciò significa chì u schedariu CTFMON.EXE sarà aghjuntu à l'iniziu di Windows. Per finalizà u prucessu di cambiamentu, bisognu ripetutu u computer. Ma questu prucessu deve esse fattu solu una volta, è micca periodicamente, cumi era ancu u casu. Oghje u schedariu CTFMON.EXE inizierà automaticamente cù u lancio di u sistema operativu, è, per quessa, i prublemi cù l'impussibilità di cambià a disposizione di a lingua di a tastiera ùn anu micca fà.

    Lezione: Cumu aghjunghje un prugramma per l'avvio di Windows 7

Ci sò parechji metodi per eliminà u prublema di l'impussibilità di cambià a disposizione di a lingua in un computer cù Windows 7: riprendi simplice di u PC, lancerà manualmente u file eseguibile è modificà u registro. A prima opzione hè assai pratica per l'utilizatori. U sicondu metudu hè sèmplice, ma nant'à quellu tempu ùn hà bisognu à ogni volta chì si capisce un prublema ripartendu u PC. A terza permette di risolve u prublema drammaticamente è sbarazzà di u prublema cun cambia una volta per tutte. Hè vera, hè u più difficiule di e opzioni descritte, ma cù l'aiutu di i nostri istruzzioni, hè abbastanza in u so putenza di padroni ancu un utilizatore novizio.