Cancellà u cartulare di Windows di trash in Windows 7

Ùn hè micca segretu chì, cù u tempu, cum'è u computer funziona, u cartulare "Windows" pienu di tutti i tipi di elementi necessarii o micca assai necessarii. Quelli ultimi sò chjamati "spazzatura". Ùn ci hè nimu prufessiunale di tali schedari, è à volte persa danu, manifestatu in u rallentamentu di u sistema è ancu altre cose spiacevoli. Ma a cosa maiò hè chì "spazzatura" occupi assai spaziu di u discu duru, chì puderebbe esse uttenu più produttivamente. Scopri cumu per scurdà u cuntenutu inutile da u cartulare specificatu in un PC cù Windows 7.

Vede ancu: Cumu liberà spaziu discu C in Windows 7

Metodi di pulizia

Cartella "Windows"situatu in u directory radice di u discu , hè u cartulare più impurtatissimu in u PC, cume hè a posizione di u sistema operativu. Questu hè un fattore di risicu per a pulizia, perchè se sbottezzi erronatamente un schedariu impurtante, e cunsequenze ponu esse assai deprimenti, è ancu catastrofiche. Perciò, in a pulizia di stu catalogu, devi osservà una finezza speciale.

Tutti i metudi di pulizia di u cartulare specificatu ponu esse divisi in trè gruppi:

  • Utilizendu software di terze parti;
  • L'utilizazione di l'uternità OS
  • Pulizia manuale.

I primi dui metodi sò menu risicali, ma l'ultima opzione hè sempre adatta per l'usini più avanzati. Dopu, tenemu cunsideratu in dettaglio i modi singuli per risolve u prublema.

Metudu 1: CCleaner

Prima cunsiderate l'usu di prugrammi di terze parti. Unu di l'uttralli di pulizia di l'ordinatore più popolari, cumprendu cartulari. "Windows", hè CCleaner.

  1. Run CCleaner cun diritti amministrativi. Vai à la sezione "Pulizia". In a tabulazione "Windows" controllà l'articuli che vulete purificà. Se ùn capite micca ciò chì significanu, pudete abbandunà l'impostazioni predefinite. Next, cliccate "Analisi".
  2. L'elementi selezionati di u PC sò analizzati per u cuntenutu chì pò esse eliminatu. A dinamica di stu prucessu si riflette in percentuale.
  3. Dopu l'analisi hè stata cumpleta, a finestra CCleaner visualizza l'infurmazioni nantu à quantu u contenutu sarà cancellatu. Per inizià a procedura di rimozione, cliccate "Pulizia".
  4. Appare una finestra di dialogo in a quali dici chì i schedari scelti saranu cancellati da u PC. Duvete cunfirmà e vostre azioni. Per fà quessa, cliccate "OK".
  5. U prucedimentu di a pulizia hè lanciatu, è a dinamica di cui hè riflessu ancu in percentuale.
  6. Dopu a fine di u prucessu specificatu, l'infurmazioni appareceranu in a finestra CCleaner, chì vi avverrà quantu spaziu hè statu liberatu. Questu travagliu pò esse consideratu cumminutale è à chjude u prugramma.

Ci sò assai altre applicazioni di terze parti praticate per pulìe le directory di sistema, ma u principiu di operazione in a maiò parte di elli hè u listessu cum'è in CCleaner.

Lezione: Pulizia di u vostru computer da Spazzatura cù CCleaner

Metudu 2: Pulizia cù u cuttunu integratu

Tuttavia, ùn hè micca necessariu aduprà per pulisce a cartella "Windows" qualchì tipu di software di terza parte. Questa pratica pò esse svolta cù successu limitandosi solu à l'utili chì offre u sistema operativu.

  1. Cliccate "Start". Entra "Computer".
  2. In u listinu di i dischi rigidi chì si apre, cliccate à dirittu destro (PKM) per nome di sezione C. Da a lista chì compare, sceglite "Pruprietà".
  3. In a copertina aperta in a tab "Generale" cliccate "Pulizia di dischi".
  4. U utilità inizia "Pulizia di dischi". Analizza a quantità di dati da cancellà in a sezione C.
  5. Dopu à questu, una finestra esce "Pulizia di dischi" cun una sola tabulazione. Quì, cum'è u travagliu cù CCleaner, un elencu di l'elementi in i quali si pò cancellà u cuntenutu hè visualizatu, cù u volumu di spaziu cumparatu à esse liberatu oppositu à ognunu. Cunsiderà e caselli, specificate ciò chì da rimuovere. Se ùn sapete micca ciò chì significanu i nomi di l'elementi, allora lasciate a regolazione di difettu. Se vulete pulisce ancu più spaziu, allora in stu casu, premete "Cancellà i File di Sistema".
  6. L'utile utilizza nuvamente una stima di a quantità di dati da cancellà, ma tenendu in considerazione i schedari di sistema.
  7. Dopu à questu, una finestra si aprà torna cun una lista di elementi in cui u cuntenutu sarà cancellatu. Sta volta, a quantità totale di dati da cancellà deve esse maggiore. Verificate e caselle di fianco à e voci chì volete cancellà, o, cun inversu, selezziunate i punti in cui ùn vulete cancellà. Dopu à chì cliccate "OK".
  8. A finestra s'è aperta in cui avete bisognu à cunfermà e vostre azioni, cliccendu "Elimina i file".
  9. L'utilità di u sistema esegue a procedura di pulizia di u discu. Cincludendu cartulare "Windows".

Metudu 3: Pulizia manuale

Pudete ancu manualmente pulì a cartella. "Windows". Questu metudu hè bonu perchè permette, s'ellu hè necessariu, di sguassà elementi singuli. Ma in listessu tempu, ci hè bisognu di una cura particulare, postu chì ci hè una possibilità di eliminà i file importanti.

  1. Vista u fattu chì certi rigali di quì sottumessu sò nascosti, hè bisognu di disattivà l'uccisione di i file di sistema nantu à u vostru sistema. Per ciò, essendu in "Esploratore" vai à menu "Servizio" è selezziunate "Opzioni cartella ...".
  2. Dopu, andate in tab "Vede"deselezionate "Nascite i file protetti" è metti u pulsante di radio in posizioni "Mostra i file ascutiti". Cliccate "Salvà" è "OK". Avà avemu bisognu di i cartulari è tuttu u so cuntenutu si vedenu.

Cartella "Tempu"

Prima di tutti, pudete cancellà u cuntenutu di u cartulare "Tempu"chì si trova in u cartulare "Windows". Questu directory hè assai suscettibile à u riempimentu cù i vari "spazzatura", in quantu i file tempuriali sò in esse custoditi, ma a rimucchja manuali di i dati da questu cartellu hè praticamente micca associata cù alcun risicu.

  1. Aprite "Esploratore" e inserite u seguitu via in a so barra di indirizzu:

    C: Windows

    Cliccate Enter.

  2. Si muvine in una cartella "Tempu". Per sceglie tutti l'utenti chì sò situati in stu cartulare, aduprà a combinazione Ctrl + A. Cliccate PKM selezziunate da a selezzione è in u menù contestuale "Elimina". O allora ghjustu pressà "Del".
  3. Una finestra di dialogo hè attivata induve avete bisognu di confermà e so intenzioni, cliccendu "Sì".
  4. Dopu à quì, a maiò parte di l'articuli in u cartulare "Tempu" serà eliminatu, cioè, sarà cancellatu. Ma, ancu di più, certi oggetti in essa rimanenu. Queste sò i cartulari è i file attualmente occupati da i processi. Ùn micca micca cù forti cancellarli.

Pulizia delle cartelle "Winsxs" è "System32"

A cumminazione di una cartulata manuale "Tempu"manipolazione cartulare rispettiva "Winsxs" è "System32" hè una prugramma piuttostu periculosa chì, senza a profonda cunniscenza di Windows 7, hè megliu à micca iniziate a nunda. Ma in generale, u principiu hè u listessu, chì era descrittu sopra.

  1. Entrate in u cartulare di destinazione digitendu in a barra di indirizzu "Esploratore" per cartella "Winsxs" modu:

    C: Windows winchess

    È per u catalogu "System32" entrate u caminu:

    C: Sistema di Windows 32

    Cliccate Enter.

  2. Andate in u cartulare desideratu, sguassate u cuntenutu di e cartelle, cumprende l'elementi chì sò in subdirettori. Ma in stu casu, avete bisognu di smarrà selettivamente, cusì, in ogni casu, ùn usate micca a combinazione Ctrl + A per evidenziare, è eliminà elementi specifici, capisce chiaramente e conseguenze di ognuna di e so azzioni.

    Attentu! Se ùn cunniscite micca accuratamente a struttura di Windows, allora per pulìte i cartulari "Winsxs" è "System32" Hè megliu à ùn aduprà micca a rimucinazione manuale, ma piuttostu ad utilizà unu di i primi dui metodi in stu articulu. Ogni errore in a cancellazione manuale in queste cartelle hè piena di conseguenze seriate.

Comu pudete vede, ci sò trè opzioni principali per pulìe a cartella di sistema "Windows" in i computer chì funghjenu Windows 7. Questa pratica pò esse eseguita aduprendu prugrammi di terze parti, a funzionalità integrata di l'OS è a rimozione manuale d'elementi. L'ultimu modu, s'ellu ùn guarda micca riguardu a cancellazione di u cuntenutu di u directory "Tempu"Hè cunsigliatu di aduprà solu l'utenti avanzati chì anu una comprensione chiara di e conseguenze di ognuna di e so azzioni.