Cumu aprite CBR o CBZ

I schedari CBR è CBZ presenti generalmente opere grafiche: in stu furmatu pussite truvà e scaricà fumetti, manga è materiali simili. Di solitu, un utilizatore chì hà avutu primu stu furmatu ùn sapia micca cume aprire un file CBR (CBZ), è ùn ci sò generalmente attrezzi preinstallati in Windows o nantu à altri sistemi.

In questu articulu - cume aprite stu schedariu in Windows è Linux, nantu à Android è iOS, à riguardu di prugrami liberi in russo chì permettenu di leggere CBR è CBZ, è dinò un pocu di ciò chì file sò cù l'estensione specifica da l'internu. Pò esse uti: cumu aprite un file Djvu.

  • Caliber (Windows, Linux, MacOS)
  • CDisplay Ex (Windows)
  • Apertura di CBR in Android è iOS
  • A propositu di i formati di file CBR è CBZ

U software per aprite CBR (CBZ) nantu à u vostru computer

Per leggere i file in u formatu CBR, avete da aduprà prugrammi di terze parti per stu scopu. Tra questi sò assai liberi è sò dispunibuli per tutti i sistemi operativi cumuni.

Quelli sò o prugrammi per leghje libri cù u supportu per parechji furmati (vedi. I migliori prugrammi liberi di lettura di libri), o utilità specializati per fumetti è manga. Considerà unu di i migliori di ogni gruppu - Caliber è CDisplay Ex CBR Reader, rispettivamente.

Apertura di CBR in Caliber

Caliber E-Book Management, un prugramma libaru in russe, hè unu di i migliori utilità per a gestione di libri elettronici, di lettura è di conversione di libri trà formati, è hè capace di aprire i file fumetti cun estensioni CBR o CBZ. Ci sò versioni di u prugramma per Windows, Linux è MacOS.

Tuttavia, dopu l'installazione di Caliber è di sceglie un file in stu furmatu, ùn aprirà micca, ma una finestra di Windows apparirà cun un suggerimentu di sceglie un prugramma per aprite u schedariu. Per impedisce ch'ellu accade, è u file hè aperto per a lettura, bisognu di fà i passi chì seguite:

  1. Andate in a configurazione di u prugramma (Ctrl + P o l'elementu "Parametri" in u pannellu superiore, pò esse agguatu dietro e duie frecce à a destra, s'ellu ùn calce nant'à u pannellu).
  2. In i parametri in a sezione "Interfaccia", selezziunate "Comportamentu".
  3. In a colonna di dirittu "Usa visualizzatore interno per", verificate i punti CBR è CBZ è cliccate "Apply".

Fatto, ora questi file si apriranu in Caliber (da a lista di libri postu aghjuntu à u prugramma, pudete aghjunghje quì trascinandulu è trascinendu).

Se vulete fà fà accadendu dopu cliccendu nantu à un tali file, fate un clic destro nantu ad elli, selezziunu "Apri cu", selezziunate u spettatore di e-book di calibru è vede ticch'e "Usa sempre st'applicazione per aprite .cbr file ".

Pudete scaricà Caliber da u situ ufficiale //calibre-ebook.com/ (malgradu u fattu chì u situ hè in inglese, u prugramma accede immediatamente à a lingua di l'interfaccia russa). Se avete errori durante l'installazione di u prugramma, assicuratevi chì u chjassu à u file di installatore ùn cuntene cirillicu (o solu copiarlo in a radice di u drive C o D).

CDisplay Ex CBR Reader

U prugramma libaru CDisplay Ex hè disignatu specificamente per le letture di formati CBR è CBZ è hè prubabile l'utile di più per questu (dispunibule per Windows 10, 8 è Windows 7, hà una lingua di interfaccia russa).

U serviziu di CDisplayEx probabilmente ùn hà bisognu di istruzioni addiziunali: l'interfaccia hè comprensibile, è e funzioni sò exhaustive per i fumetti è i manga, cumpresu a visione di dui pagine, a correzione automatica di culore per scansioni di scala di qualità, vari algoritmi di scala è altri ... gesti comici).

Scaricate u CDisplay Ex in rughjone pò esse da u situ ufficiale //www.cdisplayex.com/ (a selezzione di lingua si face durante l'installazione o dopu in l'impostazioni di u prugramma). Attenzione: in una di e fasi di installazione, CDisplay offre à installà un prugrammu addizionale, inutile - chì hà bisognu di rifiutallu.

Lettura di CBR in Android è iOS (iPhone è iPad)

Per a lettura di fumetti in u format CBR in dispositivi mobili, Android è iOS, ci sò più di una dozzina di applicazioni chì differiscono in funzioni, interfaccia, a volte micca libere.

Di quelli chì sò liberi, sò dispunibuli in i negozii ufficiali di u Play Store è di l'App Store, è chì ponu esse dumandatu in primu locu:

  • Android - Challenger Comics Viewer //play.google.com/store/apps/details?id=org.kill.geek.bdviewer
  • iPhone è iPad - iComix //itunes.apple.com/en/app/icomix/id524751752

Se queste applicazioni ùn sò micca soddisfatte per qualchì ragione, pudete truvà assai altri utilizendu a ricerca in l'app store (per e parole chiave CBR o Comics).

Cosa sò i file CBR è CBZ?

Oltre à u fattu chì i fumetti sò memorizzati in questi formati di lìbbule, si pò esaminà u puntu chì seguita: in effetti, u schedariu CBR hè un archiu chì cuntene un set di file JPG cu pagine di fumetti numerati in un modu particulare. A volta, u schedariu CBZ contiene i file CBR.

Per un utilizatore abituale, cusì significa chì s'è avete un archiver (vedi Best Archiver for Windows), pudete usarli per aprire u lìbru CBR è utraveru da esse i file grafichi cù l'estensione JPG, chì sò pagine di fumetti è vede e senza utranu programmi di terze parti (o Per esempiu, aduprà un editor graficu per traduce un fumetti).

Speru chì e opzioni per aprire i schedari in stu furmatu eranu abbastanza. Sò ancu felici se sparete e vostre preferenze quandu lite CBR.