Imposta uTorrent per a velocità massima

U prugramma Avast hè meritata cunsiderata u capimachja trà l'utili di l'antivirus liberi. Ma, purtroppu, alcuni utenti anu prublemi cù l'installazione. Amparemu chì andemu fà quandu Avast ùn hè micca installatu?

Se sì un principiante è ùn cunniscite micca tutte e suttezzi di l'installazione di tali utilità, allora forse fate qualchì accettu quandu installate u prugramma. Avemu a cunvenzione di leggere cumu per installà Avast. In casu chì ùn dubitete micca di a giustizia di e vostre azioni, allora a ragione di l'impussibilità di stallazione hè unu di i prublemi, chì vi discuemu sottu.

Uninstallazione sbagliata di l'antivirus: risolvendu u prublema cù un prugramma speciale

U mutivu più diffusa per chì si presentanu i prublemi durante l'installazione di Avast hè a disinstallazione errata di a versione installata in precedenza di sta applicazione, o d'un altru antivirus.

Naturalmente, prima di installà Avast, devi rimuovere l'antivirus chì era in precedenza installatu in u vostru computer. Se ùn fate micca ciò, allora, ghjustu a presenza di un secondu prugramma antivirus, pò fà chì sia incapacità di installà Avast, u so operazione incerta in futuro, o ancu contribuisce à un crash di u sistema. Tuttavia, qualchì volta a disinstallazione hè fatta da l'utenti in furia, ciò chì in futuro aghjura problemi, cum'è l'installazione di un software antivirus.

Se avete dighjà una utilità speciale à u mumentu di disinstallazione di u prugramma per rimuovere completamente l'applicazioni, sarà abbastanza faciule per pulisce u vostru computer da i resti di u prugramma antivirus. Tale applicazioni monitoranu tutti i prugrammi installati nantu à u computer, è dopu a disinstallazione ci sò "code", cuntinuate à vitarli.

Vedemu chì cum'è scopre è rimuovere i resti di un antivirus disinstallatu cun l'usu di l'Utilizzatore Uninstall. Dopu avè principiatu u Strumentu di disinstallazione, aprite una lista di prugrammi installati o sbarattati. Cercamu Avast o un altru prugramma antivirus chì era installatu prima è avete da esse eliminatu da u computer. Se ùn truvemu micca nunda, allora u prublema cù l'impussibilità di stallà Avast si trova in altre ragioni, chì discuprà sottu. In casu di rilevazione di resti di un prugramma antivirus, selezziunate u so nome, è cliccate nantu à u bottu "Forced Delete".

Dopu, analizza i cartulari è i file rimanenti da stu prugramma, è ancu e voci di registru.

Dopu a scansione è a rivelazione di tali, u prugramma chiede una cunferma di a so rimozione. Cliccate nantu à u bottinu "Elimina".

Tutti i residui di un antivirus eliminatu in furia sò stati puliti, dopu chì pudete pruvà di reinstallà l'antivirus.

Uninstallazione sbagliata di l'antivirus: soluzione manuali di u prublema

Ma ciò chì fà se à u mumentu di a disinstallazione di l'antivirus una utilità speciale per disinstallà i prugrammi ùn era micca installata. In stu casu, avete da pulisce tutte e "code" manualmente.

Passà à u gestore di file in a directory Program Files. Ci cerca una cartulina cù u nomu di l'antivirus chì era in precedenza installatu in u computer. Eliminà sta cartella cun tuttu u so cuntenutu.

Dopu avete da cancellà a cartella cù i schedari temporali di l'antivirus. U prublema hè chì diversi prugrammi antivirus anu avè in diversi posti, è cusì pudete scunà a situazione di questa cartella cunsultendu e istruzioni di stu antivirus, o truvendu a risposta à Internet.

Dopu avemu cancellatu i schedari è i cartulari, avete da cancellà u registru di e voci in relazione cu l'antivirus eliminatu. Questu pò esse fattu cù l'aiutu di un prugrammu specializatu, per esempiu CCleaner.

Se sì un utente experimentatu, pudete cancellà manualmente tutte e voci inutili relativi à l'antivirus disinstallatu chì utilizanu l'editor di registru integratu. Ma questu deve esse fattu assai attentamente, chì pudete dà seriu à u sistema.

Dopu à a fine di a pulizia, prova di stallà Avast antivirus.

Mancu di aggiornamenti di sistema impurtanti

Una di e ragioni per cui Avast Anti-Virus ùn pò esse installatu pò esse u fattu chì alcune aggiornamenti importanti di Windows ùn sò micca installati in u computer, in particulare unu di i pacchetti MS Visual C ++.

Per arricà e tutte l'aggiornamenti necessarii, andate in u Pannello di cuntrollu, è andate in a sezione "Sistema è Sicurezza".

Cliccate dopu nantu à u discu "Verificate e aggiornamenti".

In u casu d'aggiornamenti non specificati, cliccate nantu à u pulsante "Installazione di l'aggiornamenti".

Dopo aver scaricatu l'aggiornamenti, ripartemu u computer è pruvate à installà Avast antivirus torna.

Virus

Alcuni virus, sì presenti in u computer, ponu fermà l'installazione di prugrammi antivirus, cumpresu Avast. Allora, in casu di un prublemu simile, hà bisognu di scansionà u sistema per a presenza di un codu maliziu cù una utilleria anti-virus chì ùn necessite micca l'installazione, per esempio, Dr.Web CureIt. O, ancu megliu, controllate u discu duru per i virus da un altru computer infettatu.

Fallimentu di u sistema

Avast Antivirus puderia micca esse installatu in casu di dannu à u sistema operativu in tuttu. U sintomu di questu rotimentu hè chì ùn pudete micca installà solu Avast, ma a maggior parte di altre applicazioni, ancu quelle chì ùn sò micca antivirus.

Hè trattatu, dipende da a complessità di u dannu, sia cù u rolling di u sistema à u puntu di recuperu, o da reinvertendu cumpletamente u sistema operativu.

Comu pudete vede, quandu si capisci l'impussibilità di installà un prugrammu antivirus Avast, prima truvate a causa di u prublema. Dopu chì e cause sò stabilite, dipende da a so natura, u prublema si risolve in una di e vie di sopra.