Microsoft Access 2016

E note sò integrati in utru di Excel. Cù sì, pudete aghjunghje vari commenti à u cuntenutu di e cellule. Questa funzione hè particolarmente impurtante in e tabelle in cui, per diverse ragioni, i posti di e colonne ùn pò esse cambiate per aghjunghje una colonna addizionale cù spiegazioni. Facemu capisce cume aghjunghje, eliminà è travaglià cù e note in Excel.

Lezione: Inserite e note in Microsoft Word

U travagliu cù e note

In e note, ùn pudete micca scrive noti spiegatori à a cella, ma ancu aghjunghje foto. In più, ci sò una serie di altre caratteristiche di questu arnesi, chì discuprà sottu.

Create

Prima di tutti, suppurtemu cumu creà una nota.

  1. Per aghjunghje una nota, selezziunate a cella in cui vulemu creà u. Cliccate nantu à u cù u cliccate u mouse U menu contestuale si apre. Fate un clic nantu à l'oggetto in essa "Inserisci nota".
  2. A finestra piccola cuntestu si aprite à a destra di a cellula selezionata. À u so top, u difettu hè u nome di u account sottu u dirittu chì l'utente acceda à u sistema informaticu (o hè logatu in Microsoft Office). Avendu postu u cursore in a zona di questa finestra, puderà digià scrive qualsiasi testu da a tastiera à a so discrezione, chì cunsulta necessariu da inserisce un commentu in a cella.
  3. Cliccate nantu à un altru locu nantu à u schede. A cosa maiò hè chì questu sia da falla fora di u campu di cumenti.

Dunque, si pò dì chì un commentu si crearà.

L'indicatore chì a cella cuntene una nota hè un picculu indicatore rossu in a so angula in dirittu superiore.

Ci hè un altru modu per creà questu articulu.

  1. Selezzi a cellula in cui u commentu truverà. Vai à la tabulazione "Revisione". Nantu à u nastro in u blocu di a configurazione "Note" preme u pulsante "Crea una nota".
  2. Dopu à quì, esattamente a stessa finestra cum'è accennata sopra apre aperta vicinu à a cella, è e voci necessarie sò aghjunte in listessa manera.

Vista

Per vede u cuntenutu di un cummentu, sulu basterà u cursore nantu à a cella in cui hè contenuta. In listessu tempu, ùn avete micca bisognu pressà nunda di a so mouse o di a tastiera. U cummentu hè visibile in forma di una finestra pop-up. Appena u cursore hè partitu da stu puntu, a finestra si sparirà.

Inoltre, pudete navigà nant'à e note cù i tasti "Prossimu" è "Precedente"situatu in la tabulazione "Revisione". Quandu cliccate nantu à questi pulsanti, e note in fogliu sò attivate unu à unu.

Se vulete chì i cumpi sò sempre presenti nantu à u fogliu, indifferente induve da u cursore hè, allora andate in tab "Revisione" è in u blocu di l'utili "Note" preme un bottinu nantu à u nastro "Mostra tutte e note". Puderia ancu essa chjamata "Mostra tutte e note".

Dopu queste azzioni, i cummenti saranu visualizzati sì qual'è a posizione di u cursore.

Se l'utente quessa vene restituitu tuttu cum'è prima, cioè aghjurnà l'elementi, duverà cliccà nuvamente nantu à u bottinu "Mostra tutte e note".

U editing

A volte avete bisognu di edità un commentu: cambiate u, aghjunghjenu infurmazioni o currite u so inserimentu. Stu prucedimentu hè ancu simplicissimo è intuitivu.

  1. Facendu cliccate à dirittu destro nantu à a cella chì cuntene u commentu. In u menu di cuntestu chì si vene, selezziunate l'elemento "Modifica nota".
  2. Dopu à ciò, una finestra si apre cù una nota pronta à edità. Pudete immediatamente aghjunghje novu entrate, cancellate quelli vecchi è esegui altre manipuli di testu.
  3. Se avete aghjustatu un volume di testu chì ùn si inserisce micca in i bordi di a finestra, è cusì una parte di l'infurmazioni ghjè nascosta da l'ochju, pudete espandà a finestra di note. Per fà ciò, muvite u cursore à ogni puntu biancu nantu à u cunferenza, aspettate chì questu sia in forma di una freccia bidirezionale è, tenendu u bottinu sinu di u mouse, tirà fora da u centru.
  4. Se avete allargatu a finestra assai largamente o eliminatu u testu è ùn avete più bisognu di un spaziu largu per cumenti, pudete ridurli in u listessu modu. Ma sta volta a cunfusione deve esse trascinata versu u centru di a finestra.
  5. Inoltre, pudete spostà a posizione di a finestra stessa senza cambià a so dimensione. Per fà ciò, muvite u cursore in u cunfernu di a finestra è aspettate chì l'icona à a fine apparisca in forma di quattru frecce dirette in direzzione differente. Poi tenite u pulsu di u mouse è trascina a finestra à u latu desideratu.
  6. Dopu chì a procedura d'editazione sia fatta, com'è u casu di a creazione, avete bisognu cliccà nantu à qualunque locu di u schede fora di u campu per edità.

Ci hè un modu per andà à edà e note è aduprà l'utenu di u strumentu. Per fà quessa, selezziunate a cella chì a cuntene è cliccate nantu à u bottinu "Modifica nota"situatu in la tabulazione "Revisione" in u blocu di l'utili "Note". Dopu, a finestra chì cuntene u commentu sarà dispunibule per a mudificazione.

Aghjunghje una immagine

Una immagine pò esse aghjunta à a finestra di note.

  1. Crea una nota in una cella pre-preparata. In u modu di editazione, stà nantu à a punta di a finestra di commenti finu à a fine di u cursore un pittogramma in forma di quattru frecce pò apparve. Fate un clic col bottinu di dirice di u mouse. U menu contestuale si apre. In questu andate à l'elemento "Formatu note ...".
  2. A finestra di formattazione si apre. Vai à la tabulazione "Culori è righe". Fate un clic nantu à u campu cù un listinu in goccia. "Colore". In u menu chì vene, andate à "Metudi di riempimentu ...".
  3. Una nova finestra si apre. Deve andà à a tab "Disegnà"è poi cliccate nantu à u bottinu di u nomu
  4. A finestra di selezzione d'immagine apre. Avemu sceltu a foto chì avemu bisognu nantu à u discu duru o media amovibile. Dopu chì a scelta hè fatta, cliccate nantu à u bottinu. Incolla.
  5. Dopu à quessa, riturni automaticamente à a finestra precedente. Quì avemu stabilitu un tick in fronte di l'elemento "Mantene a proporzione di a foto" è cliccate nantu à u pulsante "OK".
  6. Ci ritornu à a finestra di formatazione di note. Vai à la tabulazione "Prutezzione". Rimuovi a casella da a posizione "Ughjettu prutettu".
  7. A seguitu, vai à la tabulazione "Pruprietà" è mette u switch in posizione "Move and edit a object with cell cells". L'ultimi dui punti necessitavanu da fà per aghjunghje una nota è, per quessa, una foto à una cella. Dopu, cliccate nantu à u bottinu "OK".

Comu pudete vede, l'operazione hè stata rinumata è l'immagine hè inserita in a cella.

Lezione: Cumu inserisce una foto in una cella in Excel

Eliminazione di una nota

Avà da truvà cumu per cancellà una nota.

Pudete ancu fà questu in duie manere, cumu creà un cummentu.

Per implementà a prima opzione, fate un clic-clicghjendu nantu à a cellula chì cuntene a nota. In u menu chì si vede, cliccate solu nantu à u bottinu. "Elimina nota"dopu chì ùn ne.

Per rimuovere u secondu metudu, selezziunate a cella desiderata. Allora andate in tab "Revisione". Cliccate u pulsante "Elimina nota"chì hè messu nantu à u nastro in u blocu di strumentu "Note". Stu pudarà ancu à a rimozione cumpleta di u commentu.

Lezione: Cumu rimuovere note in Microsoft Word

Comu pudete vede, usendu e note in Excel ùn pudete micca aggiungere un commentu à a cella, ma ancu inserisce una foto. In certe condizioni, questa funzione pò fornisce una assistenza preziosu per l'utente.