E discipline di eSport ricunnisciuti in parechji paesi cum'è u sportu ufficiali ùn appareceranu micca à i ghjochi Olimpichi di u 2024.
U Comitiu Olimpicu Internazionale hà pussutu ripetutamente l'inserimentu di e-sport in a lista di cumpetizioni di i ghjochi Olimpici. A so apparizione più vicina era attesa à i ghjochi Olimpichi di Parigi, chì si tenguanu in u 2024. Tuttavia, un attellu ufficiali à u publicu di e cumpetizioni di u CIO ha denegatu queste rumure.
E disegni di Cybersport ùn appareceranu micca in i ghjochi Olimpichi à vene. U Comitiu Olimpicu Internazionale hà sfruttatu a questione di a conformità di i ghjochi di computer cù i valori culturali di i ghjochi Olimpichi, ponendu notu chì i primi seguenu solamente scopi commerciali. A disciplina ùn pò esse inclusa in a lista di cumpetizioni ufficiali à causa di l'instabilità causata da u sviluppu dinamicu è da l'introduzione di nuove tecnulugia.
U CIO ùn hè ancu prontu à includere e-sport in a lista di discipline olimpiche
Malgradu e dichjarazioni, u CIO ricunnosce chì ùn ci hè nunda di bisognu di negà a possibilita di l'apparizione di futuri cibersporti cum'è sport sportiva olimpica. Hè vera, ùn ci sò micca date è date È cumu, cari lettori, pensate ch'elli ci ponenu campà di u campionatu Olimpicu in Dota 2, Counter Strike o PUBG, Navi o VirtusPro sò ancu pronti, o hè u livellu di e-sport micca abbastanza altu per esse a disciplina olimpica?