Cosa hè di novu in a versione di l'aggiornu di Windows 10 1809 (Ottobre 2018)

Microsoft hà annunziatu chì a prossima aggiornazione di Windows 10 versione 1809 comincerà a ghjunghje in i dispositivi di l'utenti dapoi u 2 d'ottobre 2018. Sò dighjà, a rete pò truvà modi per fà l'upgrade, ma ùn aghju micca raccomandatu di affrettà: per esempiu, quest'ultima primavera l'aggiornamentu hè stata rinviata è a prossima cunsiderazione hè stata rilasciata invece di quella chì era sperava di esse finale.

In sta rivisione - nantu à e principali innovazioni di Windows 10 1809, alcune di e quali ponu esse utule per l'utenti, è qualchi - natura inferiore o minore.

Appunti

L'aggiornamentu hà e nuove funzioni per u travagliu cù u clipboard, cioè, a capacità di travaglià parechji oggetti nantu à i clipboard, cancellà u clipboard, è li sincronizza tra più dispositivi cun un account Microsoft.

Per difettu, a funzione hè disattivata; pudete attivà in Impostazioni - Sistema - Appunti. Quandu accadi u logò di i clipboard, avete l'occasione di travaglià parechji oggetti in a clipboard (a finestra hè chjamata cù i tasti Win + V), è quandu utilizate un account Microsoft, pudete attivà a sincronizazione di l'oggetti nant'à i clipboard.

Pruducerzi Screenshots

In l'aggiornamentu di Windows 10, un novu modu per creà screenshot di u schermu o d'aziende specifiche di u schermu hè presentatu - "Screen Fragment", chì hà da sustituisce prestu l'applicazione "Scissors". Oltre à a creazione di screenshot, sò ancu dispunibuli per fà edità prima di salvà.

Lanciatu "Fragmentu di u schermu" pò esse nantu à i tasti Win + Shift + S, è ancu aduprà l'elemento in a zona di notificazioni o da u menù di inizio (articulu "Fragment and sketch"). Se vulete, pudete attivà u lance cun pressione di u tasto di Stampa di u peru. Per fà ciò, accende l'elemento corrispondente in Impostazioni - Accessibilità - Tastiera. Per altri modi, vede Cumu creà una screenshot di Windows 10.

Windows 10 testu rannunazione

Fà recentemente, in Windows 10, puderia o cambià a dimensione di tutti l'elementi (scala) o usassi strumenti di terze parti per cambià a dimensione di u font (vede Cumu cambià a taglia di u testu di Windows 10). Ora si hè diventatu più faciule.

In Windows 10 1809, andate solu à Paràmetri - Accessibilità - Visualisate e regolate separatamente a dimensione di u testu in i prugrammi.

Ricercà in a barra di task

L'aspettu di a ricerca in a barra di applicazioni di Windows 10 hè stata aggiornata è sò cumparate alcune funzioni addizionali, cume un tabulamentu per i vari tipi di articuli truvati, è l'azione rapida per e diverse applicazioni.

Per esempiu, pudete lanciare immediatamente un prugramma cum'è amministratore, o aghjunghje rapidamente azzioni individuali per una applicazione.

Altre innovazioni

In conclusione, alcuni aggiornamenti micca evidenti in a nova versione di Windows 10:

  • A tastiera tattile cuminciò à supportà l'input, cum'è SwiftKey, ancu per a lingua russa (quandu a parolla hè digerita senza piglià u vostru dittu da a tastiera, cù un colpu, pudete usà u mouse).
  • A nova applicazione "u vostru telefunu", chì ti permette di cunnessu telefunu Android è Windows 10, mandà SMS è guardà e foto da u vostru telefonu da u vostru computer.
  • Ora pudete installà i fonti per l'utenti chì ùn sò micca amministratori in u sistema.
  • Aghjunghje aggiornata di u pannellu di ghjocu, currisimu à e chiavi Win + G.
  • Ora pudete dà i nomi di i cartulari di piastrelle in u menù Start (ricordate: pudete creà cartelle trascinendu una piastrella à un'altra).
  • L'applicazione standard di u Notepad hè stata aggiornata (a possibilità di cambià a scala senza cambià u fontu hè apparutu, a barra di stato).
  • Appare una tematica oscura di cunduttori, si accende quandu accendi u tema scuru in Options - Personalization - Colors. Vede ancu: Cumu abilità u temu scuru di Word, Excel, PowerPoint.
  • Aghjunghjate 157 novi caratteri Emoji.
  • In u cunsigliu di missioni apparìu colonne chì visualizzanu u consumu di energia di l'applicazioni. Per altre funzioni, vede Task Manager di Windows 10.
  • Se avete un sottosistema Windows per Linux, dopu da Shift + cliccà à dirittu in a cartella in u esploratore, pudete avè u Linux Shell in sta cartella.
  • Per i dispositivi Bluetooth supportati, una mostra di a carica di a batteria hè apparuta in Impostazioni - Dispositivi - Bluetooth è altri dispositivi.
  • Per attivà a chjosi di chioscu, un articulu corrispondente hà apparutu in Paràmetre di Cunta (Famiglia è altri utenti - Imposta un chioscu). A propositu di u modu di chioscu: Cumu abilità a modalità Windows 10 chioscu.
  • Quandu usu a funzione "Prughjettu à questu computer", apparve un pannellu chì ti permette di spegne a trasmissione, è selezziunu a modalità di trasmissione per migliorà a qualità o a velocità.

Sembra chì aghju parlatu di tuttu ciò chì meriteva di fà curà, ancu quessa ùn hè micca una lista cumpleta d'innovazioni: ci sò pochi cambiamenti in quasi tutti i punti di paràmetri, alcune applicazioni di sistema, in Microsoft Edge (di u travagliu interessante, più avanzatu cù PDF, un lettore di terze parti, forse infine micca necessariu) è Windows Defender.

Sè, a vostra opinione, aghju mancatu qualcosa di impurtante è di dumanda, aghju a ringrazziannu se u spartite in i commenti. Intantu, principiu à aghjurnà lentamente e istruzioni per mette in linea cù u novu Windows 10 modificatu.