Tutti i router TP-Link sò configurati cù un'interfaccia web pruprietaria, è versioni chì prisentanu piccole differenze di funzioni di cumportazioni esterne è esterne. U mudellu TL-WR841N ùn face micca eccezione è a so configurazione hè fatta nantu à u listessu principiu. Dopu, parlemu di tutti i metudi è suttilità di stu scopu, è voi, chì seguite e istruzioni dette, puderete definisce i parametri richiesti di u router.
A preparazione per a creazione
Benintesa, primu bisognu di disimballà è installà u router. Hè piazzatu in un locu sputicu in casa per chì u cavu di rete sia cunnessu à u computer. Si deve cunsiderà a situazione di i muri è di l'apparecoramentu elettricu, perchè quandu usanu una rete wireless, pò interferisce cù u flussu di u signal normale.
Ora fate attenzione à u pannello di retro di u dispositivo. Tutti i connettori presenti è i pulsanti sò visualizzati in ellu. U portu WAN hè evidenziatu in blu è i quattru Rete in gialli. Ci hè ancu un connettore di alimentazione, un WLAN, WPS è di furtuna.
U passu finale hè di verificà u sistema operativu per valori validi IPv4. I marcatori devenu esse contrapposti "Ricevi automaticamente". Per più dettagli nantu à cume si verifica questu è cambiate, leghje u nostru altru articulu à u ligame sottu. Truvate istruzioni dettagliate in Passu 1 sezione "Cumu configurà una rete locale in Windows 7".
Per di più: Windows 7 Network Settings
Configurate u router TP-Link TL-WR841N
Passemu à a parte di u software di l'attrezzatura utilizzata. A so cunfigurazione ùn hè praticamente nisuna di l'altri mudelli, ma hà e so caratteristiche. Hè impurtante considerà a versione di firmware, chì determina l'apparenza è a funzionalità di l'interfaccia web. Se avete un'interfaccia diversa, basta truvà i parametri cù i nomi cum'è menzionati sottu è li edite cù u nostru manuale. Entra in l'interfaccia web:
- In a barra di indirizzu di u tippu navigatore
192.168.1.1
o192.168.0.1
è cliccate nantu à Enter. - A forma di accesso serà visualizzata. Inserite u login predefinitu è a password in a righe -
admin
dopu cliccate nantu à "Login".
Ci sò in TP-Link TL-WR841N router interfaccia web. I sviluppatori offrinu una scelta di dui modi di debugging. U primu hè fattu cù u wizard integratu è permette di definisce solu i parametri di base. A manu, si portanu à una configurazione dettagliata è a più ottimale. Decisione ciò chì più ti aghjusta, allora seguite e istruzioni.
Configurazione rapida
Prima, parlemu di l'opzione più simplici - un strumentu. "Impostazione rapida". Eccu sulu basatu sull'ingressu nantu à i dati di base WAN è a modalità wireless. Tuttu u prucedimentu hè cumpratu:
- Aprite a tab "Impostazione rapida" è cliccate nantu à "Prossimu".
- Attraversu i menù di pop-up in ogni riga, selezziunate u vostru paese, regione, fornitore è tippu di cunnessione. Se ùn trovi micca e opzioni chì vulete, selezziunate a casella accanto à "Ùn aghju micca trovu i cunfusioni adatti" è cliccate nantu à "Prossimu".
- In questu ultimu casu, un menu addizionale aprirà, induve primu bisognu à specificà u tipu di cunnessione. Pudete imparà da a documentazione furnita da u fornitore à a conclusione di u cuntrattu.
- Truvate u vostru username è password in i documenti ufficiali. Sì ùn cunniscite micca queste informazioni, cuntattate u vostru fornitore di servizii Internet in a hotline.
- A cunnessione WAN hè correggiata letteralmente in duie passi, è dopu a transizione verso u Wi-Fi. Quì, setate u nome di u puntu di accessu. Cù stu nome, hè visualizatu in a lista di e connessioni dispunibili. A seguitu, marcà cun marcatore u tippu di prutezzione di crittografia è cambiate a parola d'accessu à una più sicura. Dopu muvimentu versu a prossima finestra.
- Compare i parametri, duv'ellu ci vole, vieni induve per cambià e poi cliccate "Salvà".
- Vi avverete una notizia di a situazione di l'apparecchiatura è duverete solo clicà "Complete", dopu allora chì tutte e cambiamenti saranu applicate.
Hè quì chì a configurazione rapida finisce. Pudete aduprà u restu di i punti di sicurezza è di l'utili addiziunali per te, chì discuprà sottu.
Impostazione manuale
A trasmissione manuali ùn diffe- vate più nant'à a complessità di rapida, ma cusì ci sò più opportunità per a debugging individuale, chì permette di adattà a rete cablata è i punti di accesso per voi. Inizià a procedura cun una cunnessione WAN:
- Averu categoria "Rete" è andate à "WAN". Quì, u tipu di cunnessione hè primu selezzione, postu chì i punti chì seguenti depindenu di lu. Dopu, stabilisci u username, password, è opzioni avanzate. Tuttu u vostru bisognu di riempe e linee truvate in u cuntrattu cù u fornitore. Prima di lasciare, ùn vi scurdate di salvà i cambiamenti.
- TP-Link TL-WR841N sostene a funzione IPTV. Hè cusì, se avete un set-top box TV, pudete cunnesse cun via LAN è aduprala. In a sezione "IPTV" tutti l'elementi imposti sò prisentati. Posa i so valori in cunfurmia cù e istruzioni per a console.
- A volte hè necessariu copiare l'indirizzu MAC registratu da u fornitore per chì u computer pò accede à Internet. Per fà quessa, apri Clonazione MAC è quì vi truverete un bottinu "Clone MAC Address" o "Riprova l'indirizzu MAC di a fabbrica".
L'adattamentu di a cunnessione cablata hè cumpleta, deve fà funziunà di modu normale è puderete accede à Internet. Tuttavia, parechji utilizanu ancu un puntu di accessu, chì deve esse preconfiguratu per se stessi, è questu hè fattu di a siguente:
- Aprite a tab "Modu senza filu"unni ponemu un marcatore à luntanu "Attiva", dà un nome adeguatu è dopu vo pudete salvà i cambiamenti. Modificà i parametri rimanenti in a maiò parte di i casi ùn hè micca necessaria.
- Dopu, andate a sezione "Sicurezza senza filu". Quì, metti u marcatore nant'à u latu raccomandatu "WPA / WPA2 - personale", lascite u tippu di crittografia predefinitu, è sceglite una password forte, chì consiste in almenu 8 caratteri, è ricordati di sta. Sarà adupratu per l'autentificazione cù un puntu di accessu.
- Prestu attenzione à a funzione WPS. Permette à i dispositivi di cunnessu rapidamente à u router aghjunghendu li à a lista o inserendu un còdice PIN, chì pudete cambià cù u menù appositu. Leggi più nantu à u scopu di WPS in u router in u nostru altru articulu à u ligame sottu.
- Strumentu "Filtraggio di l'indirizzu MAC" permette di monitorà e cunnessioni à una stazione wireless. Prima ci vole à abilità a funzione, cliccendu nantu à u bottinu pertinente. Allora selezziunate a regula chì sarà applicata à l'indirizzi, è ancu aghjunghjenu à a lista.
- L'ultimu puntu chì deve esse citatu in a sezione "Modu senza filu", hè "Impostazioni avanzate". Solamente uni pochi ne avenu bisognu, ma ponu esse assai utili. Quì a potenza di u signale hè regolata, l'intervallo di i pacchetti di sincronizazione hè impostatu, è i valori sò prutetti per aumentà a larghezza di banda.
Per di più: chì hè WPS in un router è perchè?
Poi mi piacerebbe parlà di a sezione. "Rete di l'ospiti"induve i parametri per a cunnessione di l'utenti guest à a vostra rete locale sò impostati. L'intera procedura hè cumpruta:
- Andà à "Rete di l'ospiti"unni cunfunisci immediatamente i valori di u accessu, l'isolamentu è u livellu di sicurezza, marcendu e reguli adatti in cima di a finestra. Qui di sì puete attivà sta funzione, dà un nome è u numeru massimu di ospiti.
- Usendu a rotula di a mouse, scendite a tabulazione induve si trova l'adattamentu di u tempu di attività. Pudete attivà a pianificazione, secondu chì a rete invitata funziona. Dopu avè cambiatu tutti i parametri, ùn vi scurdate di cliccà nantu à "Salvà".
L'ultima cosa da cunsiderà quandu configurà un router in modalità manuali hè l'apertura di porti. Spessu, i computer nantu à l'uterni anu prugrammi installati chì necessitanu accesso à Internet per travaglià. Utilizanu una porta specifica per a prova di cunnessione, perciò bisognu di aprirle per una interazione curretta. Un tale prucessu nantu à u router TP-Link TL-WR841N hè realizatu cumpratu:
- In a categoria "Redirect" aprite "Server Virtuale" è cliccate nantu à "Add".
- Puderete vede una forma chì deve esse pienu e salvatu. Per sapè di più nantu à a giustizia di riempiu e linee in u nostru altru artìculu à u ligame sottu.
Leggi più: Aprite porti nantu à u router TP-Link
U editazione di i punti principali hè completa. Andemu avanti per cunsiderà impostazioni avanzate di sicurezza.
Sicurezza
Un utente usuale hà bisognu di definisce una parola d'accessu nantu à u puntu di accesso per pruteggerà a so rete, ma questu ùn garantisce micca u centu per centu di sicurezza, cusì vi propemu di familiarizzà cù i parametri chì v'interessanu:
- Attraversu u pannellu di sinistra aperta "Prutezzione" è andate à "Impostazioni di sicurezza di base". Eccu vede diverse funzioni. Per difettu, sò tutti attivati, eccettu "Firewall". Se avete qualchi marcatori in pettu à fiancu "Disable", muòli à "Abilita"è selezziunate a scatula "Firewall" per attivà a crittografia di u trafficu.
- In a sezione "Impostazioni avanzate" tuttu u destinatu è di prutezzione contr'à diversi tipi di attacchi. Se avete installatu u router in a casa, ùn hè micca bisognu di attivà e regole da stu menu.
- A gestione locale di u router hè effettuata da una interfaccia web. Se parechji impianti sò cunnessi à u vostru sistema locale è ùn vulete micca avè accesso à sta utilità, selezziunate a casella "Solu indicatu" e scrivite l'indirizzu MAC di u vostru PC o altre necessarie. Cusì solu questi dispositivi puderanu entrà in u menù di debugging di u router.
- Pudete attivà i cuntrollu di i genitori. Per fà quessa, andate in a sezione pertinente, attivate a funzione è inserite l'indiriziu MAC di i computer chì volete monitorà.
- Qui sotto truverete i parametri di a pianificazione, questu ti permetterà di arricchisce l'utellu solu à un certu momentu, è ancu aghjunghje link à i siti per blocà in forma adatta.
Configurazione cumpleta
À quì u puntu hè quasi finitu a procedura di configurazione di l'apparecchimentu di rete, rimane à fà solu qualchi azzioni recenti è pudete mette in travagliu:
- Abilita cambiamentu di nomu dinamicu di u duminiu s'è hosting in u vostru situ o vari servitori. U serviziu hè ordinatu da u vostru fornitore di servizii, è in u menù "DNS dinamicu" inserite l'infurmazioni ricevute per l'attivazione.
- In "Strumenti di sistema" aprite "Imposta tempu". Piazzà u ghjornu è l'ora quì per raccoglie l'infurmazioni nantu à a rete.
- Pudete backup a configurazione attuale cum'è un file. Dopu, pò esse scaricatu è i parametri sò automaticamente ripristinati.
- Cambia password è username
admin
in un più faciule è difficiule, affinchì i membri fori ùn entrananu micca in l'interfaccia web da solu. - À a fine di tutti i prucessi, aprite a sezione Reboot è cliccate nantu à u bottinu pertinente per riavvià u router e tutti i cambiamenti entranu in vigore.
Cume, u nostru articulu ghjunghje finisce. Oghje avemu trattatu u tema di configurazione di u router TP-Link TL-WR841N per u funziunamentu normale. Ci parlavanu di dui modi di regolazione, di regole di sicurezza è di strumenti supplementari. Speremu chì u nostru materiale hè stato utile è chì avete statu capace di far fronte à u travagliu senza alcuna difficoltà.
Vede ancu: Firmware è ripristinà u router TP-Link TL-WR841N