Sta volta, a guida hè dedicata à cume configurà u router Wi-Fi ASUS RT-G32 per Beeline. Eccu quì micca nunda di complicatu, ùn duverete micca paura, ancu ùn avete micca bisognu di cuntattà una impresa di riparazioni specializata in u computer.
Aggiornamentu: aghju aggiornatu e istruzioni un pocu è mi dumandà di aduprà a versione aggiornata.
1. Cunnessione ASUS RT-G32
Router WiFi ASUS RT-G32
Cunnessu u filo di vene (Corbin) à a presa WAN di u pannellu indietro di u router, cunnessa a porta di a scheda di rete di u computer cù u patchcord inclusu (cavu) in una di e quattru porti LAN di u dispositiu. Dopu à quessa, u cavu di potenza pò esse cunnessu à u router (eppuru, ancu se hè pussutu cunnessu prima di quì, ùn hà micca dà nunda.)
2. Configurate a cunnessione WAN per Beeline
Assicuratevi chì e pruprietà di a cunnessione LAN sò impostate currettamente in u nostru computer. Per fà quessa, andate in a lista di cunnessioni (in Windows XP - u pannellu di cuntrollu - tutte e cunnessioni - cunnessione à e rughjone locale, cliccate à direzzione - proprietà; in Windows 7 - u pannellu di cuntrollu - configurazione di adattatore di rete è di sparghjiale di centrali, poi simili à WinXP) Nell'indirizzu IP è e l'impostazioni DNS sò esse determinate automaticamente da i parametri. Come in a foto sottu.
Proprietà LAN (cliccate per allargà)
S'ellu hè u casu, allora lanciatu u vostru navigatore Internet preferitu è inserisci l'indirizzu in a linea? 192.168.1.1 - Duvete andà à a pagina di login di l'impostazioni WiFi di u router ASUS RT-G32 cù una richiesta di login è password. U login è a password per difettu di stu mudellu di router è admin (in dui campi). Sì ùn sò micca adatti per qualchì ragu - verificate l'adesiu nantu à a parte inferiore di u router, induve questu infurmazione hè di solitu indicatu. Se admin / admin hè dinò indicatu quì, allora hè necessariu ripresentà i parametri di u router. Per fà quessa, premete u pulsante RESET cù qualcosa di sottu è tena per 5-10 secondi. Dopu avè u latu, tutti gli indicatori nantu à u dispositiu deve andà, è dopu u router si ricareghja. Dopu, avete bisognu di aggiornà a pagina situata in 192.168.1.1 - sta volta i login è a password devianu avveru.
Sù a pagina chì vene dopu avè inseritu i dati curretti, à manca à fà a scelta di l'elemento WAN, perchè configureremo i parametri WAN per a cunnessione à Beeline.Ùn aduprate micca i dati mostrati in l'immagine - ùn sò micca adatti per aduprà cù Beeline. Vede i settori corretti sottu.
Installazione di pptp in ASUS RT-G32 (cliccate per allargà)
Dunque, avemu bisognu di cumplettà i seguenti: tippu WAN di cunnessione. Per Beeline, questu pò esse PPTP è L2TP (ùn ci hè molta differenza), è in u primu casu in u campu di u servitore PPTP / L2TP devi entrà: vpn.internet.beeline.ru, in u secondu - tp.internet.beeline.ru.Andemu: uttene l'indirizzu IP automaticamente, ancu automaticamente l'indirizzi di i servitori DNS. Inserite u username è a password furnita da u vostru ISP in i campi adatti. In i campi rimanenti, ùn avete micca bisognu à cambià nunda, l'unica cosa hè, inserite qualcosa (niente) in u campu Nome d'ospite (in unu di i firmwares, se lasciate stu campu vacu, a cunnessione ùn hè micca stabilita). Cliccate "Applicà".
3. Configurate WiFi in RT-G32
In u menu di sinistra, selezziunate "Rete senza fili", allora stabilisci i parametri necessarii per sta rete.Configurazione di WiFi RT-G32
In u campu SSID, inserite u nome di u puntu di accessu WiFi creatu (qualunqui, a vostra discrezione, in lettere latinu). Selezzi WPA2-Personale in u "metodo di autenticazione", in u campu Classe Pre-cumpartitu WPA, inserisci u vostru password di cunnessione - almenu 8. Caratteri. Cliccate Applica è aspettate chì tutte le impostazioni venenu applicate bè. cunnesse à Internet cù i parallelli Beeline installati, è permetti à tutti i dispositivi cù u modulu currente di cunnessu per esse via WiFi cù a chiave d'accessu specificata.
4. Sì qualcosa ùn funziona micca
Ci pò esse una varietà di opzioni.
- Se avete configuratu completamente u vostru router, cum'è descrittu in stu manuale, ma Internet ùn hè micca dispunibile: assicuratevi chì avete inseritu u nomaddu correttu è a password fornite da Beeline (o, se avete cambiatu a password, è a so verità) è servore PPTP / L2TP durante a configurazione di a cunnessione WAN. Assicuratevi chì internet sia pagatu. Se l'indicatore WAN nant'à u router ùn sia micca accugliatu, allora ci pò esse un prublema cù u cavu o in l'apparecchimentu di u fornitore - in questu casu, chjama l'aiutu Beeline / Corbin.
- Tutti i dispositivi, tranne unu, vedenu WiFi. S'ellu ci hè un laptop o un altru computer, scarica i più recenti driver per l'adattatore WiFi da u situ di u fabbricante. Sì ùn hà micca aiutu, in l'impostazioni di a rete senza filu di u router tenta di cambià i campi "Canali" (specificendu tutti) è u mode di rete wireless (per esempio, 802.11 g). Se u WiFi ùn vede micca l'iPad o l'iPhone, provate ancu à cambià u còdice di u paese - sì u difettu hè "Federazione Russa", cambia in "Stati Uniti"