Configurate una cunnessione cù un servitore proxy


Un proxy hè un servitore intermediu chì funziula da intermediariu trà u computer di l'utente è e risorse nantu à a rete. Usendu un proxy, pudete cambià u vostru indirizzu IP è, in certi casi, prutege u vostru PC da attacchi in rete. In questu articulu parleremu nantu à cume l'installazione è a configurazione di un proxy in u vostru computer.

Installate proxy in PC

A procedura per attivà un proxy ùn pò esse chjamata installazione cume, perchè u so usu ùn richiede micca software addizionale. Tuttavia, ci sò e extensioni per i navigatori chì gestiscenu elenchi di indirizzi, è un software di desktop cù funzioni simili.

Per uttene, basta à ottene dati per accede à u servitore. Questu hè fattu nantu à risorse specializate chì fornenu tali servizii.

Leghre ancu: Parallazione di VPN è servitori proxy di u serviziu HideMy.name

A struttura di i dati ottenuti da diversi fornitori di servizii hè differente, ma a cumpusizione rimane invariata. Questu hè l'indirizzu IP, a portu di cunnessione, l'urdinatore è a password. L'ultime dui posizioni ponu manchendu se ùn hè micca necessaria l'autorisazione nantu à u servore.

Esempii:

183.120.238.130:8080@lumpics:hf74ju4

In a prima parte (davanti à u "cane") vedemu l'indirizzu di u servitore, è dopu u colon - u portu. In u secondu, separatu ancu da colon, username è password.

183.120.238.130:8080

Questu hè i dati per accede à u servitore senza autorizazione.

Questa struttura hè usata per carregà elenchi in parechji prugrammi chì ponu usà un gran numeru di proxy in u so travagliu. In i servizi persunali, tuttavia, queste informazioni sò generalmente presentate in una forma più conveniente.

Dopu, analizzu a cunfusioni di proxy più cumuni in u vostru computer.

Opzione 1: Prugrammi speciali

Questu prugramma hè spartitu in dui gruppi. U primu ti permette di cambià solu indirizzi, è u secondu - per abilità proxy per e singole applicazioni è u sistema cum'è prubabu. Per esempiu, analizzemu 2 prugrammi - Proxy Switcher è Proxifier.

Vede ancu: Programmi per cambià IP

Proxy switcher

Questu prugrammu ti permette di cambià trà l'indirizzi furniti da i sviluppatori, carichi in un listinu o creatu manualmente. Hà un cuscinettu integratu per verificà a viabilità di i servitori.

Scaricate Proxy Switcher

  • Dopu avè principiatu u prugramma, vedemu un elencu di indirizzi à chì pudete dighjà cunnessi per cambià IP. Questu hè fattu solu: selezziunate u servitore, cliccate RMB è cliccate nant'à u menù contestuale "Passà à stu servitore".

  • Se vulete aghjunghje i vostri dati, cliccate nantu à u bottinu rossu cù un plus nantu à a barra di strumentu in cima.

  • Quì entremu in IP è in portu, ancu u username è password. Sì ùn ci sò micca dati per l'autorizazione, i duie ultimi campi sò lasciati in bianco. Pressu Ok.

  • A cunnessione hè fatta cum'è in u casu di u fogliu inglobatu. In u stissu menu ci hè dinò una funzione "Pruvate stu servitore". Hè necessariu per i verifiche pre-prestazioni.

  • Se avete un foglio (file di testu) cù indirizzi, porti è dati per autorizazione (vedi sopra), allora pudete caricare in u prugramma in u menù "File - Importa da u file di testu".

Proxifier

Questu prugramma permette di aduprà micca non solamente un proxy per u sistema interu, ma dinò avè applicazioni, per esempio, clientela ghjocu, cù u cambiamentu di indirizzu.

Scaricate Proxifier

Per aghjunghje i vostri dati à u prugramma fate i seguenti passi:

  1. Pulsante "Proxy Servers".

  2. Pressu "Add".

  3. Entramu tutti i dati necessarii (dispunibuli), sceglite un protocollo (tippu proxy - st'informazione hè pruposta da u prestatore di serviziu - SOCKS o HTTP).

  4. Dopu cliccatu Ok u prugramma offre à uttene stu indirizzu cum'è un proxy per difettu. Sì accettà cliccendu "Sì", allora a cunnessione sarà fatta immediatamente è tuttu u trafficu passerà da stu servitore. Se rifiutate, allora pudete attivà u proxy in l'impostazioni di e regole, chì parleremu dopu.

  5. Spingi Ok.

Per fà u travagliu solu un prugramma specificu per mezu di un proxy, devi fà a procedura chì seguita:

  1. Ricusciamo di definisce u proxy di difettu (vedi p. 4 supra).
  2. In a prossima finestra di dialogu, aprite u blocu di regolazione di regula cù u bottinu "Sì".

  3. Next, cliccate "Add".

  4. Dà u nome di a nova regula, è poi cliccate "Sfoglia ".

  5. Truvà u schedariu eseguibile di u prugramma o ghjocu nantu à u discu è cliccate "Apertu".

  6. In u listinu in menù "Azzione" sceglite a nostra proxy precedentemente creata.

  7. Spingi Ok.

Ora l'applicazione selezionata travaglerà cù u servore selezionatu. U vantaghju principali di stu approcciu hè chì pò esse adupratu per accende u cambiamentu di indirizzu, ancu per i prugrammi chì ùn supportanu micca sta funzione.

Opzione 2: Impostazioni di u sistema

Configurazione di a configurazione di rete di sistema permette di mandà tuttu u trafficu, sia in entrata sia in uscita, da un servitore proxy. Sè e cunnessioni sò state create, allora ognunu di elli pò esse attribuitu i so propri indirizzi.

  1. Lanciate u menu Run (Win + R) e scrive un cummentu per accede à "Pannello di cuntrollu".

    cuntrollu

  2. Vai à l'applet "Pruprietà di u navigatore" (In Win XP "Opzioni Internet").

  3. Vai à la tabulazione "Connessioni". Quì vedemu duie pulsanti chjamati "Personalizza". A prima apre i parametri di a cunnessione selezionata.

    U secondu face a listessa cosa, ma per tutte e cunnessioni.

  4. Per abilità un proxy in una cunnessione, cliccate nantu à u bottinu adatta è in a finestra aperta, metti un check in a casella "Usa un servitore proxy ...".

    Dopu, andate à i parametri supplementari.

    Quì registramu l'indirizzu è a porta ricevuta da u serviziu. A scelta di u campu dipende da u tipu di proxy. Più spessu, basta à verificà a casella chì permette di aduprà u dirittu per tutti i protocolli. Pressu Ok.

    Piazzà una casella di verità vicinu à u puntu chì proibisce l'usu di proxy per indirizzi lucali. Questu hè fattu per assicurà chì u trafficu internu nantu à a rete locale ùn passa per stu servitore.

    Spingi Okè dopu "Applicà".

  5. Se vulete inizià tuttu u trafficu per mezu di un proxy, allora andate in l'impostazioni di rete, cliccendu nantu à u bottinu sopra (p. 3). Quì ponemu i caselli in u blocu mostratu in a screenshot, registrandu l'ip è u portu di cunnessione, è dopu applicà questi parametri.

Optionu 3: Impostazioni di Browser

Tutti i navigatori moderni anu a capacità di travaglià cù un proxy. Questu hè implementatu cù e preferenze di rete o estensioni. Per esempiu, Google Chrome ùn hà micca i so propri parametri editabili, accussì utilizza i parametri di u sistema. Se i vostri proxies necessitanu autorizazione, Chrome avrà aduprà un plugin.

Ulteriori dettagli:
Modificà l'indirizzu IP in u navigatore
Configurazione di un proxy in Firefox, Browser Yandex, Opera

Opzione 4: Impostazione di proxies in prugrammi

Parechji prugrammi chì usanu attivamente Internet in u so travagliu anu a so propria regolazione per ridirettà u trafficu per mezu di un servitore proxy. Per esempiu, piglià l'applicazione Yandex.Disk. L'inclusione di sta funzione hè fatta in l'impostazioni in a scheda appropriata. Ci sò tutti i campi necessarii per l'indirizzu è u portu, è dinò per u nome d'utente è a parola.

Leggi ancu: Cumu configurà Yandex.Disk

Conclusione

U serviziu proxy per cunnessu à Internet ci da l'occasione di visità i siti blogati, è cambiate u nostru indirizzu per altri scopi. Quì putete dà una sola punta di u cunsigliu: pruvate à ùn aduprà micca fogli liberi, da chì a velocità di questi servitori, a causa di l'alti carichi, lascia moltu à desiderà. In più, ùn sà micca cunnisciutu per ciò chì altre persone puderebbenu “juzat”.

Decisu per voi stessi di installà prugrammi speciali per gestisce e cunnessioni o esse cuntenutu cun impostazioni di sistema, impostazioni di l'applicazione (navigatori) o estensioni. Tutte e opzioni danno u listessu risultatu, solu u tempu passatu nantu à l'entrata di dati è a funzionalità addizionale hè cambiata.