A maiò parte di e persone in u mondu anu vari difetti di pelle. Pò esse acne, macchie di l'età, cicatrici, arruole è altre caratteristiche. Ma à u listessu tempu, tutti volenu aspettà presentable in a foto.
In questu tutorariu provaremu à rimuovere l'acne in Photoshop CS6.
Allora, avemu a foto in lingua originale:
Ciò chì avemu bisognu di a lezione.
Prima ci vole à sbarazzarsi di grandi irregularità (acne). Grandi chjamati sò quelli chì apparenu visivamente più ammiratu sopra a superficie, chì sò avè pronunciata luce è ombra.
Per cuminciare, fate una copia di u stratu cù a immagine originale - trascina u stratu in a palette finu à l'icona curretta.
Dopu, piglià l'utile "Puddu di guarigione" e persunalizate, cum'è illustratu in a screenshot. A taglia di u pennu deve esse di circa 10-15 pixel.
Ùn tenu sempre a chjave Alt è cliccate nantu à u campu di a pelle (tonalità) u pigliu vicinu di u difettu (verificate chì u stratu cù a copia di l'immagine hè attivu). U cursore hà a forma di un "target". U più vicinu truvamu un campione, più naturale u risulte sarà.
Allora lateghje Alt è cliccate nantu à u pimple.
Ùn hè micca necessariu ghjunghje à u centu per centu di u tonalità cù e zone vicinu, postu chì pudemu liberà e macchie, ma dopu. Facemu a stessa azzione cù tutti l'acne di più.
Ulteriormente unu di i processi più intensi in travagliu hà da seguitu. Hè necessariu ripetere a listessa cosa per difetti minori - macchie nere, grassi è mole. Tuttavia, se avete bisognu di priservà l'individualità, allora ùn pudete micca toccà i talpi.
Duvà esse quì:
Per piacè fate cunnosce chì certi di i più piccoli difetti rimasanu intatti. Ciò hè necessariu per preservà a struttura di a pelle (in u prucessu di u ritrugu, a pelle sarà molto liscia)
Va avanti. Fate duie copie di u stratu chì avete appena travagliatu. Per ora, ci si scorda di a copia inferiore (in a palette di strati), è fà attivu u stratu attivu cù a copia superiore.
Pigliate l'utile "Mimetà" e persunalizate, cum'è illustratu in a screenshot.
U culore hè senza altru.
A taglia deve esse grande abbastanza. U pennu catturarà i toni adiacenti, è mescoli. Inoltre, a taglia di u pennu dipende da a taglia di a zona induve hè applicata. Per esempiu, in i lochi induve ci sò i capelli.
Cambia rapidamente a dimensione di u pennu pò esse chjavi cù parentesi quadrati nantu à a tastiera.
A travaglià "Mimetà" avete bisognu di brevi mosse circolari per evitare cunfusi netti trà toni, o qualcosa di sì:
Pruducemu cù l'instrumentu e zone chì ci sò macchie chì differenu drasticamente in tonu da i vicini.
Ùn hè micca bisognu di sparghje l'intera fronte subitu, ricurdate chì ellu (a fronda) hà u volume. Ùn deve micca cercà a liscia piena di a tuttu a pelle.
Ùn teme micca se a prima volta ùn funziona micca, tuttu u cosa in furmazione.
U risultu deve (pò) esse:
Dopu applicate un filtru à stu stratu. "Sfocate in u superfice" per e transizioni ancu più lisce tra i toni di a pelle. I valori di u filtru per ogni immagine pò e devianu esse differente. Focus nant'à u risultatu in a screenshot.
Sì, cum'è l'autore, avete qualchi difetti brillanti strappati (sopra, vicinu à i capelli), allora pudete ripararli dopu cù un strumentu. "Puddu di guarigione".
Dopu, andate à a palette di strati, tenite premutu Alt è cliccate nantu à l'icona di a maschera, cagiunendu cusì una maschera nera nantu à u stratu attivu (nantu à chì travaglia).
A maschera nera significa chì l'immagine nantu à u stratu hè cumplettamente nascosta, è vedemu ciò chì hè ritrattu nantu à u stratu sottostante.
Di conseguenza, per "apra" u stratu di cima o e so sezioni, avete bisognu di travaglià (maschera) cù una spazzula bianca.
Allora, cliccate nantu à a maschera, allora selezziunate u strumentu Spazzola cù i bordi soffici è l'impostazioni, cum'è in i screenshot.
Avà ghjunghjite à a fronda di u mudellu (ùn anu micca dimenticatu cliccà nantu à a maschera?), Utendu u risultatu avemu bisognu.
Cum'è a pelle dopu à e nostre azzioni hà fattu scansu a zamylenny, hè necessariu imponente una struttura. Hè propiu quì u stratu cù u quale avemu travagliatu à l'iniziu hè per noi utile. In u nostru casu, si chjama "Copia di fondo".
Dà bisognu di esse spostatu in cima di a palette di strati è creà una copia.
Poi rimuovemu a visibilità da u stratu superiore, cliccendu nantu à l'icona di l'oculatu accantu è applicendu un filtru à a copia in u fondu. "Contrast di culore".
Usate u cursore per ottene parti grandi.
Allora andate in u stratu superiore, accende a visibilità è fate u listessu prucedimentu, ghjustu impostà u valore à un valore più chjolu per scopre i piccoli dettagli.
Ora per ogni stratu in cui hè applicatu u filtru, cambemu u modu di mischia in "Sovrapposizione".
Ci si vede circa i seguenti:
Se l'effettu hè troppu forti, allora per questi strati pò cambià a opacità in a palette di strati.
In più, in alcune zone, cume in i capelli o nantu à i bordi di a maghjina, hè pussibule di muffle separatamente.
Per fà quessa, creà una maschera nantu à ogni stratu (senza tene a chiave.) Alt) è passemu sta volta in a maschera bianca cun un pennu neri cù e listessa regolazione (veda sopra).
Prima di travaglià annantu à a maschera di a visibilità da l'altra è cunsigliu di caccià.
Ciò chì era è ciò chì hè diventatu:
In questu travagliu nantu à a rimozione di difetti di a pelle hè compiatu (in generale). Voi è noi avemu smuntatu e tecniche di base; ora pudete mette in pratica, se ci vole à copre l'acne in Photoshop. Benintesa, ci erau qualche mancanza, ma era una lezione per i lettori, micca un esami per l'autore. Iu sì sicuru chì vi utaranu assai megliu.