Cumu trasferisce Windows 10 à SSD

Se avete bisognu di trasferì u Windows 10 installatu à un SSD (o solu à un altru discu) quandu si acquista un drive à statu solitu o in un'altra situazione, pudete fà per parechji maneri, tutti impegni l'usu di software di terze parti, è di più prugrammi liberi saranu cunsiderati chì permettenu di trasferisce u sistema in un drive solid state , è cum'è passu cumu fate.

Prima di tutti, l'utili chì ti permettenu di copià Windows 10 in SSD in i computer moderni è urdinatori cù u supportu UEFI è u sistema installatu nantu à un discu GPT (micca tutti i servitori funzionanu senza intuizione in sta situazione, ancu se fighjanu cun disci MBR normalmente) sò presentate senza errori.

Nota: se ùn avete micca bisognu di trasferisce tutti i vostri prugrammi è dati da u vechju discu rigiu, pudete ancu semplicemente effettuà una installazione pulita di Windows 10 creendu un kit di distribuzione, per esempiu, un drive flash USB aviabile. A chjave ùn hè micca necessaria durante l'installazione - s'è installendu a stessa edizione di u sistema (Casa, Prufessiunale) chì era in stu computer, cliccate quandu avete installatu "I micca una chiave" è chì dopu a cunnessione à Internet, u sistema hè attivatu automaticamente, ancu quì installatu in SSD. Vede ancu: Configurazione di SSD in Windows 10.

Trasferisce Windows 10 per SSD in Macrium Reflect

U serviziu di casa per 30 ghjorni, Macrium Reflect per i dischi di clonazione, ancu in Inglese, chì pò creaghje difficoltà per l'utenti novice, permette di trasferisce u discu di Windows 10 installatu nantu à GPT à Windows 10 nantu à u SSD relativamente facilmente.

Attenzione: Nantu à u discu in u quali hè trasferitu u sistema, ùn ci vole micca esse dati impurtanti, si perde.

In l'esempiu sottu, Windows 10 sarà trasferitu in un altru discu, situatu nantu à a struttura di partizioni seguenti (UEFI, discu GPT).

U prucessu di copia u sistema operativu in un drive à statu solide sarà simu tale (nota: se u prugramma ùn vede micca u SSD appena acquistatu, inizializatu in Gestione di Dischi di Windows - Win + R, enter diskmgmt.msc è dopu cliccate cù u cliccatu cun u cliccatu nantu à u novu discu affissatu è inizializatu):

  1. Dopu avè scaricatu è cumandatu u schedariu di installazione di Macrium Reflect, selezziunu a prova è a casa (prova, a casa) è cliccate Download. Più di 500 megabyte saranu carregati, dopu chì l'installazione di u prugramma inizierà (in cui hè basta à cliccà "Avanti").
  2. Dopu l'installazione è u primu avvicinamentu vi sarà dumandatu di fà un discu di riparazione d'urgenza (unità flash USB) - quì a vostra discrezione. In i michi tanti testi ùn ci sò micca problemi.
  3. In u prugramma, nantu à la scheda "Crea una copia di backup", selezziunate u discu in u quale hè situatu u sistema installatu è sottu cliccate "Clone stu discu".
  4. Nant'à u prossimu schermu, selezziunate e sezioni chì devianu esse trasferite à u SSD. Di solitu, tutte e prime partizioni (ambiente di recuperu, caricatore di avvicinamentu, immagine di recuperu di fabbrica) è partizione di sistema cù Windows 10 (discu C).
  5. In a stessa finestra in u fondu, cliccate "Sceglite un discu per clonà" (selezziunate u discu chì dà clone) è specificate u vostru SSD.
  6. U prugramma visualizzerà esattamente cumu u cuntenutu di u discu duru sarà copiatu in u SSD. In u mo esempiu, per verificà, aghju compiatu specificamente un discu in cui a copia hè inferiore a l'originale, è ancu creatu una partizione "extra" à l'iniziu di u discu. Quandu u trasferimentu, u prugramma riduce automaticamente a dimensione di l'ultima partizione in manera chì si adatta à u novu discu (è mette in guardia nantu à quissa cù e parolle "L'ultima partizione hè stata micca diminuita"). Cliccate "Avanti".
  7. Sarà dumandatu di creà una pianificazione per l'operazione (s'è automazione u prucessu di copia u statu di u sistema), ma l'utenti media, cù l'unicu travagliu di trasferisce l'OS, pò semplicemente cliccà "Avanti".
  8. L'infurmazioni nantu à ciò chì operazioni da copià u sistema à l'unità di statu solidu sarà visualizzata. Cliccate Finisce, in a finestra successiva - "OK".
  9. Quandu a copia hè cumpleta, vedi u missaghju "Clone cumplatu" (clonazione cumpletata) è u tempu ch'ella impiega (ùn basta micca nantu à i mo numeri da u screenshot - hè pulita, senza i prugrammi di Windows 10 chì hè trasferitu da SSD a SSD. piglià di più).

U prucessu hè finitu: ora pudete spegne u computer o u laptop, e lascite solu u SSD cù u Windows 10 trasferitu, o ripartite u computer è cambiate l'ordine di i dischi in BIOS è iniziendu da u discu solidu (è se u serviziu, u vecchi discu di memoria dati o altre attività. A struttura finale dopu à u trasferimentu guarda (in mio casu) cum'è in a screenshot sottu.

Pudete scaricà Macrium Reflect gratuitamente da u situ ufficiale //macrium.com/ (in a sezione Download Trial - Home).

EaseUS ToDo Backup Free

A versione gratuita di EaseUS Backup permette ancu di copià cunsegna a Windows 10 installata nantu à u SSD insieme a partizioni di recuperu, a carica di avvicinamentu è u laptop di fabbricazione in fabbricazione o fabbricante di computer. È serve ancu senza prublemi per i sistemi UEFI GPT (ancu se ci hè una sfumata chì hè spiegata à a fine di a descrizione di trasferimentu sistema).

I passaggi per trasferisce Windows 10 in SSD in stu prugramma sò ancu semplici:

  1. Scaricate ToDo Backup Free da u situ ufficiale //www.easeus.com (In a sezione Backup and Restore - Per A casa. Quandu scarichi, vi sarà dumandatu di inserite un E-mail (pudete inserisce qualsiasi), durante l'installazione vi sarà offerta software addizionale (l'opzione hè disattivata per difettu) è quandu voi primu principiu - inserite a chjave per una versione senza libru (saltu).
  2. In u prugramma, cliccate nantu à l'icona di clonazione di u discu in u dirittu di sopra à destra (vedi a screenshot).
  3. Marcate u discu chì sarà copiatu in u SSD. Ùn pudu micca selezziunà singole partizioni - nè u discu sanu o solu una partizione (sì u discu sanu micca accustatu nant'à u SSD target, allora l'ultima partizione sarà cumpressu automaticamente). Cliccate "Avanti".
  4. Selezziunate u discu chì hà da copià u sistema (tutti i dati da esse saranu cancellati). Pudete ancu ponu a marca "Optimize for SSD" (ottimizza per SSD), ancu ùn cunnoscu micca esattamente ciò chì faci.
  5. À l'ultima tappa, a struttura di partizioni di u discu sorgente è di e sezioni di u futuru SSD verranno visualizate. In u mo sperimentu, per qualchì ragione, ùn hè micca solu l'ultima sezione cumpressata, ma a prima, chì ùn era sistemica, hè stata allargata (ùn aghju capitu i motivi, ma ùn aghju cuncessu). Cliccate "Proceed" (in stu cuntestu - "Proceed").
  6. Accosente cù l'avvertenza chì tutti i dati da u discu di destinazione seranu cancellati è aspettate chì a copia hè finita.

Fatto: ora pudete avvicinà u computer cù SSD (cambendu i paràmetri UEFI / BIOS in consegna, o disattivà u HDD) è gode di a velocità di boot di Windows 10. In mio casu, ùn ci hè statu nant'à prublemi cù u travagliu. Tuttavia, in un modu stranu, a partizione à l'iniziu di u discu (simulendu a ripresa di a fabbrica) cresce da 10 GB à 13 cun qualcosa.

In stu casu, se i metodi detti in l'articolo sò pochi, sò solu interessatu in e funzioni supplementari è prugrammi per u trasferimentu di u sistema (inclusi quelli in russo è specializati per Samsung, disci Seagate è WD), è ancu s'ellu Windows 10 hè installatu in un discu MBR in un vecchio computer , pudete mette in contu cù un altru materiale di stu tema (pudete truvà solu solu utili in i commenti di i lettori à sta istruzione): Cumu trasferisce Windows à un altru discu duru o SSD.