Parechji utilizatori ùn anu ancu cunnisciutu circa a piena potenza di Excel. Beh, iè, avemu amparatu chì u prugramma per travaglià cù e tavule, sì l'usenu, guardanu trà alcuni documenti. Admettiu, eru un utente simile, finu à quandu aghju in scumpunda incù un simu scopu, apparentemente: calculà a summa di celle in una di e mo tabelle in Excel. Aghju fattu per una calculatrice (ora hè divertente :-P), ma sta volta a tavula era assai larga, è aghju decisa chì era ora di studia almenu unu o dui formule simuli ...
In questu articulu parleraghju di a formula di summa, per fà più faciule da capisce, vedemu un pocu di esempi semplici.
1) Per calculà una sumatoria di numeri primu, pudete cliccà nantu à qualsiasi cella in Excel è scrivite in questu, per esempiu, "= 5 + 6", allora basterà appena Invescia.
2) U risultatu ùn pò passà assai, in a cella in cui avete scrittu a formula, u risultu apparisce "11". A propositu, se cliccate nantu à sta cellula (induve u numeru 11 hè scritta) - in a barra di formula (vedi a screenshot sopra, a freccia 2, a destra) - ùn vedete micca u numeru 11, ma u tuttu uguale "= 6 + 5".
3) Avà, pruvamu calcà a summa di i numeri da e cellule. Per fà quessa, andate prima à a sezione "FORMULA" (menu sopra).
Dopu, selezziunu diverse cellule chì a sumatoria di i valori ti vulanu contà (in u screenshot sottu, trè tippi di prufitti sò evidenziati in verde). Dopu fate un clic malvallu nant'à u "Solu AutoSum".
4) Di sicuru, a sumenda di e trè cellule precedente apparirà in a cella adiacente. Vede u screenshot sottu.
Di fatti, s'è andemu a cella cù u risultatu, vedemu a formula stessa: "= SUM (C2: E2)", induve C2: E2 hè una sequenza di cellule chì anu da pieghje.
5) A propositu, se vulete calculà a summa in tutte e righe rimanenti in u tavulu, copia una formula (= SUM (C2: E2)) per tutte e altre celle. Excel calculerà tuttu automaticamente.
Ancu questu formula apparentemente simplice rende Excel un forti strumentu per u calculu di i dati! Ora immaginate chì Excel ùn sia micca unu, ma centinaia di e furmazioni più variate (a propositu, aghju avutu parlatu di travaglià cù i più diffusi). Grazie à elli, pudete calcà qualcosa è qualchì cosa, salvendu assai u vostru tempu!
Hè tuttu, tuttu bona fortuna.