Cume pulisce u vostru computer da inutili è inutili prugrammi?

Saluti à tutti i lettori di u blog!

Oghji o tardi, micca cumu osservate u "ordine" in u vostru computer, parechje schedari inutili si truveranu nant'à (à volte si chiamanu rifiuti). Aparenu, per esempio, quandu installa i prugrammi, i ghjochi, è ancu quandu naviganu pagine Web! À propositu, cù u tempu, se tali file junk si cumulanu troppu - u computer pò inizià à rallentà (cume) pensate per qualchi secondi prima di eseguì u vostru cummentu).

Dunque, di volta in volta, hè necessariu pulì u computer da i file inutili, smarrà subitu i prugrammi inutili, in generale, mantene l'ordine in Windows. Circa cumu fà, è questu articulu ne dirà ...

1. Pulizia di u computer da i file tempurani inutili

Prima, lasciavamu pulì u computer da i file junk. Ciò hè statu ancu fà, avendu avutu una storia nantu à i migliori prugrammi per fà sta operazione:

Per quessa, aghju sceltu u pacchettu Glary Utilites.

Benefiti:

- Funziona in tutti i Windows popolari: XP, 7, 8, 8.1;

- Lavora assai prestu;

- Inclusi un gran numaru di utilità chì aiutanu à ottimizzà prestu prestu e prestazioni di u PC;

- E funzioni libere di u prugramma sò abbastanza "per l'ochji";

- Solu u sustegnu per a lingua russa.

Per pulisce u discu da i file inutili, avete bisognu di esecutà u prugramma è andà à a sezione di moduli. Dopu, selezziunate l'elementu "pulizia di u discu" (vedi a screenshot sottu).

Poi u prugramma scansionerà automaticamente u vostru sistema Windows è mostra i risultati. In u mo casu, aghju riesciutu à scurdà u discu cù circa 800 MB.

2. Caccià i prugrammi chì ùn sò micca inutilizzati

A maiò parte di i utilizatori, cù u tempu, aghjunghjenu ghjustu un grandu numeru di prugrammi, a maiò parte di i quali ùn anu micca bisognu. Hè una volta risoltu u prublema, hè solu quessa, ma u prugramma restava. In a maggior parte di i prugrammi, in più casi, megliu da rimuovere, per evità di occupà spaziu nantu à u discu duru, è micca à caccià e risorse di i PC (parechji prugrammi si registranu in autolu, a causa di ciò chì u PC cumincia à accende più lungamente).

Truvà prugrami raramente utiuriti hè ancu pratticu in Glary Utilites.

Per fà quessa, in a sezione di moduli, selezziunate a opzione per disinstallà i prugrammi. Vede u screenshot sottu.

A seguitu, selezziunate a sottusezzione "prugrammi raramente utilizzati". À propiu sì, sia attenti, trà i prugrammi raramente usati, ci sò l'aggiornamenti chì ùn sò micca esse eliminati (prugrammi cume Microsoft Visual C ++, etc.).

Allora trovu in più l'elenco di prugrammi chì ùn avete micca bisognu è sguassate.

Di fatti, era ancu un picculu articulu nantu à a disinstallazione di i prugrammi: (pò esse utile chì si decide di aduprà altre utilità per a disinstallazione).

3. Truvà è cancellà i file duplicati

Pensu chì ogni utente in u computer hà circa una dozzina (forse un centu ... ) diverse collezioni di musica in u formatu mp3, parechje raccolte di ritratti, etc. U puntu hè chì parechji schedari in tali cullezzioni sò ripetuti, ie. Un grande numaru di duplicati s'accumulanu nantu à u discu duru di un computer. Di conseguenza, spaziu nant'à u discu ùn hè micca adupratu razionalmente, in locu di ripetizioni, hè pussibule di conservà schedari unici!

Truvà tali file "manualmente" ùn hè micca realistu, ancu per l'utenti più testardi. In particulare, s'ellu si tratta di manette in parechji terabyte cum'è in veru intestu di informazioni ...

Per quessa, vi vogliu aduprà 2 modi:

1. - Un modu grande è rapidu.

2. aduprà u listinu serie di Utili Glary (vedi un pocu inferiore).

In Glary Utilites (in a sezione di moduli), avete bisognu di sceglie una funzione di ricerca per rimuovere i file duplicati. Vede u screenshot sottu.

A seguitu, setate e opzioni di ricerca (ricerca per nome di file, per a so dimensione, chì dischi da ricercà, etc.) - allora dunque basta à ricercà è aspettà u rapportu ...

PS

Di conseguenza, tali azzioni micca difficili ùn ponu micca solu pulìte u computer da i file inutili, ma dinò miglioranu e so prestazione è riduce u numaru di errori. U raccomandazione di pulizia regula.

Tuttu u megliu!