Decoding BIOS


Spessu, l'utenti avanzati ùn anu avè abbastanza funzionalità incorporata nant'à u sistema. Per piacè, per esempiu, a situazione cù i screenshot - sembra ci esse ancu una chjave separata per elli, ma ogni volta chì apri l'editor di l'immagini per inserisce e salvà l'imagine catturata hè assai fastidioso. Ùn parlo micca di u casu quandu avete bisognu di catturà una zona separata o fà note.

Benintesa, in stu casu, aiutati specializati vene à salvà. Tuttavia, à volte hè megliu per aduprà soluzioni all-in-one, unu di cui hè PicPick. Eguite in tutte e so funzioni.

Pruducerzi Screenshots


Una di e funzioni principali di u prugramma hè di catturà e immagini da u schermu. Parechji tippi di screenshot sò supportati subitu:
• A chjama piena
• Finestra attiva
• Finestra di l'elemento
• Scrolling window
• A zona selezionata
• Aria fissa
• regione arbitraria

Alcuni di sti punti meritanu una attenzione particulare. Per esempiu, una "finestra di scorrimentu" vi permetterà di fà l'istantanee di pagine web lunghe. U prugramma chjone solu per indicà u blocu necessariu, dopu chì u scorrimentu è cuciture di e immagini si vene in modalità automatica. Prima di sparate una zona fissa, avete bisognu di definisce a dimensione chì avete bisognu, dopu chì duvete solu puntà a cornice à l'oggetto desideratu. Infine, una zona arbitrariu permette di sceglie assolutamente qualsiasi forma.

Vale ancu notatu chì ogni funzione hà a so propria chiave d'accessu, chì vi permette di fà rapidamente e azzioni necessarie. Sò contente chì e vostre scelte rapide sò configurate senza prublemi.

U formatu di l'immagine pò esse sceltu da 4 opzioni: BMP, JPG, PNG o GIF.


Un'altra caratteristica hè un nome istantaneu persunalizatu. In l'impostazioni, pudete creà un mudellu chì permette di creà i nomi di tutte e immagini. Per esempiu, pudete specificà a data di furmazione.

Ulteriormente "u destinu" di a foto hè abbastanza variabile. Pudete modificà immediatamente l'immagine in l'editor integratu (vedi sùbbitu), copiarla in i clipboard, salvarli in un cartulare standard, stamparli, mandà per mail, condividerlo annantu à Facebook o Twitter, o mandà un prugramma terzu. In generali, pudete dì cun chiaru cuscenza chì e possibilità quì sò infinite.

Edizione di l'immagine


L'editor di PicPick assai dolorosamente à l'insignificiu per Windows Paint. Inoltre, micca solu u design hè simile, ma ancu, in parte, funzionale. In più di u disegnu banale ci hè a possibilità di a correzione di u culore elementare, affilia o, inversamente, sfocatura. Pudete ancu aghjunghje un logo, filigrana, cornice, testu. Benintesa, cù PicPick, pudete ridimensionare a maghjina è mette a culura.

Colour sottu u cursore


Questu strumentu ti permette di determinà u culore sottu u cursore in qualunque punto di u schermu. Cosa ci hè? Per esempiu, state sviluppendu un prugramma di prugramma è vulete a tinta di l'interfaccia per abbinarà l'elemento che ti piace. À a uscita si riceve u codice di culore in l'encoding, per esempiu, HTML o C ++, chì pò esse adupratu senza prublemu in qualunque editor graficu o còdice di terza parte.

Palette di culore


Identificatu parechji culori cù l'utile precedente? Ùn li perdenu micca à aiutà a palette di culori chì conserva a storia di tinte ottenute cun una pipetta. Abbastanza conveniente pè travaglià cù grandi quantità di dati.

Aumenta l'area di a schermata


Questu hè un analogu di u lugatore di schermi standard. Oltre à l'aiutu evidenti per e persone chì sò sottu di vista, questu strumentu sarà utili per quiddi chì spessu travaglianu cù picculi dettagli in i prugrammi induve ùn ci hè micca u zoom.

Righjunta


No importa quant'ellu si tratta di bisognu, serve per misà a dimensione è a posizione di e elementi singuli nantu à u schermu. E dimensioni di a rè, cume a so orientazione, sò regolabili. Da ancu dinò da u supportu di vari DPI (72, 96, 120, 300) è di unità di misura.

Determinazione di a posizione di un oggettu cù un croce


Un altru strumentu simpaticu chì vi permette di determinà a posizione di un certu puntu in relazione à l'angulu di u schermu, o in rapporto à u primu puntu datu. Mostra l'asse offset in pixel. Questa funzione hè utile, per esempio, quandu si sviluppanu mappe HTML di immagini.

Misurazione angulu


Ricordate u trasportatore di a scola? Eccu la stessa cosa - specificà duie linee, è u prugramma cunsulta l'angulu trà elli. Utile per fotisti è matematichi è ingegneri.

Aghjunghje nantu à u schermu


A cosiddetta "ardesia" ti permette di fà note nant'à u dirittu sopra u schermu attivu. Quelli ponu esse linee, frecce, rettanguli è mudelli di pennelli. Pudete applicà stu, per esempiu, durante una presentazione.

Vantaghji di u prugramma

• Facile à piglià screenshot
• Disponibilità di un editor integratu
• Disponibilità di e funzioni utili utili.
• Abilità à fine
• Carica di sistema assai pochuta

Inconvenienti di u prugramma

• Per un utoniziu personale solu liberu.

Conclusione

Cusì, PicPick hè un eccellente "cuttunu svizzanu", chì hè adatta à tutti l'utenti avanzati di Pc è prufessiunali, per esempio, disegnatori è ingegneri.

Scaricate PicPick per liberu

Scaricate l'ultima versione da u situ ufficiale

HotKey Resolution Changer Joxi UVScreenCamera Jing

Share l'articolo in reti sociali:
PicPick hè un strumentu software multifunzionale per a creazione di scatti cù funzioni avanzate è un editor integratu per screenshot pronti.
Sistema: Windows 7, 8, 8.1, 10, XP, Vista
Categoria: Prudutti di programma
Sviluppatore: Wiziple
Costu: Free
Dimensioni: 13 MB
Lingua: russo
Versione: 4.2.8