Cumu rimuovere u sfondo verde in Sony Vegas?


U formatu JPG hè più spessu adupratu quandu si travaglia cun immagini in a vita quotidiana. Di solitu, gli utenti tentanu à tene a foto in a qualità più alta dispunibile per renderu più chjaru. Questu hè bonu quandu l'immagine hè salvata nantu à u discu duru di u computer.

Se JPG deve esse carregatu in documenti o in diversi siti, allora avete da trascurà un pocu a qualità per chì a foto sia di a dimensione adatta.

Come riduce a dimensione di jpg

Considerà i modi più boni è più veloci per riduce a dimensione di l'immagine per cumpravi un file in pochi minuti senza aspettà troppu i download è e conversioni da un formatu à l'altru.

Metudu 1: Adobe Photoshop

L'editor di immagine più popularu di Adobe hè Photoshop. Cù sì, pudete produce un gran numaru di manipule di l'immagine. Ma provaremu à riduce rapidamente u pesu di u file JPG cambendu a risoluzione.

Scaricate Adobe Photoshop

  1. Allora, prima ci vole à aprire l'immagine desiderata in u prugramma, chì ne hà da edità. Spingi "File" - "Apertu ...". Avà avete bisognu di selezziunà l'imagine è caricate in Photoshop.
  2. U passu successivu hè di cliccà nantu à l'elemento. "Image" e selezziunate sub "Dimensione di l'immagine ...". Queste azzioni ponu esse rimpiazzate da una chiave di scelta rapida. "Alt + Ctrl + I".
  3. In a finestra chì si vede, ci vole à cambià a larghezza è l'altezza di u schedariu per ridurle a so dimensione. Questu pò esse fattu indipindente, è pudete sceglie un mudellu prontu.

In più di riduce a risoluzione, Photoshop offre ancu una caratteristica cum'è una riduzione di qualità di l'immagine, chì hè un modu un pocu più efficiente per cumprà un documentu JPG.

  1. Hè necessariu aprite u documentu per via di Photoshop è senza aghjurnà altre operazioni immediatamente cliccate "File" - "Salvà cum'è ...". O ancu tene e chiavi "Maiusc + Ctrl + S".
  2. Avà avete bisognu di sceglie l'impostazioni di salvataggio standard: luogo, nome, tippu di documentu.
  3. Una finestra truverà in u prugramma. "Opzioni di immagine"induve hè necessariu cambià a qualità di u schedariu (hè desiderabile dà bè à 6-7).

Questu opzione hè micca menu efficace di u primu, ma hè più veloce. In generale, hè megliu à combinà i primi dui metodi, allora l'immagine diminuirà micca in dui o trè volte, ma in quattru o cinque, chì pò esse assai utili. A cosa principale hè di ricordà chì quandu a risoluzione hè diminuita, a qualità di l'immagine peghjeghje assai, dunque avete bisognu di cumpressà sàbule.

Metudu 2: Resizer di Light Image

Un bonu prugramma per cumpressà rapidamente i file JPG hè Image Resizer, chì hà micca solu un'interfaccia bella è simpatica, ma da dinò consigli su cumu si lavora cù u prugramma. A verità hè chì ci sia un minus per l'applicazione: solu una versione di prova hè dispunibule per liberu, chì permette di cambià solu 100 immagini.

Scaricate Image Resizer

  1. Subitu dopu l'apertura di u prugramma, pudete cliccà nantu à u bottinu "Files ...", per carregà e immagini necessarie o semplicemente trasferisce in a zona di travagliu di u prugramma.
  2. Avà avete bisognu à pressà u pulsante "Avanti"passà à l'impostazioni di l'immagine.
  3. In a prossima finestra, pudete semplicemente riduce a taglia di a maghjina, per chì u so pesu hè riduttu, o pudete cunprimà l'image un pocu per ottene un schedariu assai scassu.
  4. Ristone à preme u pulsante Run è aspettate ch'ellu sia salvatu u schedariu.

U metudu hè abbastanza pratice, postu chì u prugramma esegue tuttu ciò chì hè necessariu è ancu un pocu di più.

Metru 3: Riot

Un altru prugrammu chì hè ricunnisciutu da parechji utilizatori cum'è molto pratticu è faciule da aduprà hè Riot. In verità, a so interfaccia hè assai chiara è semplice.

Scaricate Riot per liberu

  1. Prima di tuttu, pressu u pulsante "Apertu ..." è caricate e imagini è e foto chì avemu bisognu.
  2. Ora, cù un solu cursore, cambemu a qualità di a foto finu quandu si pertene un schedariu di u pesu desideratu.
  3. Restò solu per salvà e cambiamenti, cliccendu nantu à l'elemento di menu pertinente. "Salvà".

U prugramma hè unu di i più veloci, cusì se hè dighjà installatu in u computer, allora hè megliu ad aduprà l'imagine, chì hè ancu unu di i pochi prugrammi chì ùn calanu micca a qualità di a forma originale.

Metudu 4: Microsoft Image Manager

Probabilmente tutti ricordanu u Image Manager, chì accumpagnia cù u pacchjulimu di l'Ufficiu à u 2010. In a versione di Microsoft Office 2013, questu prugramma ùn era più quì, perchè assai utenti aghjustavanu assai. Ora pudete scaricà gratuitamente, chì hè bonu.

Scaricate Image Manager gratuitamente

  1. Quandu u prugramma hè statu scaricatu è installatu, pudete aprite è aghjunghje a maghjina desiderata per cumparerla.
  2. In a barra di strumentu, avete bisognu di truvà a scheda "Cambia e foto ..." è cliccate nantu à ellu.
  3. Una nova finestra apparecerà à a destra, induve l'utente deve selezzià a voce "Compressione di disegni".
  4. Avà avete a sceglie a destinazione di compressione, u Image Manager solu determina u gradu in u quale l'immagine devi esse ridotta.
  5. Rassa solu à accettà i cambiamenti è salvà a nova immagine cù menu u pesu.

Hè cusì pudete cumpresse rapidamente un schedariu JPG cù un prugramma abbastanza semplici ma praticu da Microsoft.

Metudu 5: Pittura

Se avete bisognu di cumpressà a maghjina rapidamente, è ùn ci hè nunda di pudè scaricà programmi addiziunali, duverete aduprà u prugrammu preinstallatu in Windows - Paint. Cù sì, pudete riduce a taglia di a foto, per via di ciò chì si cala è u so pesu.

  1. Allora, aprite l'immagine trà Paint, bisogna preme a combinazione di tasti "Ctrl + W".
  2. A nova finestra si aprirà, quandu u prugramma offre à cambiamentu à e dimensione di u schedariu. Hè necessariu cambià a percentuale di a larghezza o l'altezza di u numeru desideratu, allora cambia automaticamente un altru parametru s'ellu hè sceltu l'opzione "Mantene a proporzione".
  3. Ora si lascia solu salvà a nova immagine, chì hà avà menu pesu.

Usa a pittura per riduce u pesu di u prugramma di l'imagine solu in i casi più estremi, perchè ancu dopu a stessa cumpressione banale per Photoshop, l'immagine resta chjaru è più bella cum'è in edizione in Paint.

Quelli sò i modi pratici è veloci per cumpressà un file JPG, ogni utilizatore pò aduprà quandu ne hà bisognu. Sì cunnosce altri prugrammi utili per riduce a dimensione di e immagini, allora scrivite nantu à elli in i commenti.