Cambia u tema di a pagina iniziale di Yandex

AIMP hè unu di i lettori audio più famosi oghje. Una caratteristica distintiva di stu lettore hè chì hè capace di ghjucà micca solu i file musicali, ma dinò streaming. Circa cumu si ascolta a radio cù u lettore AIMP è chì ne diremu in st'articulu.

Scaricate AIMP gratuitamente

Metodi di ascolta di stazioni radio in AIMP

Ci sò i modi faciuli chì permettenu di ascoltà a radio in u lettore AIMP. Qui di sàbbitu l'abbaglianu in ogni dettaglio, è pudete sceglie per voi stessi i più preferibili. In tutti i casi, avete bisognu di passà un pocu tempu creà a vostra lista di ghjornu da e vostre stazioni radio preferite. In futuro, ghjustu bisognu cuminciare a trasmissione cum'è una traccia audio normale. Ma a più necessaria per tuttu u prucessu sarà, naturalmente, l'Internet. Senza u, ùn pudete micca ascoltà a radio. Procedemu à a descrizione di i metudi menzionati.

Metudu 1: Scaricate una radio di playlist

Questu metudu hè u più cumunu trà tutte e variante di l'ascoluzione di a radio. L'essenza di questu hè di scaricà una playlist di una stazione di radio cù una estensione adatta à un computer. Dopu à quellu, u schedariu hè appena esecitu cum'è un furmatu audio regolari. Ma prima cose prima.

  1. Lanciatu u lettore AIMP.
  2. À u fondu di a finestra di prugramma, vedite un bottinu in forma di segno più. Cliccate nantu à sta.
  3. Questu aprirà u menu per aghjunghje cartelle o file à a playlist. In a lista di funzioni, selezziunate a linea "Playlist".
  4. Cusì una finestra si apre cù una visione d'insieme di tutti i file in u vostru laptop o computer. In un tale cartulare, avete da truvà a pre-playlist scaricata di a vostra stazione di radio preferita. Di norma, tali file anu estenu "* .M3u", "* .Pls" è "* .Xspf". In l'immagine quì sottu, pudete vede cumu a stessa listina di brani guarda cù diverse estensioni. Selezziunu u file desideratu è cliccate nantu à u pulsante. "Apertu" in fondo à a finestra.
  5. Dopu à quessa, u nomu di a stazione di radio desiderata apparirà in a playlist di u lettore stessu. Di fronte à u nomu ci hè a scrizzione "Radio". Questu hè fattu affinchì ùn confundite micca sti stazioni cù piste regolari, s'ellu ci hè in a stissa lista.
  6. Avete basta à cliccà nantu à u nome di a stazione di radio è apprezzà a vostra musica preferita. Inoltre, pudete ordinà sempre diverse stazioni in una sola playlist. A maiò parte di i siti di radio furnisce i download di playlist simili. Ma u vantaghju di u lettore AIMP hè a basa di e stazioni radio integrata. Per vede u vostru, avete bisognu di cliccà torna nantu à u pulsante in forma di una croce in a zona inferiore di u prugramma.
  7. Poi, spostà u mouse nantu à a linea "Cataloghi di Internet Radio". Due oggetti appariranu in u menù di u pop-up - "Icecast Directory" è Shoutcast Radio Directory. Avemu da u cunsigliatu di sceglie ognuna di esse à u so, cum'è i so cuntenuti sò diversi.
  8. In i dui casi, vi sarete à u situ di a categoria selezionata, ogni risorsa hà a stessa struttura. A parte sinistra di elli pudete sceglie u genere di a stazione di radio, è l'elenco di i canali dispunibili di u genere spiccu sarà visualizatu à a destra. Accantu à u nomu di ogni onda hè un pulsante di riproduzione. Questu hè fattu per chì pudete familiarizzà cù u repertoriu di a stazione. Ma nunda vi impedisce di ascultà tuttu u tempu in u navigatore, se avete un tale desideriu.

  9. Inoltre, un numeru di pulsanti saranu presenti, cliccendu nantu à quale pudete scaricà a playlist di a stazione selezionata à un computer in un furmatu specificu.

  10. In u casu di Shoutcast Radio Directory Avete bisognu di cliccà nantu à u bottinu marcatu nantu à l'immagine sottu. È in u menù drop-down, cliccate nantu à u furmatu ch'ella vole scargà.
  11. In u situ web di categoria "Icecast Directory" Sò ancu più faciule. Due link di download sò immediatamente dispunibili sottu à u pulsante di l'anteprima di a radio. Cliccendu nant'à ognuna di esse, pudete scaricà una playlist cù l'estensione selezionata à u vostru computer.
  12. Dopu à ciò, fate u passu descrittu sopra per aghjunghje a playlist di a stazione à a playlist di u lettore.
  13. Da u listessu, pudete scaricà è scartà una playlist da assolutamente ogni stazione radio.

Metudu 2: Streaming Link

Alcuni siti di stazioni radio, oltre à scaricà u schedariu, offrinu ancu un link à u stream. Ma ci hè una situazione quandu ùn ci hè nunda, aghjunca. Vedemu ciò chì fà cù un tali ligame per ascoltà a vostra radio preferita.

  1. Prima copiamu in u clipboard un link à u fluxu di radio necessariu.
  2. Dopu, apri AIMP.
  3. Dopu, aprite u menu per aghjunghje file è cartelle. Per fà quessa, cliccate nantu à u bottu già cunnisciutu in forma di croce.
  4. Da a lista di azzioni, selezziunate a linea "Link". In più, e stesse funzioni sò eseguite da una chiave di scelta rapida. "Ctrl + U"sì cliccate nantu à elli.
  5. In a finestra aperta ci duveranu dui campi. In u primu avete bisognu di appiccà un ligame pre-copiatu à u flussu di radiodiffusione. In a seconda linea pudete assignà u vostru nome à a stazione di radio. Sottu stu titulu, apparirà in a vostra playlist.
  6. Quandu tutti i campi sò stati pieni, cliccate nant'à a stessa finestra "OK".
  7. Cusì, a stazione di radio selezionata apparirà in a vostra playlist. Pudete spostà à a playlist desiderata o accende subitu per ascoltà.

Quessi sò tutti i modi chì ci vulemu dì in stu articulu. Aduprendu una di elli, pudete facilmente fà una lista di stazioni radio preferite è gode di bona musica. Ci si ricorda chì in più di AIMP, ci sò un numaru di ghjucatori à chì dà una attenzione à. Dopu à tutti, ùn sò micca menu alternativa à degustazione à un lettore tali popular.

Leggi ancu: Prugrammi per ascultà musica in u computer